Miksi joidenkin miesten käsitys "iskemisestä" on jankuttaminen ja painostus?
Jos olen sanonut 50 kertaa ei, mikä saa ihmisen luulemaan, että vastaus olisi 51 kerralla erilainen??
Kommentit (85)
palstailija123 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kuullut lauseen että sitkeys palkitaan!
Itsellä oli joskus nuorena sellainen opiskelukaveri joka piinaasi kuukausitolkulla! Saattoi tuntikausia soittaa putkeen ja soittelu jatkui kun avasin puhelimen. Seurasi ja yritti väkisin tulla minun solukämppään sisälle! En muista miten pääsin eroon.
Hirveetä tommonen!
Olin muutenkin nuorena idioottimagneetti ja sain perääni kaiken maailman stalkkereita mutta tuo opiskelukaveri oli pahin!
En itse ikinä kehtaisi tuolla tavalla vainota ja jankuttaa! :-oEi jumalauta mikä tyyppi, tulee ihan joku elokuva mieleen.
Tuohon aloitukseen otan sen verran kantaa, että osin naiset saa syyttää tuosta miesten jankkaamisesta itseäänkin. Jotkut naiset tuntuvat harrastavan sitä, että heitä pitää piirittää ihan mielipuolimaisella asenteella, että naiselle tulee sitten selväksi se, että mies on tosissaan hänen kanssaan. Miten mies sitten voi tietää ketkä naisista on näitä "vaikeasti tavoiteltavia" ja ketkä ovat tosissaan sen ei:n kanssa? Jotkut sitten hölmöilevät jankkaamalla ihan kaikille naisille. Osa miehistä on tietysti vain yksinkertaisesti tyhmiä. Itse olen oppinut sen, että jos joku sanoo "ei" niin se on silloin ei, ihan sama mikä asia on kyseessä. Naisten kanssa en edes kehtaisi yrittää uudestaan sen yhden ei:n jälkeen.
Terveisin Naispelko22
Tuo piiritys on naisen oma halu: täällä av:lla naiset aina kertovat "testaavansa" miestä: miehen pitää olla välittämättä kielteisistä vastauksista ja olla alfana ja näyttää monin tavoin, että _todella_ haluaa kyseisen ja vain tämän kyseisen naisen.
En ole ikinä, kertaakaan, missään kuullut kenenkään naisen tekevän noin.
Lue enemmän av:ta ja sivisty! Nainen haluaa olla haluttu! Nainen ei halua miestä, joka luovuttaa heti, kun sille vähän jotain sanoo, sellainenhan on täysin kaikkien juoksutettavissa oleva luuseri! Nainen haluaa miehen, jolla on oma tahto ja sen pitää myös näkyä!
Olen kyllä varmasti lukenut tätä palstaa sinua enemmän (valitettavasti) ja mitään tuollaista ei ole kukaan nainen koskaan kirjoittanut. Tuo on pelkkää kaltaistesi miesprovojen vaahtoamista. Päivän säästövinkki: älä tuhlaa huutomerkkejä kun pelkkä piste riittää.
Outsiderina tässä huutelen, että ihan oikeasti minuun ainakin toimii sinnikkyys. Siis vain silloin, jos mies on tajunnut kiinnostukseni mutta olen silti vaikea. (Olen luonnostani vaikea, ei roolia.)
Mutta en todellakaan innostu miehestä joka luovuttaa heti kun vaikutan vähän viileältä, koska en mahda sille mitään, että olen aluksi sellainen. Miehen täytyy tietää mitä haluaa (minut), se kiehtoo.Eri asia joku ällöttävä ukkeli, jolle olen sanonut selkeästi EI IKINÄ. Sellaisen en halua roikkuvan minussa.
Kiitos panoksestasi, mutta et ole olemassa tämän jankuttajanaisen mielestä. Et sinä etkä muut kaltaisesi, jotka ovat AV-keskusteluihin näillä ajatuksilla osallistuneet. Olette miehiä tai trolleja tai provoja. Sormet korviin: laalaalaalaa tällaista ei voi tapahtua.
Sä et vain osaa olla tarpeeksi epäkiinnostuneen oloinen, koska sun täytyy olla uskottava itsellesi seuraavaa mahdollista mieleistä iskijää ajatellen. Jos sua ei kiinnostaisi kukaan mies koskaan ikinä, osaisit sanoa tällaisellekin ne oikeat sanat sellaisin äänenpainoin ja mikroilmein, että mies ymmärtäisi heti.
Miesten pitäisi ottaa se lusikka omaan kauniiseen käteen ja alkaa elämään niin että jos nainen sanoo ei, niin nainen on sen jälkeen ilmaa miehelle. Jos nainen on niin vaikea että tarkoittaa eillä kyllää, niin jääkööt yksin tai oppikoot että jos miestä meinaa pitää kiinnostuneena, pitää sanoa kyllä, tai tyytyä siihen yksin jäämiseen kunnes löytyy Se Oikea. Tuollainen "jos en löydä ketään komeampaa/rikkaampaa/tai ihan oikeasti sitä johon ihastuu ja rakastuu vaikkei olisikaan komeampi tai rikkaampi niin pidän sinut varalla" on syvältä. Kaikilta pitäisi löytyä sen verran itsekunnioitusta ettei jätä itseään löysään hirteen. Sama pätee toisinkin päin, kenenkään naisen ei pitäisi tyytyä suhteeseen jossa mies on sitä mieltä että "kyllä sinä spermaämpäriksi ja kodinkoneeksi kelpaat siksi aikaa kunnes löydän Sen Oikean".
Sovitaanko että tästä lähtien, jos joku sanoo ei, niin se on ei. Ilman salaliittoteorioita että se tarkoittaisikin jotain muuta. Elämä helpottuisi ihan kaikilla loppupelissä. Tai niin, vaikeat ihmiset ovat vaikeita, mutta ainakin oma elämäni ja kaikkien niiden jotka joutuu olemaan kanssani tekemisissä elämä helpottuu kun muistavat että jos sanon ei, se on ei, jos sanon kyllä, se on kyllä. Ja jos sanon ettei ole mitään väliä, niin sillä ei ole mitään väliä, esim. kummalla puolen näkkäriä se voi on, laita vaikka molemmille jos välttämättä haluat sen minulle voidella tai jätä voi kokonaan mutta sillä ei ole ihan oikeasti mitään väliä minulle kummalla puolen se on (kyllä, näin vuosienkin jälkeen ottaa luonnolle että tuo oli se viimeinen niitti eräälle poikaystävälleni jonka mielestä minä olin vaikea kun oletin hänen toimivan sen mukaan mitä sanon eikä joidenkin salaliittoterioidensa pohjalta. Ja kun hän sanoi ettei pidä jostain, oletin sen olevan niin, ja sitten hän suuttui kun en osannutkaan lukea ajatuksia. Voisin avautua lisääkin aiheesta mutta kukaan ei jaksaisi lukea eikä se varsinaisesti tähän ketjuun kuulu)
Joidenkin ihmisten mielestä valta on kivaa. Suurimman osan mielestä alistetuksi joutuminen ei. Jokaisen pitäisi rakastaa itseään sen verran ettei jää toisten jalkoihin poljettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te naiset olette sitten helppoja! Voisitteko kantaa kylttiä kaulassa, jossa lukee oletteko millä tavalla lähestyttäviä? Onko ei kenties EI, ei vai EI. Turha edes väittää, etteikö sitä vaikeasti tavoiteltavuuden esittämistä ole mukana vielä 40 vuotiaissakin naisissa. Kun se on vaan niin kivaa katsella sitä miehen epätietoisuutta, kun se tekee itsestään narria.
"Miehen täytyy tietää mitä haluaa (minut), se kiehtoo." Onpa helkkarin kiva tietää, että tuollaisia pösilöitä liikkuu tuolla vapaalla jalalla. Mistä helvetistä mies tietää, haluaako se juuri sen naisen, kun ei pääse edes tutustumaan. Kun kerran ulkonäköseikoillahan ei saa olla mitään merkitystä.
