Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostellaan toisten päivän syömiset!

Vierailija
02.02.2016 |

Voit osallistua kertomalla omasi, arvostelemalla toisten tai sekä että.

Aloitan:
Aamupala: 2 kananmunaa paistettuna, smoothie luonnonjugurtilla, hunajalla, banaanilla, tyrnimarjoilla ja mustikoilla, lasi vettä ja kahvi mustana
Lounas: kanaa ja pakastevihanneksia lorauksella soijakastiketta, 2 ruispaahtoleipää paahdettuna, päällä avokadoa, suolaa, mustapippuria ja tomaattia, lasi vettä, kahvi mustana
Päivällinen: makaronilaatikkoa (tumma makaroni) sinapilla ja ketsupilla, tomaattia ja kurkkua, lasi vettä, vihreä tee hunajalla
Välipala: smoothie rahkalla, mangolla, mustikoilla ja hunajalla, kaksi palaa tummaa suklaata, lasi vettä
Iltapala: kaksi samanlaista leipää kuin lounaalla, vihreä tee ja lasi vettä

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikilta puuttuu joko lounas tai päivällinen! Oletteko te näiden skippaajat hoikkia? En kysy piruillakseni, vaan ihan mielenkiinnosta. Tuollaisella rutiinilla saa elimistön säästöliekille ja ainakin painon pudottamisesta tulee todella haasteellista. Sen ymmärrän, että kipeänä ei ruoka maistu ja nämä esimerkit heiltä ymmärrän.

Vierailija
22/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: kolme näkkäriä juustolla, vihreä tee

Lounas: kasvispihvi, puunajuuria, raejuustoa

Välipala: pari siivua itsetehtyä pataleipää, kinkkua

Iltapala: 1peruna, tex mex jauhelihakastike (papuja, paprikaa,jalapenoa..),

2 mandariinia, pataleipäpala kinkulla ja juustolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään jooko myös mitat syömisten perään!

Aamu: luomukaurapuuro jossa raejuustoa, suklaan makuista voimaruokajauhetta , raejuustoa, banaani ja punaherukoita sekä tyrnijauhetta

Lounas: karjalanpiirakka kinkulla, juustolla ja kurkulla

välipala: kourallinen pähkinöitä ja appelsiini-raakakaakaopatukka

päivällinen: Täysjyväspagettia valion kermaisella juustokastikkeella, kanaa, salaattia, kirsikkatomaatteja, porkkanaa ja kuakkakaalia

iltapala: smoothie jossa luonnonjugurttia, marjoja, mahukeittoa, maitoa, avokadoa, banaania, voimaruokaa

syön suht samalla tavalla arkisin, ainoastaan päivällinen vaihtelee..viikonloppuna herkuttelen 

mittani ovat 173/68, olen 31-vuotias äiti

Vierailija
24/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilta puuttuu joko lounas tai päivällinen! Oletteko te näiden skippaajat hoikkia? En kysy piruillakseni, vaan ihan mielenkiinnosta. Tuollaisella rutiinilla saa elimistön säästöliekille ja ainakin painon pudottamisesta tulee todella haasteellista. Sen ymmärrän, että kipeänä ei ruoka maistu ja nämä esimerkit heiltä ymmärrän.

Normaalipainoinen olen ja minulla vain on tapana syödä yksi kunnon ateria kerran päivässä. Toki välillä tulee syötyä jokin pieni "lounas", kuten vaikkapa leipää tmv., etenkin töissä. Kai se olisi hyväksi syödä useampi ateria, mutta hyvin olen pärjännyt yhdelläkin.

t. nro 17

Vierailija
25/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Tuoreita mansikoita, mustikoita, vadelmia, banaani ja kahvi maidolla

Välipala: Raaka "mysli"patukka

Lounas: Tonnikala-mozzarella salaatti

Välipala: Kiivi

Illallinen: Jättikokoinen salaatti jossa vihannesten lisäksi kanaa, papuja, avokadoa, salsaa, sour cremeä

Klo 17 söin tuon viimeisen ja sen jälkeen ei ole ollut nälkä, eli iltapalaa en tänään syö.

Vierailija
26/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala: Tuoreita mansikoita, mustikoita, vadelmia, banaani ja kahvi maidolla

Välipala: Raaka "mysli"patukka

Lounas: Tonnikala-mozzarella salaatti

Välipala: Kiivi

Illallinen: Jättikokoinen salaatti jossa vihannesten lisäksi kanaa, papuja, avokadoa, salsaa, sour cremeä

Klo 17 söin tuon viimeisen ja sen jälkeen ei ole ollut nälkä, eli iltapalaa en tänään syö.

Niin ja tämän kirjoitti 162/60, 33-vuotias sinkku.

