Otahan jo se käsilaukun hihna pois rintojen välistä
Kommentit (40)
Koeta itse polkea pyörällä käsilaukku olkapäällä roikkuen..
En ala olkapäävaivoja hommaamaan jonkun trendin takia. Omaisuus myös paremmassa turvassa. Ihan helvetin sama miltä näyttää.
En välitä miltä se näyttää. Kädet ovat vapaina, eikä tarvitse koko ajan nostell valuvaa hihnaa takaisin olkapäälle. Selkä ja hartiat eivät myöskään tule kipeäksi.
Vedä ap w*ttu päähäsi ja loikkaa sementtiin.
Älä katso! Minä teen mitä itse haluan.
Auton turvavyökin menee tissien välistä.
Vierailija kirjoitti:
En välitä miltä se näyttää. Kädet ovat vapaina, eikä tarvitse koko ajan nostell valuvaa hihnaa takaisin olkapäälle. Selkä ja hartiat eivät myöskään tule kipeäksi.
Laihduta, niin ei selkä kipeydy.
Nykyään ei tuostakaan voi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
En ala olkapäävaivoja hommaamaan jonkun trendin takia. Omaisuus myös paremmassa turvassa. Ihan helvetin sama miltä näyttää.
Jospa laihduttaisit, niin olkapäävaivat hellittäisi.
Kylläpäs tämä aiheutti läskeille naisille persekipeyttä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sehän on mummojen trendi!
Järkevien naisten trendi.
Samalla tyylillä olen aikoinaan kiertänyt monet Euroopan suurkaupungit, asunutkin pitemmän aikaa parissa eikä koskaan iskenyt taskuvaras.
Vierailija kirjoitti:
Aplla on satiaisia.
Onko tuo siellä teillä Vammalassa ns kuitti?
Otanki välissä mut usko huvikses sinne se sujahtaa vaan kertatoisensa jälkeen :)
On joo fiksun näköistä kun kävelee vinoss painava laukku olkapäällä ja vähän väliä pysähtyy nostelemaan hihnaa. Sitten jos on käsissä vaikka kännykkä ja kahvi ni pitää huudella kaverille "nosta mun laukun hihnaa se valuu taas!"
Rintojen välistä kulkeva taa remmi ei vaadi kohentelua ja kädet ovat vapaat vaikka kahville ja jäätelölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on mummojen trendi!
Järkevien naisten trendi.
Samalla tyylillä olen aikoinaan kiertänyt monet Euroopan suurkaupungit, asunutkin pitemmän aikaa parissa eikä koskaan iskenyt taskuvaras.
Jut joo. Levitit vaan suomikuvaa läskien ja mauttomien naisten maana.
Vierailija kirjoitti:
On joo fiksun näköistä kun kävelee vinoss painava laukku olkapäällä ja vähän väliä pysähtyy nostelemaan hihnaa. Sitten jos on käsissä vaikka kännykkä ja kahvi ni pitää huudella kaverille "nosta mun laukun hihnaa se valuu taas!"
Rintojen välistä kulkeva taa remmi ei vaadi kohentelua ja kädet ovat vapaat vaikka kahville ja jäätelölle.
Etenkin useille jäätelölle päivässä 🐳🐘
Peitähän peppusi ihmisten ilmoilla, ap. Kukaan ei halua nähdä takamuksesi muotoja kadulla.
Jaa jotta sä saisit varastaa mun laukun vai? En ota.