Jäin kiinni herkkujen syömisestä ja mies lähti!!
Mulla on jonkinasteinen ongelma, eli vedän herkkuja ym ihan liikaa välillä. Ja ei todellakaan pitäisi syödä sellaisia, koska painoa on liikaa. Peruin treffit tapailemani miehen kanssa ja sanoin olevani flunssassa, vaikka oikeasti katsoin kotona leffoja ja vedin suklaata ja kakkua ja pitsaa.... No mies päättikin yllättää ja tuli "hoivaamaan" minua, mikä on ihanaa sinänsä, mutta olin niin häpeissäni kun mies näki pitsalaatikon, suklaalevypaperit ja muut. Olen luvannut olla herkuttelematta. Mies muuttui kummalliseksi ja sanoi lähtevänsä lenkille, nyt ollut siellä jo tunnin ja pelottaa mitä tässä käy?? :(
Kommentit (31)
Tolkun mies, arvostan. Ei armoa läskeille.
Hae apua koska näköjään sun syöminen vaikuttaa normaaliin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Tolkun mies, arvostan. Ei armoa läskeille.
Ei läskistä toivu muuta kuin armon avulla. Ei armoa -> syö suruunsa ->ikuisesti läski. Tuota logiikkaa ei laihan aivo taivu ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "jonkinasteinen" ongelma? Sinä olet sekaisin kuin Haminan kaupunki.
No minusta on ihan normaalia että välillä herkuttelee, esim. 1-2 kertaa viikossa. Mieheni mielestä ei pitäisi herkutella kuin juhlatilanteissa. Yritän olla miehen mieliksi herkuttelematta mutta välillä vaan tekee mieli herkkuja. -ap
Ja paljonko sulla on sitä painoa ja pituutta???
Siis miten niin sun miehesi? Sanoit aloituksessa, että olette vasta tapailuvaiheessa.
Pizzaonline, gastronautti laahaa lihottavat roskaruoat ihan kotiovelle asti
Siis syö ja pröhisty :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta on ihan normaalia että välillä herkuttelee, esim. 1-2 kertaa viikossa. Mieheni mielestä ei pitäisi herkutella kuin juhlatilanteissa. Yritän olla miehen mieliksi herkuttelematta mutta välillä vaan tekee mieli herkkuja. -ap
Pizzaa ja kakkuja ja suklaata kaksi kertaa viikossa ei ole normaalia, jos haluaa pysyä hoikkana. Vaihda miestä sellaiseen, joka hyväksyy sut lihavana.
Vierailija kirjoitti:
Ja paljonko sulla on sitä painoa ja pituutta???
155 cm ja 70 kg, -ap
Herätys nainen. Jos olet jo nyt ylipainoinen et voi todellakaan syödä tuota määrää herkkuja viikossa. Korkeintaan yksi herkkupäivä ja silloinkin vain yksi suklaapatukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs sen normaalimpaa kuin valehdella seurustelukumppanilleen ja jäädä kotiin ahtaamaan lisää paskaa sinne virtahevon näköiseen läskikasaan.
Kuka tuollaista läskipossua haluaa joka rypee itsesäälissä
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin sun miehesi? Sanoit aloituksessa, että olette vasta tapailuvaiheessa.
Huoh, en nyt jaksanut joka kerta kirjoittaa "mies jota tapailen" vaan lyhensin pelkäksi mieheksi... Ollaan kuitenkin tapailtu jo pitkään että ihan vakiintuneita. -ap
Herkuttelu silloin tällöin on ok, mutta ne herkkujen määrät täytyy pitää pienenä. Se, että syöt salaa, on selkeä merkki siitä, että itsekin tiedostat syömiesi määrien olevan liikaa ja häpeät toimintaasi.
Mies tuli nyt takaisin ja sanoi, että oli pettynyt, kun olin valehdellut flunssasta ja siitä että olin sortunut herkuttelemaan. Pyysin anteeksi ja mies sanoi että haluaa miettiä asioita ja lähti omaan asuntoonsa :((( pelottaa että suhteemme oli nyt tässä. Avasin juuri uuden suklaarasian kun on niin paha mieli :( -ap
Hmm, no ehkä pahempi kuitenkin se, että valehtelet olevasi flunssassa, jotta ei tarvitsisi tavata miestä, jotta saat syötyä. Ja mies huolissaan.
En tiedä onko kohtuullista miehen vaatimus sun syömisten kontrolloinnista, tuskin sellainen ulkoinen painostus ja syyllistys ketään auttaa pitkän päälle. Mutta tuo nyt ei ole kovin hyvä merkki, että pitää valehdella. Teillä on aika iso näkemysero tässä asiassa siis.
Avasit suklaarasian, kun tuli paha mieli??? Et oo tosissas!!! Miten tuollaisella syömishäiriöisellä on ylipäätään suklaarasioita saatavilla?
Haloo, keksit tekosyyn eli valehtelit ja peruit tapaamisen. Pelaat toisen tunteilla. Itse tulkitsisin tilanteen siten, että joku muu (sinun tapauksessa syöminen) kiinnostaa enempi kuin uusi tuttavuus. Todistit sen miehelle. Tuskinpa lähti sen vuoksi, että vedät liikaa herkkuja, vaan epärehellisyytesi ja pelailusi vuoksi.