Miten joku vielä nykyään voi haluta syödä LIHAA päivittäin?
En olisi uskonut, itsensä sivistäminen kun on niin helppoa. Eikö teitä lainkaan häiritse suolistosyövät tai eläinten olosuhteet. Kasviksia saa monipuolisesti todella edullisesti ja säästöillä voisi sitten ostaa lihapäiväksi luomulihaa suoraa tilalta tai riistaa jos sitä kaipaa. Ja lapsillenne tietysti syötätte ravintoarvoiltaan köyhää roska"lihaa" eli nugetteja, lihapullia tai kalapuikkoja.
Toinen on tämä ikuinen maidon tuputtaminen. Ei mikään eläin tarvitse maitoa ravinnokseen kun sen mitä äidiltään saa vauvana nisästä!!
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Koska se on hyvää,ihminen on sekaravinnon syöjä ja koska wokeismi haisee..
Ihminen on luontaisesti karnivori ei sekasyöjä.
Erikoinen on se päivä, jolloin en halua syödä ja syö lihaa.
Liha ja rasva ovat ainoat ruuat, joiden jälkeen nälkä ei iske vatsan poltteen ja kouristelun tavoin. Kasvisruoka ja viljat (kaikki + peruna ja riisi) aiheuttavat sen, että 2h ruokailun jälkeen vatsani menee tajuttoman kipeäksi ja kipu lähtee pois syömällä lisää.
Jos syön päivässä yhden aterian kuten naudanpihvin ja pari kananmunaa + parsakaalta siinä kyljessä niin en ole nälkäinen vuorokauteen. Ja tämänkin jälkeen nälkä ilmoittaa itsestään pienenä yleisenä heikotuksen tunteena, eikä polttavana vatsakipuna.
Elimistöni pari vuotta jatkunut tulehdustila loppui ja siitä tulleet hermosäryt hävisivät kun lopetin lähes kaiken kasvisperäisen syömisen.
Joten kyllä, syön lihaa joka päivä.
Olen köyhä ja siksi syön lihaa päivittäin.
30.9 alkaa taas peurastus ja teurastus aika jolloin voin jälleen täyttää pakastimeni lihalla ja myydä edullisesti sitä myös muille köyhille henkilöille. Yksi peura maksaa minulle vähemmän kuin kilo perunoita. Ei minulla ole varaa olla vegaani, enkä toisaalta haluaisikaan vajota niin alas.
Kannattaa tutustua nykyaikaiseen navettaan miten muka huonoissa olosuhteissa muka sitten on.
Eettisin lähiruoka Suomen korkeudella on maitoa, lihaa ja munia. Eniten suolisto-ongelmia aiheuttaa vilja, sitä kun ei ole tarkoitettu ihmisen suolistolle alkujaankaan. Kasvikset tarvitsevat muhevan maan kasvaakseen, ja parhaiten se saadaan aikaan ehdalla lehmänpaskalla. Vai onko ap sitä mieltä, että on eettisempää rakentaa tehdas, kaivaa mineraalit maaperästä ja teollisesti valmistaa väkilantaa? Maitoa hyödyntävät kaikki ne kansat, joiden geeneissä yhä on laktoositoleranssi. Ap:lle tiedoksi, piimä on kaikista tuotteista terveellisintä ravintoa (eikä se ole edes suomalaisen tutkimuksen tulos).
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja siksi syön lihaa päivittäin.
30.9 alkaa taas peurastus ja teurastus aika jolloin voin jälleen täyttää pakastimeni lihalla ja myydä edullisesti sitä myös muille köyhille henkilöille. Yksi peura maksaa minulle vähemmän kuin kilo perunoita. Ei minulla ole varaa olla vegaani, enkä toisaalta haluaisikaan vajota niin alas.
Eivät nuo valtion tukirahoilla leveästi elävät vihreät ymmärrä sitä mitä on olla köyhä ihminen joka joutuu päivittäin kamppailemaan ruokansa eteen.
Vierailija kirjoitti:
On se niin kummallista syödä jotain mistä pitää.
minä, koska olen lihaani
En välitä tai edes mieti, mistä oloista se eläin kaupan tiskille on päätynyt. Ei ole eroa, ostanko tomaattia vai jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Eettisin lähiruoka Suomen korkeudella on maitoa, lihaa ja munia. Eniten suolisto-ongelmia aiheuttaa vilja, sitä kun ei ole tarkoitettu ihmisen suolistolle alkujaankaan. Kasvikset tarvitsevat muhevan maan kasvaakseen, ja parhaiten se saadaan aikaan ehdalla lehmänpaskalla. Vai onko ap sitä mieltä, että on eettisempää rakentaa tehdas, kaivaa mineraalit maaperästä ja teollisesti valmistaa väkilantaa? Maitoa hyödyntävät kaikki ne kansat, joiden geeneissä yhä on laktoositoleranssi. Ap:lle tiedoksi, piimä on kaikista tuotteista terveellisintä ravintoa (eikä se ole edes suomalaisen tutkimuksen tulos).
Tiesitkö,että mm ihmisten hampaat heikkenivät samaa tahtia jauhetun viljan yleistymisen kanssa mm siitä syystä, että myllynkivistä jauhautui aina kivijauhoa viljan sekaan.
Missä on kaikki kasvien oikeuksien puolestapuhujien marssit ja mielenosoitukset? Elokapina on ajastaan jäljessä, kasvit on pelastettava!
1.9 alkoi hirvenkaatoaika.👍 Ampumalla yhden hirven voit pelastaa monta ihmistä kuolemalta ja vammautumiselta. Hirvellä ei ole suomessa luontaista vihollista joten ilman metsästystä hirvikanta kasvaisi hallitsemattomaksi ja hirvikolarit lisääntyisivät räjähdysmäisesti.
Sitähän vihreät luonnollisesti haluavatkin. Väestön vähenemistä. Toivovat ihmisten kuolemaa. Näin he ovat avoimesti jopa sanoneet.
Liha ja kova rasva ovat aivojen vitamiinia.
Kiitos oi suuri valistaja. Ei häiritse.
Helposti. Minä syön sitä mikä on hyvän makuista ja kohtuuhintaista. Yleensä se on lihaa jossakin muodossa ja jotain kasvista (esim vilja) lisukkeena.
Ei häiritse yhtään syödä lihaa. Menen juuri tekemään leivän missä on kylmäsavustettua hirveä päällä. Kohta saa myös hyvää sorsapaistia
Johtuuko se kasvisruokavaliosta vai mikä vi**n mielisairaus saa jatkuvasti kyttäämään ja puuttumaan muiden syömiseen eikä todellakaan hyväksytä muiden erilaista ruokavaliota vaan vaaditaan kaikkia toteuttamaan ideologista ruokavaliota? Varsinkaan kun sitä vaatimusta ei voida tehdä edes muita kunnioittavasti vaan se tehdään haukkumalla, solvaamalla ja huutamalla
Suolistosyöpä ja liha? Enpä usko.
Kebab on hyvää niin miksi en söisi sitä joka päivä? Saa monessa muodossa, on rullaa, pitaa, iskender, riisillä, ranuilla, lohko tai kermaperunoilla.
M28