Miten joku vielä nykyään voi haluta syödä LIHAA päivittäin?
En olisi uskonut, itsensä sivistäminen kun on niin helppoa. Eikö teitä lainkaan häiritse suolistosyövät tai eläinten olosuhteet. Kasviksia saa monipuolisesti todella edullisesti ja säästöillä voisi sitten ostaa lihapäiväksi luomulihaa suoraa tilalta tai riistaa jos sitä kaipaa. Ja lapsillenne tietysti syötätte ravintoarvoiltaan köyhää roska"lihaa" eli nugetteja, lihapullia tai kalapuikkoja.
Toinen on tämä ikuinen maidon tuputtaminen. Ei mikään eläin tarvitse maitoa ravinnokseen kun sen mitä äidiltään saa vauvana nisästä!!
Kommentit (116)
Maitotuotteisiin en koske. Viljat eivät myöskään kuulu ruokavaliooni, koska aiheuttavat suurimman osan nykysairauksista (maidolla höystettynä). Niin ja tietenkin margariineilla.. Lihaa kuitenkin uskallan syödä huoletta. En ole törmännyt vielä yhteenkään tutkimukseen, jossa näiden edellämainittujen kombosta liha yksinään aiheuttaisi syöpää.
Liha, naudan erityisesti on terveellisintä ravintoa tutkimusten mukaan.
Lihan tuotanto tekee luonnolle hyvää, ja kasvistuotanto tuhoaa luontoa. Tutki äläkkä mutuile
En syö joka päivä lihaa. Välillä syön myös kalaa. Ne ovat terveellisempää kuin teolliset lihan korvikkeet.
Vegaanit kuolevat myös suolistosyöpiin.
Vierailija kirjoitti:
Liha, naudan erityisesti on terveellisintä ravintoa tutkimusten mukaan.
Sianliha on terveellisempää kuin naudanliha.
Vierailija kirjoitti:
Taas nähdään millaisia hedonisteja tällä planeetalla asuu. Ei kiinnosta ilmasto, terveys tai muut eläimet kunhan itse saa mielihyvää. Ei edes omat jälkeläiset.
Ja mitä köyhyyteen tulee niin he vasta paljon lihaa syövätkin kun puuttuu kulttuurinen pääoma ja sosiaalinen tuki jonkun muun ruokavalion omaksumiseen. Köyhäthän usein myös tupakoivat eivätkä harrasta liikuntaa...sitten sairastuu ja rahaa menee paljon enemmän kuin mitä kuntosali olisi vuodessa maksanut.
AP
Olet tekopyhä. Voisit itsekin tehdä asioille paljon enemmän, muttet tee koska nautit mukavuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en oo kiivenny ravintoketjun huipulle syömään ruokaa mitä mun ruuan kuuluu syödä.
Sinä et ole kiivennyt edes sängystä ylös.
Vierailija kirjoitti:
En syö joka päivä lihaa. Välillä syön myös kalaa. Ne ovat terveellisempää kuin teolliset lihan korvikkeet.
Vegaanit kuitenkin tuottavat vähemmän päästöjä ruokavaliollaan.
Millä tavalla tämä SINULLE kuuluu? Syö sinä mitä haluat ja pidä SUUSI KIINNI muiden asioista.
Täysin turha nolla-aloitus nollalta.
Vierailija kirjoitti:
Taas nähdään millaisia hedonisteja tällä planeetalla asuu. Ei kiinnosta ilmasto, terveys tai muut eläimet kunhan itse saa mielihyvää. Ei edes omat jälkeläiset.
Ja mitä köyhyyteen tulee niin he vasta paljon lihaa syövätkin kun puuttuu kulttuurinen pääoma ja sosiaalinen tuki jonkun muun ruokavalion omaksumiseen. Köyhäthän usein myös tupakoivat eivätkä harrasta liikuntaa...sitten sairastuu ja rahaa menee paljon enemmän kuin mitä kuntosali olisi vuodessa maksanut.
AP
eihän mitään broilereita olis ilman ihmistä tai liha/lypsy karjaa. siatkin näyttäs ihan erillaisilta. aika porkalypse on edessä jos tahdot eläinten voivan hyvin.
Liha ja eläinrasva ovat nykyihmisen luontainen ruokavalio. Ihmisen pitäisi syödä ainostaan rasvaista lihaa, vettä ja suolaa.
Suomi on vapaa maa ja ihmiset saavat syödä sitä ruokaa mitä itse haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit kuitenkin tuottavat vähemmän päästöjä ruokavaliollaan.
Vegaani pieree ilmaan saman verran metaania mitä lehmä olisi pierryt - elää vaan sairaampana kuin lihansyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset eivät anna minulle seksiä, katson ettei minun tarvitse olla eettinen hyvä ihminen enää. Voin siis syödä lihaa, ajaa autolla ja lentää lentokoneella.
Miehet eivät anna mulle seksiä. Että oo sä hiljaa!
Henkilö jolla aivot vielä pelaa.Heinien syöjäthän ovat todetusti tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset eivät anna minulle seksiä, katson ettei minun tarvitse olla eettinen hyvä ihminen enää. Voin siis syödä lihaa, ajaa autolla ja lentää lentokoneella.
Miehet eivät anna mulle seksiä. Että oo sä hiljaa!
Syö vähemmän kasviksia että pieretkin vähemmän. Hengiltä kaasuttaja ei miehiä kiinnosta.
Aloittaja on kritiikittömästi omaksunut median ohjeet terveellisestä elämästä.
Varmaan sitten kuolee terveenä.
Koska se on hyvää,ihminen on sekaravinnon syöjä ja koska wokeismi haisee..
Vierailija kirjoitti:
Henkilö jolla aivot vielä pelaa.Heinien syöjäthän ovat todetusti tyhmiä.
Pitää paikkansa, alle 5 vuotta vegaanina riittää jo aivojen kutistumiseen magneettikuvausten perusteella.
Kasvisruokavalio on ihan hyvä vaihtoehto satokausien mukaan ajoitettuna. Lihantuotanto myös luonnollisesti tarvitsee enemmän viljelyalaa kuin kasvisten tuontanto. Kaikki viljelyala ei kuitenkaan sovi kasvintuotantoon, mutta sopii nurmentuotantoon, ja sitä kautta voidaan tuottaa esimerkiksi maitoa ja lihaa, eikä se ole pois kasvistentuotantoon käytettävästä alasta vaan päinvastoin täydentää sitä. Ihmiset eivät pysty suoraan hyödyntämään nurmikasveja ja sitä kautta maidon/lihantuotanto on hyvä vaihtoehto alueilla, jotka ovat liian jyrkkiä, ranta-alueita, luonnonniittyjä, kivisiä, liian soisia ja liian varjoisia muille kuin nurmikasveille.