Mitä mieltä tästä kropasta?
Kommentit (133)
Jos tykkää 12-vuotiaan pojan kropasta, niin hyvä. Jos ei, niin silloin ei ole mieluinen. Kaikkia ei voi miellyttää ikinä, joten kannattaa pyrkiä miellyttämään vain itseään.
Enpä ole koskaan tuonnäköistä miestä nähnyt uimahallissa. Olen kuitenkin käynyt 3-4 kertaa viikossa ja vuosien ajan. Luulisi että olisi edes yksi tuollainen mies osunut samaan aikaan, jos tuo kerran on miehen vartalo.
Taitaa olla katkerat ja kateelliset taas liikkeellä.
Olet kadehdittavan hoikka ja pieni :) Älä kuitenkaan laihduta enää!
ssss kirjoitti:
Hyvä vartalo! Läskidenialistien "liian laiha" -kommentteja odotellessa...
Riippuu toki siitä, mikä on kenenkin ihannevartalo. Omalla kohdalla olisi kauhistus, jos peilikuva näyttäisi tuolta, sillä treenaan paljon ja haluan, että vartalossani on lihaa. terv. 172cm 70kg läski :DDD
Mä olen nelikymppinen kahden lapsen äiti ja näytän suunnilleen tuolta. Lantio on vähän leveämpi ja painoindeksi 18,3. Tykkään vartalostani muuten, mutta pohkeet saisivat olla paksummat.
En lukenut muita kommentteja, mutta mun mielestä ei näytä kiihottavalta, liian puikelo, ei erottuvaa vyötäröä ja kapeat lanteet, varmaan aika perseetönkin.
Liian laiha makuuni, lisäksi lantio on liian kapea. Pidän, kun on melko leveä lantio.
Aika poikamainen, voisi kuvitella homoseksuaalisia taipumuksia omaavien miesten kiinnostuvan helposti. Aika usein kuullut bi-miehiltä, että tykkäävät panna laihoja naisia takaapäin ja kuvitella heidät nuoriksi pojiksi. Yks homokin kertoi nuorena seurustelleensa langanlaihan naisen kanssa ja tehneensä juuri näin, ei ollut halunnut myöntää homouttaan aikana jolloin se ei ollut niin hyväksyttyä.
Hassua, ettei juuri kukaan tunnu muistavan, mikä taho tämän nolla- ja miinuskokojen ihannoimisen on laittanut alulle. Juurikin homoseksuaalit muotisuunnittelijat, jotka eivät halua naisellisten muotojen pilaavan ihmishengareitaan.
Näitä asioita pitäisi osata tarkastella ilman tunnetta (myös sinun, ssss). En ihannoi lihavuutta, vaan terveyttä. Liian alhainen rasvaprosentti tuhoaa naiseuden naisesta, sotkee hormonitoiminnankin. Tässä esimerkki terveen näköisestä vartalosta http://mom.girlstalkinsmack.com/image/052013/29/145445676.jpg
Spezzy on oma suosikkini: http://www.nerdfitness.com/blog/2011/07/21/meet-staci-your-new-powerlif…
Just hyvä. Ei treenikään rumaksi tekisi mutta semmoiselle jota treeni ei kiinnosta on ihan hyvä kroppa. Ps. kamelinvarvas näkyy.
Laiha kyllä, mutta painoa voisi olla lihasmassan muodossa lisää. Eikä pelkästään sinne naisten niin jumaloimaan jalka- ja peräsinosastoon, vaan myös yläkroppaan. Sopivasti lihaksikkaat ja jäntevät käsivarret + olkapäät näyttävät paremmalta kuin tikkukädet.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan tuonnäköistä miestä nähnyt uimahallissa. Olen kuitenkin käynyt 3-4 kertaa viikossa ja vuosien ajan. Luulisi että olisi edes yksi tuollainen mies osunut samaan aikaan, jos tuo kerran on miehen vartalo.
Taitaa olla katkerat ja kateelliset taas liikkeellä.
Jättikokoiset laardilylleröt täällä inisee. Näkeehän sen "pituutesi/painosi" ketjuistakin, minkälaisia mammutteja täällä liikkuu. Jos joku ihraponttooni postaa kuvansa, niin kehuja keksitään vaikkapa siroista nilkoista tms. paskaa. Nähty niin moneen kertaan.
Muuten hyvä, mutta liian laihat jalat :/ Mutta minä tykkäänkin vähän lihaksikkaammasta vartalosta.
Vierailija kirjoitti:
Just hyvä. Ei treenikään rumaksi tekisi mutta semmoiselle jota treeni ei kiinnosta on ihan hyvä kroppa. Ps. kamelinvarvas näkyy.
Totta kai näkyy. Eihän kukaan nyt paina fotoa someen jos ei vähän pilperoosi jossain pilkahda.
Poikamainen, leveät hartiat, tasapaksu keskivartalo, rimppakintut
nälkäkurjen näköinen. näyttää, ettet liiemmin urheilua harrasta tai sitten se on esim. olemattomilla painoilla jumppailua. jos voit hyvin niin ok mutta itse tykkään lihaksikkaammasta ja vähän painavammasta :) varsinkin nuo jalat on liian tikut, nyt tyttö salille ja kunnolla ruokaa ääntä kohti!
Lantio turhan kapea suhteessa vyötäröön. Tasapaksu vaikutelma.