Hyi helvetti tota Lidlin paistopisteen mainosta?
Siis tiedättekö mitä tarkoitan, missä toi nainen määkii akustista coveria popedan biisistä?
Ei oo taas pitkään aikaan herättänyt mainos näin negatiivisia tunteita.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
mikä biisi
matkalla alabamaan
Kuka sen laulaa? Onko se se kitaramuija joka oli voice of finlandissa vissiin viime karsinnoissa?
Joko täällä on ollut tämän illan Lidl-mainos? Tämä se ei taida olla.
Aivan hirvee versio! Miten ihmeessä Popeda on antanut oikeuden käyttää noin surkean ärsyttävää tekelettä mainoksessa? Kai siihen on pitänyt kysyä lupa?
Mun on pakko laittaa ääni pois tai vaihtaa kanavaa aina kun tuo mainos tulee.
Eihän tuo laulu oikeasti edes kerro mistään leipomisesta vaan naimisissa olevan miehen irstailuista muiden naisten kanssa. Eiköhän joku sopivampi laulu olisi mainokseen helpostikin löydetty.Mainosta en voi sietää, vaikka olen nähnyt sen vasta kolme kertaa. Yksi pelti kerrallaanko tuotteet muka paistetaan ? Siinähän menisi koko päivä pelkkien tuotteiden paistamiseen. Joskus olen Lidlistä noita paistotuotteita ostanut. Hinta-laatusuhde on ollut ihan hyvä, mutta tuon mainoksen myötä taidan lopettaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on ollut tämän illan Lidl-mainos? Tämä se ei taida olla.
voi kyllä, tänään kulki vain otsikolla "ostaako joku oikeasti vihanneksensa prismasta" :D
Jännän näköistä kattoo kun ne leivokset kohoaa. Mitään muuta hyvää mainoksessa ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirvee versio! Miten ihmeessä Popeda on antanut oikeuden käyttää noin surkean ärsyttävää tekelettä mainoksessa? Kai siihen on pitänyt kysyä lupa?
Mun on pakko laittaa ääni pois tai vaihtaa kanavaa aina kun tuo mainos tulee.
Ei tarvita lupaa, kunhan biisintekijät mainitaan avoimesti ja saavat siten rojaltinsa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo laulu oikeasti edes kerro mistään leipomisesta vaan naimisissa olevan miehen irstailuista muiden naisten kanssa. Eiköhän joku sopivampi laulu olisi mainokseen helpostikin löydetty.Mainosta en voi sietää, vaikka olen nähnyt sen vasta kolme kertaa. Yksi pelti kerrallaanko tuotteet muka paistetaan ? Siinähän menisi koko päivä pelkkien tuotteiden paistamiseen. Joskus olen Lidlistä noita paistotuotteita ostanut. Hinta-laatusuhde on ollut ihan hyvä, mutta tuon mainoksen myötä taidan lopettaa kokonaan.
Ei luoja, mikä syy joku mainos on lopettaa jonkin tuotteen ostaminen. Oot naurettava:DD
on kyllä harvinaisen ällöttävä se kappale ylipäänsä, onneks en kato kaupallisii kanavii paljo yhtää, katon ohjelmii niipaljo netissä
Herra Parfymöörikin käy loppupuolella mainosta nenä kiinni uunin lasissa kuolaamassa leipomuksia :)
Mun mielestä se on helvetin hauska! Saa mut hirnumaan naurusta! Mutta joillekin ei sitä huumorintajua ole siunaantunut... 😛
Luulin että puhuit niistä ällön näköisistä nakkicroissanteista mitä oli tuossa mainospostissa. Yööök.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on helvetin hauska! Saa mut hirnumaan naurusta! Mutta joillekin ei sitä huumorintajua ole siunaantunut... 😛
Ai että jos ei naurata samat asiat kuin sinua, niin ei ole huumorintajua?
Mainoksessa ei kerrota kenen biisi on kyseessä. Lopussa lukee vain : kuuntele biisi spotifyssä
Omaan makuuni vähän liiat pervot lyriikat kyllä, en edes kiinnittänyt huomiota lauluääneen kun kauhistelin sanoja. Kaksimielisyydet naurattavat oikeassa paikassa, mutta elintarvikemainoksessa vähän ällöttää. Tulee mieleen että mitenköhän niitä leivonnaisia siellä valmistetaan...
"Artisti" on sini Järvinen. Kamalaa määkimistä. Meni päivä pilalle kun kuulin ton.
Kyllä on ihmisillä pienet murheet! Pahoittaa nyt mielensä yhdestä kuppasesta Lidlin mainoksesta :D
mikä biisi