"Turpoava" kulli
Harrastin ensimmäistä kertaa seksiä uuden poikaystäväni kanssa. Kesken seksin miehen penis turposi aivan mielettömän paksuksi! Siis ihan kuin sitä olisi pumpattu jollakin penispumpumpulla! Se tuntui aivan mielettömän ihanalta!
Poikaystävä sanoi sen johtuvan jostain paisuvaiskudoksen yliturpoamisesta tms., on kuulemma teininä diagnosoitu. Ei kuulemma satu eikä mitään, se vaan kasvaa toisinaan todella paksuksi.
Seksin jälkeen penis muistutti jonkin aikaa tyhjentynyttä ilmapalloa. Sitten se laski muutamassa tunnissa normaaliksi. Tuijotin sitä peiton alta aina välillä miehen nukkuessa. En saanut unta!
Onneksi olimme jo yhdynnässä, koska en olisi uskonut sen mahtuvan sisään millään maksimikoossaan! Kostumisen jälkeen se meni sisään jo ihan kivasti.
Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan?! Siis, oli ihan mahtavaa, mutta olen silti täysin järkyttynyt! Miten se voi niin vain turvota?! Mä olen aivan myyty!
Kommentit (58)
Ja sit sä heräsit. No, ainakin pippelipojat olivat tarinasta innoissaan. Lukevat sen monta kertaa ja runkkaa at samalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis just tuollainen! Ihan mahtava! Mä en edelleenkään tajuu! :D
AP
3.2.2016
vittu kullini turboilee iltasin... suhina kuuluu ja verilentää. Emakko 67v ulisee vitun pahasti itse olne 13 ja homo!!!
Molon saa aika hyvin turpoamaan, kun seisokissa sitoo paperinarun kullin juureen tiukalle. On vain muistettava löyhdyttää narua aina välillä vähäsen, ettei heppi muutu mustaksi ja putoa pois.
Jotkut laittaa takaapäin naidessa narun ensin molon juureen ja siitä sitten ylijäävät narunpäät kiinni naisen nisiin. Ei kuulemma tarvii hieroo tissejä erikseen vaan saa keskittyä puhtaasti panemiseen.
Toi turpoaminen taitaa olla kudosnesteen keräytymistä esinahkaa, eikä peräisin mistään paisuvaiskudoksesta. Joillain herkemmin, joillain ei koskaan.
Jonkinlainen ärsytysreaktio voimakkaassa runkkailussa esim. Googlailin englanniksi.
mullekkin kävi yöllä noin runkkasin sitten unohdin vetää esinahkan kiinni ja yön jälkeen katsoin sitä
esi nahka oli turvonnut sivuilla oli kaksi turva tyynyn näköistä juttua mutta mistä se johtuu?
Empä tuota varren turpoamista usko.
Minulla jo pienenä pullea kikkelin pää, niinkuin terveydenhoitaja sanoi.
Esinahka leikattiin, kun ei ollut muuten mitenkään mahdollista saada terskaa näkyviin.
Terskani turpoaa selvästi vartta enemmän erektiossa.
Urologi sanoi kun sitä kysyin, että joillakin niin käy eikä se ole vaarallista.
Terskan kudokset laajenevat silloin varren kudoksia enemmän.
Joskus tuntuu kuin jäisi nalkkiin niinkuin koirat ennen vaimon laukeamista.
Laittakaa ny jotain faktuaalista kuvaa, videoo, faktaa aiheesta, kun täällä mutuillaan aiheesta :D Perus
Mun miehellä on tuollainen myös. Ensimmäistä kertaa tapahtui kunn oltiin oltu joku puoli vuotta yhdessä ja oli oikein erityisen kiihkeätä menoa.
Mullakin joskus turpoaa tavallista enemmän. Kysyin tutulta lääkäriltä, joka sanoi että joillakin voi olle joustavemmat paisuvaiskudokset peniksessään. Kyllä sen huomaakin naidessa, kun terska ei tule pois pillusta yhtä helposti. Kai tässä omistaa sellaisen "koirakullin", kun nekin jää joskus nalkkiin?
Mies on varmaankin jo kymmenen vuotta käyttänyt monta kertaa joka viikko penispumppua. En ole pistänyt sitä pahakseni koska tilaa tuntu olevan vahvemmallekin. Terska on muuttunut eniten. Terska on lepotilassakin huomattavan suuri ja yhdynnässä tai käsin hoitaessa turpoaa vielä selvästi suuremmaksi. Luulisin että terskan paisuvaiskudokset ovat venyneet suuremmiksi pysyvästi. Jotenkin vain tuntuu ihanalta kun terska turpoaa pannessa sisällä suuremmaksi.
Selvästi miehesi käyttää penisrengasta se on näkymätön kapea rengas joka laitetaan peniksen juureen. Nainen ei edes huomaa sitä kun karvoitus peittä sen renkaan. Rengas paksuntaa penistä hirveästi se ei päästä virtaamaan verta pois peniksestä. Tässä selventävä vastaus asiaan.
Turbokyrpä kirjoitti:
hei miten tuo onnistuu joka kerta siis tuo että saa peniksen turpoamaan (pienellä mitta kaavalla ei niin paljon että sattuu vehkeeseen), itsellä kävi sama eilen ensimmäistä kertaa elämässä, ja partnereita ollut yli 50 eri naista, eli siis harrastin n.30 min ehkä vähän rajumpaa ja kovempaa seksiä ja yhtäkkiä terskan alue ja peniksen pää turposi 2-3 kertaiseksi, se oli jo vähän kipeää ja sattui. Nainen kyllä tykkäsi mutta itselle kokemus ei ollut mieluisa ja aluksi pelästyin asiasta, nyt aamulla turvotus laskenut mutta terskaan jäänyt punaisia länttejä, jos ei lähde pois pakko käydä lääkärissä. Huom. tätä ei siis ole ikinä ennen tapahtunut.
Ettei nyt vaan olis ohimot turvonneet, kun luit näitä juttuja??
Joopa joo, 30cm jättimelat täyttivät taas ketjun. Uskoo ken tahtoo näitä juttuja.