Jotkut naiset saisivat ihan oikeasti hävetä.
Siis jaksatko sinä katsoa jotain pelejä, joissa nainen sanoo ei, mutta tarkoittaa kyllä, ja miehen piti vain tietää jatkaa? Minä en ainakaan jatka piirittämistä yhtään sen jälkeen, kun on kerran tehty tiettäväksi, ettei se ole toivottavaa.
Eri asia on sitten flirttailun kissa-hiiri-leikit, mutta saa olla aika pässi, jos ei osaa lukea tilannetta siten, että tietäisi onko kyse flirtistä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni saa miehet käyttäytymään aggressiivisesti ja ylimielisesti. Lisäksi pojille opetetaan jo pienestä pitäen, että tyttöjen ja naisten mielipiteet ovat vähempiarvoisia kuin poikien ja miesten.
Nimim. "valehtelin seurustelevani, kun 'ei' ei riittänyt"
niin ketkäköhän sitä lasta opettaa koko lapsuuden. Lapsi näkee keskimäärin yläasteella ensimmäisen miespuolisen auktoriteetin.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni saa miehet käyttäytymään aggressiivisesti ja ylimielisesti. Lisäksi pojille opetetaan jo pienestä pitäen, että tyttöjen ja naisten mielipiteet ovat vähempiarvoisia kuin poikien ja miesten.
Olet idiootti.
Käyttäjä69 kirjoitti:
Ongelmana oikeasti on se, että liian monet naiset ovat käyttäneet sanaa "ei" muussa tarkoituksessa kuin kieltosanana. Kun suurimmalla osalla naisia "ei" tarkoittaa "ei, en ole kiinnostunut, mene pois" mutta pienellä osalla kuitenkin "Kyllä, jos vain yrität tarmokkaammin ja näytät kuinka paljon minua haluat" niin sekaannus on valmis. Naisiin kuin ei ole päälle millään tavalla kirjoitettu, kumpaan ryhmään he kuuluvat.
Miehellä ei ole etukäteistietoa siitä, mitä juuri tämä nainen sanalla "ei" tarkoittaa. Seksiseuraa metsästävillä miehillä on varsin hyvin tiedossaan se, että jos 100 kertaa kysyy ja 99 kieltäytyy joko kera tai ilman läimäystä poskelle niin nöyryytyksistä huolimatta seksiä saa siltä yhdeltä joka suostui. Eli siis jos miestä ei häiritse leimautuminen idiootiksi eikä seuralaisen mahdollinen patologinen humalatila tai sukupuolitauti niin jankuttaminen toimii kunhan jankuttaa tarpeeksi monelle naiselle. Tästä sitten kärsii suurin osa naisista, joita kyseiset jankuttajat piirittävät uudelleen ja uudelleen.
Ne miehet joille ei tarkoittaa EI jäävät jankuttajia useammin vailla seuraa. He saavat av:n keskusteluissa kuulla olevansa sikoja siksi että jotkut miehet eivät kunnioita sanaa EI. Tämä on aivan samanlainen tilanne kuin jännämiesten osalta. Pieni mutta näkyvä osa naisista etsiytyy pahojen poikien seuraan hyvin tunnetuin seurauksin, josta sitten pieni mutta palstakeskusteluissa hyvin erottuva joukko miehiä innostuu tekemään vääriä yleistyksiä naisten toiveista seuralaistensa suhteen.
Jos mieleesi tulee sanoa että kaikki miehet blaablaablaa tai kaikki naiset blaablaablaa niin jätä sanomatta. Olet kuitenkin väärässä.
LISÄYS:
Otsikossa esitettyyn kysymykseen vastaus on siis tämä: Siksi, että toimimalla tuolla tavalla saa seksiä joltakulta naiselta (ei siis juuri sinulta vaan joltakulta naiselta!) todennäköisemmin kuin olemalla kohtelias ja tyytymällä ensimmäiseen kieltoon. Ujot miehet jäävät seinäruusuiksi.
Näinhän se menee. Sama ilmiö näkyy hyvin noissa nuoria naisia pokailevia ällösetämiehiä käsittelevissä ketjuissa. Vaikka 9/10 naisista kilvan haukkuisi nuo miehet maanrakoon ja vannoisi ja vakuuttaisi, ettei kukaan nuori nainen ikinä koskaan voisi vanhemman miehen lakanoihin eksyä, niin ei sillä ole mitään väliä niin kauan kun miehen oma kokemus sanoo että se 1/10 kuitenkin lähtee. Aktiivisesti seuraa etsiskelevä mies joutuu joka tapauksessa kasvattamaan paksun nahan jo nuorena, koska pakkeja tulee paljon ja välillä aika tylystikin, varsinkin ennen kuin pelisilmä alkaa kokemuksen myötä kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko että tästä lähtien, jos joku sanoo ei, niin se on ei. Ilman salaliittoteorioita että se tarkoittaisikin jotain muuta. Elämä helpottuisi ihan kaikilla loppupelissä.
kun ei sittenkään voi tietää. yhtä naista pyysin muutaman kerran kahville, kierrokselle purjelaivoilla, elokuviiin ja vastaus oli aina ei, on jotain muuta tekemistä. Sitten pari vuotta myöhemmin tuli kaupungilla vastaan ja kyseli että miksen pyytänyt kunnes lähtee.
Siitä viisastuneena sitten toista naista pyysin johonkin lähtemään, sanoi ei kun oli jotain muuta tekemistä sille illalle. Pyysin toisen kerran ja oli jo suunnilleen lähestymiskieltoa hakemassa kun en vaan ollut tajunnut että ei tarkoittaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Väsytystaktiikkaa. Kai se on johonkin naiseen joskus toiminut, ei ne muuten sitä tekis. :D
Että "kyllä se vielä antaa, kunhan puhun sen pyörryksiin". :D
Vierailija kirjoitti:
"No mean yes and yes means anal."
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle tuollaista ole kumpikaan vanhempani opettanut, ihan samanarvoisina ihmisinä olen naisia ja miehiä pitänyt lapsesta asti. M34
Ja sitten ne suuttuu ja alkaa huoritteleen, kun ei lämpeä.
Nim. kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä heillä on oikeus saada hopeatarjottimella sellainen nainen kuin haluavat.
Mitä ihmettä? Minä en ole ikinä luullut että minulla tai kenelläkään muulla miehellä olisi tuollainen oikeus. Eihän kenelläkään voi olla tuollaista oikeutta. M34
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te naiset olette sitten helppoja! Voisitteko kantaa kylttiä kaulassa, jossa lukee oletteko millä tavalla lähestyttäviä? Onko ei kenties EI, ei vai EI. Turha edes väittää, etteikö sitä vaikeasti tavoiteltavuuden esittämistä ole mukana vielä 40 vuotiaissakin naisissa. Kun se on vaan niin kivaa katsella sitä miehen epätietoisuutta, kun se tekee itsestään narria.
"Miehen täytyy tietää mitä haluaa (minut), se kiehtoo." Onpa helkkarin kiva tietää, että tuollaisia pösilöitä liikkuu tuolla vapaalla jalalla. Mistä helvetistä mies tietää, haluaako se juuri sen naisen, kun ei pääse edes tutustumaan. Kun kerran ulkonäköseikoillahan ei saa olla mitään merkitystä.
Häpeä ihan itse vain. Ei tarkoittaa ei, se on täällä monta kertaa ihan selvästi sanottu.
"Miehen täytyy tietää mitä haluaa (minut), se kiehtoo." Tuo on miehen kirjoittama, se on selvästi täällä sanottu, sinä olet sen lukenut ja silti vain räyhäät. Eli sinunlaisesi pösilön olisi syytä pysyä pois parisuhdemarkkinoilta, kun tarkoituksella haluat tehdä koko jutun itsellesi niin vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli joskus nuorena sellainen opiskelukaveri joka piinaasi kuukausitolkulla! Saattoi tuntikausia soittaa putkeen ja soittelu jatkui kun avasin puhelimen. Seurasi ja yritti väkisin tulla minun solukämppään sisälle! En muista miten pääsin eroon.
Hirveetä tommonen!
Olin muutenkin nuorena idioottimagneetti ja sain perääni kaiken maailman stalkkereita mutta tuo opiskelukaveri oli pahin!
En itse ikinä kehtaisi tuolla tavalla vainota ja jankuttaa! :-oEi jumalauta mikä tyyppi, tulee ihan joku elokuva mieleen.
Tuohon aloitukseen otan sen verran kantaa, että osin naiset saa syyttää tuosta miesten jankkaamisesta itseäänkin. Jotkut naiset tuntuvat harrastavan sitä, että heitä pitää piirittää ihan mielipuolimaisella asenteella, että naiselle tulee sitten selväksi se, että mies on tosissaan hänen kanssaan. Miten mies sitten voi tietää ketkä naisista on näitä "vaikeasti tavoiteltavia" ja ketkä ovat tosissaan sen ei:n kanssa? Jotkut sitten hölmöilevät jankkaamalla ihan kaikille naisille. Osa miehistä on tietysti vain yksinkertaisesti tyhmiä. Itse olen oppinut sen, että jos joku sanoo "ei" niin se on silloin ei, ihan sama mikä asia on kyseessä. Naisten kanssa en edes kehtaisi yrittää uudestaan sen yhden ei:n jälkeen.
Terveisin Naispelko22
Tuo piiritys on naisen oma halu: täällä av:lla naiset aina kertovat "testaavansa" miestä: miehen pitää olla välittämättä kielteisistä vastauksista ja olla alfana ja näyttää monin tavoin, että _todella_ haluaa kyseisen ja vain tämän kyseisen naisen.
Lue enemmän av:ta ja sivisty! Nainen haluaa olla haluttu! Nainen ei halua miestä, joka luovuttaa heti, kun sille vähän jotain sanoo, sellainenhan on täysin kaikkien juoksutettavissa oleva luuseri! Nainen haluaa miehen, jolla on oma tahto ja sen pitää myös näkyä!
Olen kyllä varmasti lukenut tätä palstaa sinua enemmän (valitettavasti) ja mitään tuollaista ei ole kukaan nainen koskaan kirjoittanut. Tuo on pelkkää kaltaistesi miesprovojen vaahtoamista. Päivän säästövinkki: älä tuhlaa huutomerkkejä kun pelkkä piste riittää.
Outsiderina tässä huutelen, että ihan oikeasti minuun ainakin toimii sinnikkyys. Siis vain silloin, jos mies on tajunnut kiinnostukseni mutta olen silti vaikea. (Olen luonnostani vaikea, ei roolia.)
Mutta en todellakaan innostu miehestä joka luovuttaa heti kun vaikutan vähän viileältä, koska en mahda sille mitään, että olen aluksi sellainen. Miehen täytyy tietää mitä haluaa (minut), se kiehtoo.Eri asia joku ällöttävä ukkeli, jolle olen sanonut selkeästi EI IKINÄ. Sellaisen en halua roikkuvan minussa.
Kiitos panoksestasi, mutta et ole olemassa tämän jankuttajanaisen mielestä. Et sinä etkä muut kaltaisesi, jotka ovat AV-keskusteluihin näillä ajatuksilla osallistuneet. Olette miehiä tai trolleja tai provoja. Sormet korviin: laalaalaalaa tällaista ei voi tapahtua.
Tuollaiset typerät provot ärsyttävät ketä hyvänsä ja ne on ihan hyvä paljastaa. Painostajamiehet tarttuvat näihin provoilijoihin kuin hukkuva oljenkorteen. Lallattelijat (sinä) eivät ole sen fiksumpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä tommonen!
Terveisin Naispelko22
Tuollaiset typerät provot ärsyttävät ketä hyvänsä ja ne on ihan hyvä paljastaa. Painostajamiehet tarttuvat näihin provoilijoihin kuin hukkuva oljenkorteen. Lallattelijat (sinä) eivät ole sen fiksumpia.
