Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi helvetti tota Lidlin paistopisteen mainosta?

Vierailija
03.02.2016 |

Siis tiedättekö mitä tarkoitan, missä toi nainen määkii akustista coveria popedan biisistä?

Ei oo taas pitkään aikaan herättänyt mainos näin negatiivisia tunteita.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä biisi

Vierailija
2/66 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä biisi

matkalla alabamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen laulaa? Onko se se kitaramuija joka oli voice of finlandissa vissiin viime karsinnoissa?

Vierailija
4/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä on ollut tämän illan Lidl-mainos? Tämä se ei taida olla.

Vierailija
5/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erin?

Vierailija
6/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirvee versio! Miten ihmeessä Popeda on antanut oikeuden käyttää noin surkean ärsyttävää tekelettä mainoksessa? Kai siihen on pitänyt kysyä lupa?

Mun on pakko laittaa ääni pois tai vaihtaa kanavaa aina kun tuo mainos tulee.

Vierailija
7/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo laulu oikeasti edes kerro mistään leipomisesta vaan naimisissa olevan miehen irstailuista muiden naisten kanssa.  Eiköhän joku sopivampi laulu olisi mainokseen helpostikin löydetty.Mainosta en voi sietää, vaikka olen nähnyt sen vasta kolme kertaa. Yksi pelti kerrallaanko tuotteet muka paistetaan ? Siinähän menisi koko päivä pelkkien tuotteiden paistamiseen. Joskus olen Lidlistä noita paistotuotteita ostanut. Hinta-laatusuhde on ollut ihan hyvä, mutta tuon mainoksen myötä taidan lopettaa kokonaan.

Vierailija
8/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko täällä on ollut tämän illan Lidl-mainos? Tämä se ei taida olla.

voi kyllä, tänään kulki vain otsikolla "ostaako joku oikeasti vihanneksensa prismasta" :D

Vierailija
9/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän näköistä kattoo kun ne leivokset kohoaa. Mitään muuta hyvää mainoksessa ei olekaan.

Vierailija
10/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirvee versio! Miten ihmeessä Popeda on antanut oikeuden käyttää noin surkean ärsyttävää tekelettä mainoksessa? Kai siihen on pitänyt kysyä lupa?

Mun on pakko laittaa ääni pois tai vaihtaa kanavaa aina kun tuo mainos tulee.

Ei tarvita lupaa, kunhan biisintekijät mainitaan avoimesti ja saavat siten rojaltinsa.

Vierailija
11/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo laulu oikeasti edes kerro mistään leipomisesta vaan naimisissa olevan miehen irstailuista muiden naisten kanssa.  Eiköhän joku sopivampi laulu olisi mainokseen helpostikin löydetty.Mainosta en voi sietää, vaikka olen nähnyt sen vasta kolme kertaa. Yksi pelti kerrallaanko tuotteet muka paistetaan ? Siinähän menisi koko päivä pelkkien tuotteiden paistamiseen. Joskus olen Lidlistä noita paistotuotteita ostanut. Hinta-laatusuhde on ollut ihan hyvä, mutta tuon mainoksen myötä taidan lopettaa kokonaan.

Ei luoja, mikä syy joku mainos on lopettaa jonkin tuotteen ostaminen. Oot naurettava:DD

Vierailija
12/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä harvinaisen ällöttävä se kappale ylipäänsä, onneks en kato kaupallisii kanavii paljo yhtää, katon ohjelmii niipaljo netissä

Vierailija
13/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Parfymöörikin käy loppupuolella mainosta nenä kiinni uunin lasissa kuolaamassa leipomuksia :)

Vierailija
14/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on helvetin hauska! Saa mut hirnumaan naurusta! Mutta joillekin ei sitä huumorintajua ole siunaantunut... 😛

Vierailija
15/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että puhuit niistä ällön näköisistä nakkicroissanteista mitä oli tuossa mainospostissa. Yööök.

Vierailija
16/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on helvetin hauska! Saa mut hirnumaan naurusta! Mutta joillekin ei sitä huumorintajua ole siunaantunut... 😛

Ai että jos ei naurata samat asiat kuin sinua, niin ei ole huumorintajua?

Vierailija
17/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksessa ei kerrota kenen biisi on kyseessä. Lopussa lukee vain : kuuntele biisi spotifyssä

Vierailija
18/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan makuuni vähän liiat pervot lyriikat kyllä, en edes kiinnittänyt huomiota lauluääneen kun kauhistelin sanoja. Kaksimielisyydet naurattavat oikeassa paikassa, mutta elintarvikemainoksessa vähän ällöttää. Tulee mieleen että mitenköhän niitä leivonnaisia siellä valmistetaan...

Vierailija
19/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Artisti" on sini Järvinen. Kamalaa määkimistä. Meni päivä pilalle kun kuulin ton.

Vierailija
20/66 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmisillä pienet murheet! Pahoittaa nyt mielensä yhdestä kuppasesta Lidlin mainoksesta :D