Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä kropasta?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tosi seksikäs. Kyllä kelpaisi jos tyttöystävällä oli tuollainen keho.

Vierailija
22/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Lantiota kaipaisin ja reisiin lihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän alipainoisena samalta, kroppa on muodoton pötkö.

Vierailija
24/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kyselet näin muilta? Olet ihan nätti, tarvitsetko sen vahvistukseen/kompleksiesi voimistukseen muiden mielipiteitä? Kolmenkymmenen vuoden päästä kun olet ihan tyytyväinen omien ryppyjen ja muhkujen kanssa kaselet kuvaa ihaillen - mutta miksi jakaa sitä tänne missä ihmiset saattavat heitellä vaikka kuinka ilkeitä kommetteja?

Vierailija
25/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän tuo vartalo näyttää. Mutta älä vaan enempää laihduta, hoikka olet jo nyt. Muutama lisäkilo mielestäni tekisi vielä herkummaksi. M34

Vierailija
26/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuossa kropassahan muodot erottuvat. Muodoton on sellainen epämääräisen hyllyvä läskikasa.

Mä olen aina viehättynyt kapealantioisista naisista.

Vierailija
27/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kroppa mutta ehkä muutaman kilon liian laiha omaan makuuni!

Vierailija
28/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea!

Vierailija
29/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää mutta aika laihaksi olet itsesi laihduttanut, toivottavasti kuitenkin terveellisesti?

Mitkä on sun vyötärö-lantio mitat?

Vierailija
30/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuossa kropassahan muodot erottuvat. Muodoton on sellainen epämääräisen hyllyvä läskikasa.

Mä olen aina viehättynyt kapealantioisista naisista.

Muodoton voi olla myös laiha. Olen sairauden (ei syömishäiriö) takia kokeillut kaikkia vartalomalleja 45 kilon ja 98 kilon välillä. Pituus 167. Alle 52 kiloon mennessä katoavat rinnat ja lantion kaari kokonaan, jolloin vyötäröä ei näy (kuten kuvassa). Parhaimmalta näytän ja parhaiten viihdyn 56 ja 62 kilon välillä, jolloin rasva tuo oikeisiin paikkoihin muotoja, joita ei tällä rakenteella muuten ole (rintakudos, lantioluut, mitä ne ovat?)

Vierailija
31/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä näyttää mutta aika laihaksi olet itsesi laihduttanut, toivottavasti kuitenkin terveellisesti?

Mitkä on sun vyötärö-lantio mitat?

Juu, on kieltämättä "laiskuuttani" mennyt vähän alas kun ei ole ehtinyt/jaksanut liikkua ja karsinut sitten syömisiä. Koitankin nyt johonkin viiteenkymppiin nostaa, vaikkei oikeastaan kiroilla väliä, mutta lihaksia.

Kysyin nyt muuten vaan täältä, ainakin tuli reisitreenikommenttia ja persjalkaisuudelle on paha tehdä mitään :) Mutta kiitos kommenteista vastaajille, tietenkin kaikilla on omat ihanteensa. Saipa vaan vähän perspektiiviä kroppaoperointiin :)

Koitanpa etsiä mittanauhan, mutta mulla ei kyllä tosiaan mitkään ihanne mittasuhteet ole tossa vyötärö-lantio-jutun osalta. :/ Voiko tuollaseen millään vaikuttaa, treenillä? Vaikka ei se nyt niin kriittistä olekaan, mutta voishan sitä kokeilla, itse tykkään kans kun on selkeä ero noissa :)

Ap

Vierailija
32/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti : poikamainen

Vierailija
33/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on nuoren pojan vartalo. Tossa ei ole mitään naisellista ainakaan, koska kaikki muodot puuttuu.

Vierailija
34/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän paremmin syöneistä, näyttävät minusta naisellisemmilta ja terveemmiltä.

Vierailija
35/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski riuku, näyttää siltä että katkeaa jos joutuu maitotölkin nostamaan. Ruokaa koneeseen ja rautaa tankoon.

Vierailija
36/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta katkerat pullukat!

Vierailija
37/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti ensimmäinen ajatukseni oli, että kuvassa on mies, mutta varmaan oikeasti kuvakulma vääristää hartiat näyttämään todellista leveämmältä ja lantion kapeammalta. Vyötärö ei myöskään erotu kovin selkeästi, mutta se johtuu varmaan kapeasta lantiosta.

Ihan hyvä kroppa kuitenkin, vaikka ei olekaan supernaisellinen muodoltaan.

Vierailija
38/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alipainoinen.

Vierailija
39/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon enemmänkin tiimalasivartalon kannattaja, mutta minkä ihminen muodoilleen voi. Sellainen Kardashian tyyppinen mutta ei niin yliampuva. Toivottavasti et määritä itseäsi vartalosi kautta. Se ei ole pidemmän päälle terveellistä, koska se tulee muuttumaan vanhenemisen kautta halusitpa sitä tai et.

Vierailija
40/133 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen eka ajatus oli, että poikien vyötärö/lantio.

Varmaan suurin osa tykkää, mutta mun mielestä naisella pitää olla jonkunlainen lantio, siis siihen paikkaan vähän kaarta lisää, muuten ihan kauniin näköinen nuoren tytön kroppa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi