Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te äo yli 135

Hippotato
03.02.2016 |

Näyttää siltä, että täällä on ainakin muutama ihan oikeasti tuon maagisen rajan ylittävä. Mulla ois pari kysymystä.. Onko sinulla sellaista ongelmaa, että olet jatkuvasti niin uppoutunut ajatuksiisi tai johonkin kiinnostavaan asiaan, että kaikki "hommat" jää tekemättä? Hommat kuten työ, kotityöt, asioiden hoito jne. Pystytkö ottamaan vakavasti itseäsi selvästi vähemmän älykkäät ihmiset? Koetko vaikeaksi kommunikoida heidän kanssa? Tunnetko olosi yksinäiseksi? ( Siitäkin huolimatta, vaikka olisi kavereita, ihmisten keskuudessa jne? ) Oletko löytänyt toista ihmistä, jonka koet täysin ymmärtävän sinua?

Kommentit (590)

Vierailija
581/590 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jumalanhylkäämällä sivustolla ei ole ketään, jonka älykkyysosamäärässä olisi edes kolmea numeroa. Minun äö:ni tippui välittömästi kymmeneen, kun edes näin sanat 'aihe vapaa' ja 'vauva.fi'.

Haluaisin myös kysyä, että mistä tiedät älykkyysosamääräsi olevan 135? Olen vain kiinnostunut.

Vierailija
582/590 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sellaista ongelmaa, että olet jatkuvasti niin uppoutunut ajatuksiisi tai johonkin kiinnostavaan asiaan, että kaikki "hommat" jää tekemättä?

- Ei ole.

Pystytkö ottamaan vakavasti itseäsi selvästi vähemmän älykkäät ihmiset?

- Pystyn.

Koetko vaikeaksi kommunikoida heidän kanssa?

- Joskus kyllä ja usein ärsyttää "tyhmät" ihmiset vaikka ei kommunikoisikaan. Minulla on vaikeuksia käsittää kuinka suuri osa ihmisistä tekee typeriä päätöksiä ja valintoja aivan jokapäiväisessä elämässä.

Tunnetko olosi yksinäiseksi? ( Siitäkin huolimatta, vaikka olisi kavereita, ihmisten keskuudessa jne? )

- En ollenkaan. Pikemminkin päinvastoin viihdyn myös yksin erinomaisesti.

Oletko löytänyt toista ihmistä, jonka koet täysin ymmärtävän sinua?

- Olen, vaimoni. Olen itse valinnut hänet elämänkumppanikseni enkä tietenkään olisi valinnut henkilöä joka ei ymmärrä minua. Hän vaikuttaa minua fiksummalta eikä se välttämättä ole ÄO:sta kiinni. Hänen ÄO:ta ei ole testattu mutta mielestäni selvää on, että korkeahko sen on oltava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/590 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jo valmiiksi idiootti edes lähtee testaamaan älykkyyttään tosissaan muiden tekemillä mittareilla. Mensassa on varmasti kohtalotovereita. Lahjakkuus on sitä että sinulla on ylipäätään mitään annettavaa ympäristöllesi.

Ai, jos jakaa limppua ympäri kylää niin on jotain annettavaa ympäristölle ja on sit lahjakas siks.

T.Virpi

Vierailija
584/590 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmoittautuu juuri sinun kaltainen. Tekstisi voisi olla minun kirjoittamaa. Olen sosiaalisesti heikkolahjainen ja minulla ei ole paljon ystäviä. Sosiaalisissa tilanteissa olen "kömpelö". Muutama harva hyvä ystävä on, kenen kanssa voin olla aito itsepintainen jännitä.

Olen lääketieteen tohtori ja erikoislääkäri ja menestyn työssäni erinomaisesti. Ansaitsen yli 100 000€ vuodessa. Kotitöiden teko tai laskujen maksaminen voi silti olla työn ja tuskan takana. Olen useissa älykkyystesteissä saanut yli 150 ja esim. peruskoulu, lukio, yliopisto ja erikoistuminen oli tylsää, koska niin helppoa. Vaihtaisin älykkyyteni ns. tavalliseen elämään, koska tahansa. Nyt vaan en kuulu joukkoon.

Etkö muiden lääkärien seurassa tunne oloasi kotoisaksi? Teetkö tutkimustyötä

Meitsi yritti myös, tuntui siltä että se viitekehys oli haaste, ei niinkään terapeutin ominaisuudet (varmasti oli mua fiksumpi hän).

Mut siitä onneksi löytyi pontta ohjata ko. prosessia itse. Suosittelen muuten kyllin vahvatahtoisille terapian tarpeessa oleville vahvoja psykedeelisiä huumausaineita apuvälineeksi. Riskit ovat olemassa, mutta maaliin voi parhaimmassa keississä päästä tosi nop & saan.

Vierailija
585/590 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain intistä latva B 2 paperit ja elämä on siistii ja rentoo.

Ei tarvi funtsii duunii ei muijaa tai skidejä ja riittää että on fyrkkaa brenkkuun, joo ja silleen.

T.Skäbä

Vierailija
586/590 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, yli 140 ja työskentelen kehitysvammaisten parissa. Myös viittomakieli toimii yhtenä kommunikaation välineenä. 

Vierailija
587/590 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei juurikaan kiinnosta kotityöt, pelaan vaan ja luen. En arvioi ihmisarvoa älykkyyden perusteella. En kauheasti tykkää kommunikoida ihmisten kanssa. En tunne oloani yksinäiseksi, vaan viihdyn parhaiten yksin. En kukaan voi minua täysin ymmärtää, enkä tällaista ihmistä edes ole etsinyt. Elämän epäreiluus vaan vituttaa.

Vierailija
588/590 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei juurikaan kiinnosta kotityöt, pelaan vaan ja luen. En arvioi ihmisarvoa älykkyyden perusteella. En kauheasti tykkää kommunikoida ihmisten kanssa. En tunne oloani yksinäiseksi, vaan viihdyn parhaiten yksin. En kukaan voi minua täysin ymmärtää, enkä tällaista ihmistä edes ole etsinyt. Elämän epäreiluus vaan harnittaa.

Vierailija
589/590 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mensan testin läpäisee pikkulapsikin  .

Päättelytehtävä. Ei mittaa millään mittarilla älykyyttä.

Miten se läpäistään? Onko joku tietty pistemäärä, jonka ylittämällä se on läpäisty?

Ei testiä "läpäistä". Jokainen kokeen suorittanut saa tietoonsa oman ÄO-lukunsa.

Mensa-raja on sitten erikseen (ÄO >130). Jos ylittää tämän pisterajan testistä, tulee kutsutuksi Mensaan.

Vierailija
590/590 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jo valmiiksi idiootti edes lähtee testaamaan älykkyyttään tosissaan muiden tekemillä mittareilla. Mensassa on varmasti kohtalotovereita. Lahjakkuus on sitä että sinulla on ylipäätään mitään annettavaa ympäristöllesi.

Annas kun arvaan: äo:si on sama kuin saamiesi yläpeukkujen määrä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi