Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä kropasta?

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin. Ei muhkumpi aina ole meinaan parempi.

Vierailija
102/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://pbs.twimg.com/media/BtZYLlXCAAA8rS2.jpg Tässä linkissä nainen joka vartaloltaan miellyttää ainakin 99% heteromiehistä. Oikea nainen!

Huh huh, mistä naisille on tullut käsitys että suurinosa miehistä ihailee tuollaista naisvartaloa? Aivan liian tuhdin ja halvan näköinen matami.

Minun miehen silmääni juuri tuollainen nainen miellyttää kyllä suuresti. En nimittäisi matamiksi eikä tuo minusta halvalta näytä vaan seksikkäältä. Ja väitänpä, että suurin osa miespuolisista kavereistani on jokseenkin samaa mieltä. Mutta on heissä myös muutama, jotka innostivat vain ap:n mitoissa olevista naisista. Ja myös pari sellaista, jotka innostuvat tosi tuhdeista naisista.

M29

Joo komppi täältäkin, siis muodoille. Muoviprinsessoista taas en perusta. Eli betoniperseet ja muovitötteröt ei kolahda, aito ja muodokas luomunainen kylläkin. Eikä haittaa muutama ylimääräinen kilokaan, jos vaan on muotoja, eli kapea vyötärö ja leveä lantio. Tuo aloituksen muodoton tikkunainen (pikkupoika) sen sijaan on järkyttävä.

-m34-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on pinnistelemässä... Turha ajatella pinssejä tässä vaiheessa. Kauppatorin luomuksilla ja reippaalla koiran ulkoilutus asenteella vielä kohonee :) ei tuntuisi voida vastata paremmin.

Vierailija
104/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat sääret. Dekolteen alue kaunis.

Vierailija
105/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiota ja muotoja kaipaisin vähän enemmän. Hoikkuusaste on muuten oikein hyvä, mutta vähän poikamainen lantio ja pienet rinnat.

Vierailija
106/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksijan kroppa.

Usein lenkilläni liimaannun vastaavan kehonmallin omaavan juoksijan perään.

Eli täältä peukku ylös.

Vierailija
107/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat liian laihat

Vierailija
108/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaisin kyllä takapuolta. ei tarvitse olla lihavampi, mutta leveämpi saisi olla takaluut ja niiden ympärille tarvitaan toki vähän rasvaa ettei ole kulmikas.

Vierailija
109/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksureitisenä olen aina ihastellut tuollaisia "rimppakinttuja". Näytät varmasti todella hyvältä vaatteet päällä, etenkin jos onnistut pukeutumisella feikkaamaan itsellesi vyötärön. Alusvaatteissa näytät ihan kivalta, mutta et erityisen seksikkäältä ainakaan tuossa kuvassa. Vähän vaikeaa tosin arvioida, kun tissit ja pylly eivät kuvassa näy. Jos em. ruumiinosissa on pyöreyttä, olet aika hottis!

Vierailija
110/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat liian tikut nykyisiin kauneusihanteisiin, muuten näyttää ihan hyvältä.

Miksi kyselet täällä? Tollainen "turha" laihdutus ja kuvan postaaminen tänne viestii oudosta ajatusmaailmasta. Jos sulla on syömishäiriö niin ei tee hyvää tällainen julkinen kysely...

Vierailija
111/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tasapaksu. Jos alkaisit treenaamaan pyllyä (ei mitään kim k siis) niin tulisi lantio-vyötärö-suhdetta enemmän esille. Näyttää myös, että alusvaatevalinta ei ole kaikista paras. Liian isot rintsikat oikean kokoisiin ja toisen malliset alushousut (ei sovi tasapaksulle hipsterit!) ehkä sellaiset, jotka nousevat sivuilta enemmän.

Vierailija
112/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksijan kroppa.

Usein lenkilläni liimaannun vastaavan kehonmallin omaavan juoksijan perään.

Eli täältä peukku ylös.

Ylös tai alas, mutta juokseminen on tosiaan se mun juttu. Pitkät matkat, muukin anaerobinen. Kova kynnys salille kun en jaksa/osaa siellä treenata :/ Entinen telinevoimistelija olen myös, rytmistä voimistelua taustalla kans. Mutta näistä aikaa.

Ja ai niin, olen 26-vuotias, eli en kai ihan tyttö enää.

Mutta kiitosta vaan vielä, tulihan kommentteja. Persusta siis ja pientä muhkeutta lisää jos johonkin suuntaan tässä nyt aikoo alkaa ihteään muokkaamaan :)

AP

Vierailija
113/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaisin jalkoihin vähän lisää tavaraa

Vierailija
114/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku 13-vuotias poika olis pistäny rintsikat päälle.

Vierailija
115/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean leveät hartiat suhteessa lantioon. Nuoren pojan kroppa, mutta ilman lihaksia. 

Ei kovin kaunista katseltavaa, mutta parempi kuin läski, totta kai!

Vierailija
116/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samanlainen kroppa sillä erotuksella, että painan 54kg ja nämä sinuun verrattuna ylimääräiset kilot ovat mahassa ja tisseissä.

Voisin sanoa etten pahemmin pidä vartalonmallistani, sillä se on melko epänaisellinen - alakroppa muistuttaa lähinnä pikkupojan vartaloa.

Olen vähän hukassa sen suhteen mitä minun tulisi tehdä, että saisin vartaloni näyttämään hyvältä. Painon pudottaminen ei takaa pömppiksen poistumista (alimmillaan olen painanut 51kg ja silloin ainoastaan pieneni tissit) ja eipä tästä paljoa olisi varaa laihduttaakaan kunnes liikutaan alipainon rajalla.

Lihominen taas näkyisi pelkästään vatsanseudulla ja kasvoissa. Massankerääminen on muutenkin kohdallani pieniruokaisuuden vuoksi aika hankalaa.

Vaikuttaapa epätoivoiselta :D

Vinkkejä kellään?

Vierailija
117/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun rehellisyyttä pyydettiin, niin aika miehekäs vartalo. Minulla on taas mieheksi aika naismainen. Sovittaisi hyvin yhteen, sinä voit tehdä rahaa ja minä olen kotona. :)

Vierailija
118/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani itsetunnosta. Kannattaa se laittaa kuntoon niin ei tarvitse palstoilla kysellä outojen mielipiteitä.

Vierailija
119/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan kivan näköinen kroppa. Ei mitään vikaa jos itse viihtyy. Itselläni samantapainen, en yhtä hoikka hieman enemmän läskiä,mutta myös lihasta jota tavoittelen. Olkapäihin ja jalkoihin kiinteyttä ja muotoa salitreenillä saisit hyvin...

Vierailija
120/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähny noin hyvä kroppaista 26 vuotiasta. Aivan täydellinen. Tosin kiloakaan ei ole varaa ottaa pois, mutta lisääkään ei yhtään kaipaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme