Mitä mieltä tästä kropasta?
Kommentit (133)
Itse oon 159cm ja 43kg ja koen itseni aika laihaksi, mutta mulla on kyllä silti reisiä ja peppu, kapea vyötärö. Sun pituudelle 47kg kuulostaa aikast vähältä. Käytkö salilla? Itse käyn ja sillä saa kivasti muotoa kroppaan ja lihasta painoksi. Ihan kiva kroppa kuitenkin sinulla.
Aika laiha, näyttäisi paremmalta jos ois muotojakin
Niim ja näyttää paljon teinipojan kropalta.. Leveä selkä eikä yhtään lantiota. Häppäritkin erottuu aika isosti sulla nois
Vierailija kirjoitti:
Kaunis minun silmissäni. Tykkään, kuten myös aika monen muunkin näköisestä jättämistä.
Autokorrect teki tepposet. Piti lukea vartalosta ei jättämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän alipainoisena samalta, kroppa on muodoton pötkö.
Juuri tuossa kropassahan muodot erottuvat. Muodoton on sellainen epämääräisen hyllyvä läskikasa.
Mä olen aina viehättynyt kapealantioisista naisista.
Muodokas = erottuvat muodot (kaaria ja mutkia)
Muodoton = läskikasa
Ei muotoja = suora, usein hoikka
Kuvan naisella ei ole muotoja. Jos olisi, ne kyllä näkyisivät päälle päin, koska on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän alipainoisena samalta, kroppa on muodoton pötkö.
Juuri tuossa kropassahan muodot erottuvat. Muodoton on sellainen epämääräisen hyllyvä läskikasa.
Mä olen aina viehättynyt kapealantioisista naisista.
Muodokas = erottuvat muodot (kaaria ja mutkia)
Muodoton = läskikasa
Ei muotoja = suora, usein hoikka
Kuvan naisella ei ole muotoja. Jos olisi, ne kyllä näkyisivät päälle päin, koska on hoikka.
Nainen kuin Maamme-laulu. Ei laaksoa, ei kukkulaa.
Laiha ja muodoton, kuin pojalla. Rehellisesti.
Ripakinttu, lihaksista ei tietoakaan.
Rehellisesti: liian poikamainen, ei tarpeeksi lantiota, eikä vyötäröä. Hartiat näyttävät liian leveiltä, ei välttämättä kuitenkaan olisi liian leveät, jos olisi sitä lantiota.
Ei kuitenkaan liian laiha, pötkömallinen vaan.
Mielestäni nätti, jalat ehkä vähän liian hoikat. Jos itse tykkäät ja kuitenkin syöt terveellisesti etkä vedä treeniä äärettömyyksiin, niin mikäs nätissä kropassa on ollessa.
http://pbs.twimg.com/media/BtZYLlXCAAA8rS2.jpg Tässä linkissä nainen joka vartaloltaan miellyttää ainakin 99% heteromiehistä. Oikea nainen!
Minusta tosi poikamainen ja lantio kapea.
Se on kroppa. Kaksi jalkaa, kaksi kättä. Pääsee pitkälle. Onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Poikamainen, leveät hartiat, tasapaksu keskivartalo, rimppakintut
Eli ei sopusuhtainen.
Jotenkin huonosti näkyy pillu,valaistuksen suuntaan kiinnitettävä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
http://pbs.twimg.com/media/BtZYLlXCAAA8rS2.jpg Tässä linkissä nainen joka vartaloltaan miellyttää ainakin 99% heteromiehistä. Oikea nainen!
Minä ottaisin mieluummin aloitusviestin naisen kuin tuon. Ylipäätään latinonaiset ylisuurine peppuineen ja äkkipikaisine luonteineen eivät sytytä.
Kaunis minun silmissäni. Tykkään, kuten myös aika monen muunkin näköisestä jättämistä.