Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä kropasta?

02.02.2016 |

http://aijaa.com/XEyZlJ

Rehellisesti.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais mulle, kaikki vaatteet näyttää hienoilta ton mallisessa kropassa! :) Itse oon lihaksikas ja painan sua lähes 15 kg enemmän samalla pituudella mutten pidä itseäni silti lihavana. Mut kapoisemmat hartiat ja kädet ois kivat noin niinkuin pukeutumisen kannalta. T. N23

Vierailija
82/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti panisin jos olisin mies. Näin naisena taas olen sitä mieltä että ihan kiva kroppa. Vyötärö saisi tosin olla kapeampi kun lantio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaa tytöksi lähinnä rintaliiveistä. Anorektinen olemus.

Tosiasia on, että naiselliset muodot katoavat, kun laihduttaa liikaa.

Kannattaisi lopettaa laihduttaminen, ei naisen kuulu tuolta näyttää.

Lääkäri olis varmaan samaa mieltä.

Vierailija
84/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ton mallinen kroppa. Tai siis oli, nykyään painan +20kg tuohon olemukseen nähden. Ja jos laittaisin kuvan, ette ihastelisi löytyneitä muotojani. Ne kun ovat asettuneet tiiviistii vatsan seudulle enemmistö. Ei se tiimalasivartalo läskillä automaattiseti tule.

Vierailija
85/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että vaikea tuosta on enää parantaa. M36

Vierailija
86/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa!Sulla on yäsmälleen samanlaisen näkönen kroppa ku mulla. Olisin voinut veikata että kuva on itsestäni. Ymmärrän laihdutuksesi,koska mullakin on aika kapea lantio ja ryhdikäs yläkroppa joten muutama ylimääräinen kilo vyötäröllä saa itsenikin näyttämään pötköltä.. Minusta muuten meillä paras ruumiinosa on ehdottomasti kauniit ja sirot jalat!

Vierailija
87/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://pbs.twimg.com/media/BtZYLlXCAAA8rS2.jpg Tässä linkissä nainen joka vartaloltaan miellyttää ainakin 99% heteromiehistä. Oikea nainen!

Minä ottaisin mieluummin aloitusviestin naisen kuin tuon. Ylipäätään latinonaiset ylisuurine peppuineen ja äkkipikaisine luonteineen eivät sytytä.

Ei tuo sua ottaiskaan :D lisäksi puhuttiin kropasta, ei mistö maasta henkilö on. Ylisuuri peppu?

Vierailija
88/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://pbs.twimg.com/media/BtZYLlXCAAA8rS2.jpg Tässä linkissä nainen joka vartaloltaan miellyttää ainakin 99% heteromiehistä. Oikea nainen!

Minä ottaisin mieluummin aloitusviestin naisen kuin tuon. Ylipäätään latinonaiset ylisuurine peppuineen ja äkkipikaisine luonteineen eivät sytytä.

Ei tuo sua ottaiskaan :D lisäksi puhuttiin kropasta, ei mistö maasta henkilö on. Ylisuuri peppu?

Mä en ottaisi sua. Ylisuuri peppu myös minun mielestä enkä tykkää latinoista. Makuasia. Suomiblondi paras.

Vierailija
89/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältähän tuo vartalo näyttää. Mutta älä vaan enempää laihduta, hoikka olet jo nyt. Muutama lisäkilo mielestäni tekisi vielä herkummaksi. M34

Annoin tälle alapeukun ainaoastaan ekan lauseen takia. Ei todellakaan näytä hyvältä, vaan, no miten sen nyt kauniisti sanoisi... kasvuiässä olevalta teinipojalta. Eli kaikki naiselliset muodot puuttuvat.

Vierailija
90/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa!Sulla on yäsmälleen samanlaisen näkönen kroppa ku mulla. Olisin voinut veikata että kuva on itsestäni. Ymmärrän laihdutuksesi,koska mullakin on aika kapea lantio ja ryhdikäs yläkroppa joten muutama ylimääräinen kilo vyötäröllä saa itsenikin näyttämään pötköltä.. Minusta muuten meillä paras ruumiinosa on ehdottomasti kauniit ja sirot jalat!

:) No mutta moikka kroppakaima! Mä kans tykkään tosi paljon mun pienistä kämmenistä ja jaloista (kengänkoko 36-37), eli samoin kuin sinulla ilmeisesti, mulla on aika siro luusto. Ja se on semmoinen juttu taas ettei siihen vaikuttaa voi, mutta kai siitä iloinen saa olla. :)

Täytyy nyt vähän puolustuksekseni sanoa, että tuossa kuvassa peilin kautta otettuna vähän yläpainotteinen kuvakulma. Peili nojaa seinään ja sitten se on herran haltuun mikä kulma tulee kun puhelimella sitä kautta näpsäsee. :) Mutta kuten aiemmin kirjoitin, niin kyllä mä vähän pötkelö olen, en todellakaan mikään kurvikardashian.

Kiinnostavia vastauksia, jännä kun on niin laidasta laitaan! Mutta kuten joku kommentoi niin joo, kroppa on, kaks jalkaa ja kaks kättä jne - eli näillä mennään! :D

AP (sori en jaksanut kirjautua)

Vierailija
91/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian poikamainen muuten ok.

Vierailija
92/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ottaisi sua. Ylisuuri peppu myös minun mielestä enkä tykkää latinoista. Makuasia. Suomiblondi paras.

T. Nainen

Vierailija
93/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, mistä naisille on tullut käsitys että suurinosa miehistä ihailee tuollaista naisvartaloa? Aivan liian tuhdin ja halvan näköinen matami.

Vierailija
94/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok kroppa, hoikanpuoleinen mutta ei nyt mikään anorektinen.

Mutta rehellinen kun pyydät olemaan, olet minun makuuni turhan hoikka. Pidän pyöreämmistä ja pehmeämmistä naisista. Sinun pituudellasi yli 60 kiloisista. Sori.

M29

Vierailija
95/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoika ilman pippeliä, muodoton ja seksitön.

Vierailija
96/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän naurattaa nämä kommentit täällä, iso osa varmasti ylipainoisilta naisilta. No joo, AP varmasti näyttää "poikamaiselta" jos verrataan teidän 70 kiloiseen mummokroppaan!

Vierailija
97/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, mistä naisille on tullut käsitys että suurinosa miehistä ihailee tuollaista naisvartaloa? Aivan liian tuhdin ja halvan näköinen matami.

Minun miehen silmääni juuri tuollainen nainen miellyttää kyllä suuresti. En nimittäisi matamiksi eikä tuo minusta halvalta näytä vaan seksikkäältä. Ja väitänpä, että suurin osa miespuolisista kavereistani on jokseenkin samaa mieltä. Mutta on heissä myös muutama, jotka innostivat vain ap:n mitoissa olevista naisista. Ja myös pari sellaista, jotka innostuvat tosi tuhdeista naisista.

M29

Vierailija
98/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha vituttaako nälkäkurkea nooooin paljon? Hanki ne tissit ja perse kuikelo ;) tuo oo nähnytkää tuhtia. Kato sen vyötäröä pässi! Sillä on vaan naiselliset muodot

Vierailija
99/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän naurattaa nämä kommentit täällä, iso osa varmasti ylipainoisilta naisilta. No joo, AP varmasti näyttää "poikamaiselta" jos verrataan teidän 70 kiloiseen mummokroppaan!

No minun kommentttini tulee ainakin ihan karvakulli mieheltä: aivan teinipojan kroppa, ei lainkaan lantiota, järkyttävät tikkujalat, kaikki naiselliset muodot puuttuu. Voisin pahoin jos joutuisin tuon kaltaisen kanssa samaan sänkyyn, koska tulisi homostelu fiilis (ei toki mitään homoja vastaan). Rehellistä vastausta pyydettiin ja sen myös annoin.

Vierailija
100/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nätti, jalat ehkä vähän liian hoikat. Jos itse tykkäät ja kuitenkin syöt terveellisesti etkä vedä treeniä äärettömyyksiin, niin mikäs nätissä kropassa on ollessa.

Ei tuo kroppa ole treeniä nähnytkään.