Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on teidän unelmaminiänne?

Vierailija
03.02.2016 |

Jokainen äiti tietysti toivoo pojalleen vain parasta, joten kertokaa millainen olisi juuri teidän unelma miniänne? Vai onko sellainen jo löytynyt? :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on unelmaminiä:)

Hän on viisas, harvinaisen viisas jo nuorena  ja se on mielestäni yksi tärkeimmistä ihmisen ominaisuuksista.

Vierailija
2/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mukava, järkevä tyttö, jollaisen kanssa poikani asuukin jo. Pidän hänestä kuin omasta lapsesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen. Älykäs, kaunis, kaikin puolin ihana nuori nainen. Parempaa en olisi osannut edes toivoa. <3

Vierailija
4/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tekee poikani onnelseksi

Vierailija
5/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, empatiakykyinen, tavallista arkea kestävä ja huumorintajuinen.

Vierailija
6/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme on vasta alle 3-vuotias, joten tämä ei vielä ihan ajankohtaista ;) Mutta tottakai toivoisin lapselleni kumppaniksi ihmisen, joka on fiksu, empaattinen, luotettava, ja jonka kanssa hänellä on hyvä olla. Voihan se olla poikaystäväkin, jos vain tekee poikani onnelliseksi.

Vierailija
7/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, rauhallinen, mielummin hiljainen kuin hölöttäjä, uskollinen ja sitoutunut. Älykäs ja mieluiten johonkin hyvään ammattiin kouluttautuva. Ehkä ensirakkaus kummallekin! :)

Ei vielä ajankohtaista.

Vierailija
8/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat pojat ihan pittuisia vielä, mutta joskus maailmassa toivoisin kumppanin olevan järkevä(maalaisjärki, ns), keskustelukykyinen ja sellainen rento persoona isolla peellä :)

Toiveissa olisi niin hyvät välit, että voisi jutella mistä vaan, eikä minua "poukkuroitaisi" vaan sen takia, että oon poikien äiti. Ihminen se oon minäki :)

Vierailija
9/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopi kaljaa kaupasta ku käsken ja kuskaa baariin,vippaa rahaa ku tarviin ja tekee musta moninkertaisen ukin:)

Vierailija
10/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on unelmaminiä:) Alusta saakka ollut kuin yksi perheen tytöistä. Kaunis, älykäs, aikaansaava ja tehokas. Hyvässä ammatissa. Hänen perheensäkin on meille läheinen. Ja hän on antanut meille pienen lapsenlapsen jota saamme tavata joka viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi