Ammattisi ja nettopalkkasi?
Googlella löytää nopeasti useimpien alojen bruttopalkkoja, mutta kiinnostaisi kovasti mitä erilaisista töistä jää oikeasti käteen!
Kuuluisa joku muu saa kunnian aloittaa, kun omat tuloni jäävät opintotukeen
Kommentit (246)
Peruskoulun rehtori 2800 € netto/kk. Pidän tarkoituksella hieman tavallista korkeampaa veroprosenttia, koska minulla on myös verotettavia pääomatuloja, jotten joudu niiden vuoksi maksamaan lisäveroa, ainakaan kovin paljon. Tämä korkeampi prosentti näkyy siis tilille kopsahtavissa euroissa.
Työhöni käyttämään aikaan nähden palkka ei ole juuri mitään. Ylitöistä ei makseta, eikä mitään etuja ole. Ylitöitä tes ei rehtorin kohdalla edes tunne, opettajille sen sijaan maksetaan lähes jokaisesta lisähinnasta extraa. Mutta se on jo toisen keskustelun paikka.
1600e netto. Vartija, päivätyö ja kaikki ikälisät, kokoaikainen.
Rehtori tuli sitten tännekin syyllistämään oppilaitoksensa opettajia.
Muiden opettajien vikahan on rehtorin valtavat ylityöt.
Itse on pyrkyri rehtoriksi alkanut ja jos ei osaa reppana rajata työaikojansa niin pyydä lisää tes-palkkaa vaikkapa luottamusmiehen avulla ?
Miten juhannusviikolla syyllistät?
Kyllä verottaja vie ja tasaa palkat...
Monet eivät tunnu ymmärtävän sitä kuinka paljon hyvätuloiset joutuvat oikeasti maksamaan veroja. (esim tämä joka ihmetteli että miten lääkäri voi saada VAIN 3600e/kk nettona...)
Itse maksan veroja palkastani noin 500e, mieheni maksaa veroja noin 3500e/kk. Eli enemmän kuin moni tienaa bruttona. Verottaja pitää kyllä huolen ettei tässä maassa kukaan rikastu ainakaan palkkaa nostamalla.