Ammattisi ja nettopalkkasi?
Googlella löytää nopeasti useimpien alojen bruttopalkkoja, mutta kiinnostaisi kovasti mitä erilaisista töistä jää oikeasti käteen!
Kuuluisa joku muu saa kunnian aloittaa, kun omat tuloni jäävät opintotukeen
Kommentit (246)
Sh kaikki ikälisät vuosipalkka 43 t, veroprosentti 25 ja muut sivukulut tehymaksuineen päälle, niin jäiskö tuosta käteen noin 30 t vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romaani 5000e kuussa
Nyt kiinnostaisi kuulla, mikä romaani noin hyvin tienaa. Itse veikkaan jännitysromaania, rakkausromaani tuskin noin hyvin tienaa.
Veikkaisin dekkaria, niitä luetaan eniten.
Tohtorikoulutettava. Palkkaa saadessani netto oli 1900 e/kk, apuraha 1550 e/kk. Kutsumusammatti.
tuotekehitysinssi ja ~2300€/kk netto + bonukset
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja 5000 e /kk, Norja.
Ja porukka uskoi tuohon?
;-D
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta voi olla näin isot nettopalkat jokaisella :D
Katsos kun mammat eivät erota toisistaan bruttoa ja nettoa.
Vierailija kirjoitti:
Rehtoriperuskoulussa ja n 3000 käteen
Rehtori ei osaa yhdyssanoja?
Toimittaja, epäsäännöllinen vuorotyä klo 04-24 -välillä, kaikkina vuoden päivinä. Netto 2800-2900 e kuussa
Vierailija kirjoitti:
Projektikoordinaattori julkisen puolen monikulttuurisuushankkeessa, käteen jää n. 3300€. Ylempi korkeakoulututkinto Tampereen yliopistosta.
Ihan varmasti joo. Mä olen osa-aikainen (80% ) projektikoordinaattori julkisella, monikulttuurisuushankkeessa. Koulutus juurikin maisterin tutkinto Tampereelta ja netto 1300 ja rapiat.
Puheterapeutti yksityisellä puolella, 3460e
Aikuisopiskelija koulutustuella 1680 € brutto /1302€ netto, uudessa ammatissani sihteerinä oletan ansaitsevani n.2200€ brutto, kun taas entisessä työssäni ravintolapäällikkönä ansaitsin 2980€ brutto. Entisestä työstäni olen opintovapaalla ja vapaa siihen palaamaan, mutta raha ei ole työelämässä tärkein asia. Ainakaan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja, epäsäännöllinen vuorotyä klo 04-24 -välillä, kaikkina vuoden päivinä. Netto 2800-2900 e kuussa
jos tässä maassa joku ammattiryhmä on joka saa ihan liikaa palkkaa, niin tässä on sellainen: toimittelijat
copy pasten käyttämisestä riittäisi ihan tonni kuukaudessa
ei ole ihme että medialla on suomessa kriisi
Varastotyöntekijä käteen 1650e/kk.
Kävelijä yrittäjä. Ansiotulot 0 €.
=)
Aineenopettaja yläkoulussa. Kaksi ikälisää, ei muita lisiä. Perustuntimäärä. Netto 2200 €/kk.
Netto ~3200€/kk. Esimies/asiantuntija ,teollisuus. Ikä 27v ja kokemus 5v.
Rehtoriperuskoulussa ja n 3000 käteen