Et sinä ole paljastanut muuta kuin oman kapeakatseisuutesi ja itsekeskeisyytesi. Kaikki jotka ovat tästä eri mieltä kanssani ovat provoja. Ja tyhmiä. Nih.
Mun perässä roikkui joskus mies, jolle sanoin EI valehtelematta kymmeniä kertoja. Sanoin livenä, puhelimessa ja viesteillä, mutta ei mennyt jakeluun. Lopulta kysyin, miksi hän vain jatkoi ja jatkoi, vaikka en ollut ollenkaan kiinnostunut. "Mä oon ajatellu, että kyllä sä jossain vaiheessa myönnyt, jos tarpeeksi piiritän sua", oli miehen vastaus. Yli vuoden sitä jatkui kunnes aloin seurustella. Piirittäjämies laittoi minulle todella katkeran tilitysviestin, haukkui minut ja uuden kumppanini ja katosi sitten onneksi lopullisesti. Muutamalla ystävälläni on myös ollut tällaisia roikkujia perässä eli ei taida olla edes harvinaista. Ja näitä muuten löytyy naisistakin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi ottaa se lusikka omaan kauniiseen käteen ja alkaa elämään niin että jos nainen sanoo ei, niin nainen on sen jälkeen ilmaa miehelle. Jos nainen on niin vaikea että tarkoittaa eillä kyllää, niin jääkööt yksin tai oppikoot että jos miestä meinaa pitää kiinnostuneena, pitää sanoa kyllä, tai tyytyä siihen yksin jäämiseen kunnes löytyy Se Oikea. Tuollainen "jos en löydä ketään komeampaa/rikkaampaa/tai ihan oikeasti sitä johon ihastuu ja rakastuu vaikkei olisikaan komeampi tai rikkaampi niin pidän sinut varalla" on syvältä. Kaikilta pitäisi löytyä sen verran itsekunnioitusta ettei jätä itseään löysään hirteen. Sama pätee toisinkin päin, kenenkään naisen ei pitäisi tyytyä suhteeseen jossa mies on sitä mieltä että "kyllä sinä spermaämpäriksi ja kodinkoneeksi kelpaat siksi aikaa kunnes löydän Sen Oikean".
Sovitaanko että tästä lähtien, jos joku sanoo ei, niin se on ei. Ilman salaliittoteorioita että se tarkoittaisikin jotain muuta. Elämä helpottuisi ihan kaikilla loppupelissä. Tai niin, vaikeat ihmiset ovat vaikeita, mutta ainakin oma elämäni ja kaikkien niiden jotka joutuu olemaan kanssani tekemisissä elämä helpottuu kun muistavat että jos sanon ei, se on ei, jos sanon kyllä, se on kyllä. Ja jos sanon ettei ole mitään väliä, niin sillä ei ole mitään väliä, esim. kummalla puolen näkkäriä se voi on, laita vaikka molemmille jos välttämättä haluat sen minulle voidella tai jätä voi kokonaan mutta sillä ei ole ihan oikeasti mitään väliä minulle kummalla puolen se on (kyllä, näin vuosienkin jälkeen ottaa luonnolle että tuo oli se viimeinen niitti eräälle poikaystävälleni jonka mielestä minä olin vaikea kun oletin hänen toimivan sen mukaan mitä sanon eikä joidenkin salaliittoterioidensa pohjalta. Ja kun hän sanoi ettei pidä jostain, oletin sen olevan niin, ja sitten hän suuttui kun en osannutkaan lukea ajatuksia. Voisin avautua lisääkin aiheesta mutta kukaan ei jaksaisi lukea eikä se varsinaisesti tähän ketjuun kuulu)
Joidenkin ihmisten mielestä valta on kivaa. Suurimman osan mielestä alistetuksi joutuminen ei. Jokaisen pitäisi rakastaa itseään sen verran ettei jää toisten jalkoihin poljettavaksi.
Juuri näin! Hyvä kirjoitus.