Vierailija
27/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen: pala itseleivottua vehnäleipää, salaatinlehti, Compté-juustoa, mustaa kahvia

Lounas: tomaattikeittoa 4 dl, banaani

Välipala: kahvia, pieni pala (noin 50 gr) sokeritonta mustikkapiirakkaa grahampohjalla

Päivällinen: lehtipihvi (noin 150 gr) täytetty yrteillä, vihreää salaattia noin 200 gr, oliiviöljykastike, kivennäisvettä

Iltapala: Puolikas Omena

Lisäksi paljon vettä ja kahvia

Vierailija
28/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala: teetä, iso lasi vettä, omena ja kaalisalaattia

Päivällinen: jauhelihapihvejä ja wokattua parsakaalia, kaalia ja paprikaa

Iltapala(ntyyppinen): lämmin kuppi kaakaota itse tehdystä kaakaosekoituksesta ja kaurajuomasta

tekisi mieli arvostella moniakin mutta aloitetaan tästä. tosi pienen kuuloiset syömiset ja hurjat ateriavälit :S miten tolla mahtaa jaksaa? 

tässä minun ruoat:

aamupala: iso lautasellinen mantelimaitoon keitettyä kaurapuuroa, banaania, mustikoita, cashewpähkinöitä, iso muki kahvia kauramaidolla

lounas: lämpimiä kasviksia, pastaa, kikherne-linssimuhennosta

välipala: pari mandariinia ja pähkinöitä, herkkupalana pähkinäpatukka

päivällinen: uunibataattia, parsakaalia, pinaattia, tofua

iltapala: soijajugurttia, marjoja

lisäksi teetä pitkin päivää.

Vierailija
29/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WOOOOOOOT????!!!!!!!!

Vierailija
30/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen olen ja minulla vain on tapana syödä yksi kunnon ateria kerran päivässä. Toki välillä tulee syötyä jokin pieni "lounas", kuten vaikkapa leipää tmv., etenkin töissä. Kai se olisi hyväksi syödä useampi ateria, mutta hyvin olen pärjännyt yhdelläkin.

t. nro 17

Kiva kun vastasit. Ihmettelen kovasti tätä ruuan määrää, sillä itse olisin kovin nälkäinen näin vähällä määrällä, mitä lähes jokainen ilmoittaa syövänsä. Olen itse 52kg/170cm eli melko hoikka ja mulla näyttää olevan tosi kova ruokahalu muihin nähden. Ikääkin on jo 35, joten aineenvaihdunta ei näytä ainakaan minulla hidastuneen vielä :).

Täytyy kyllä vielä kerran ihmetellä, että eikö teillä oikeasti siis ole nälkä päivän aikana? Tuossahan saattaa tulla esim. aamupalan klo 8 ja päivällisen klo 17 välillä 9h syömättä tai vaan jotain pientä naposteltavaa! Itse kuolisi varmaan nälkään :D

Vierailija
31/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun näitä teidän listoja katsoo niin voi todeta, että olen surkea syömään. Varsinkin aamulla syöminen tökkii ja pahasti. Ihan pakkosyöttämistä, että saan edes jotain alas. Ja olen ihan liikkuvainen normaalipainoinen ihminen. Pitäisi kyllä enemmän kiinnittää huomiota ruokarytmiin ja yrittää syödä edes vähän jotain. Useimpina päivinä syön vain kolmesti.

Tänään olen syönyt seuraavasti

Aamupala: maustamatonta jogurttia ja puolukoita, kananmuna

Lounas: gluteenitonta pastaa ja bolognesekastiketta (jauhelihan tilalla soijarouhetta), kurkkua

Välipala: omena

Iltapala: paahdettuja kurpitsansiemeniä, pari palaa näkkileipää emmentaljuustolla

Päivällinen jäi väliin, koska lounas jäi myöhäiseksi. Ja nyt olen tästä piakkoin menossa nukkumaan, joten päivän syömiset on tässä.

Vierailija
32/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kaksi ruisleipää kalkkunalla

Päivälliseksi salaattia, perunamuusia ja metsästäjänleike sienikastikkeella

Illalla miniluumutomaatteja sekä holiday dippiä

Vierailija
33/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nro 17

Kiva kun vastasit. Ihmettelen kovasti tätä ruuan määrää, sillä itse olisin kovin nälkäinen näin vähällä määrällä, mitä lähes jokainen ilmoittaa syövänsä. Olen itse 52kg/170cm eli melko hoikka ja mulla näyttää olevan tosi kova ruokahalu muihin nähden. Ikääkin on jo 35, joten aineenvaihdunta ei näytä ainakaan minulla hidastuneen vielä :).

Täytyy kyllä vielä kerran ihmetellä, että eikö teillä oikeasti siis ole nälkä päivän aikana? Tuossahan saattaa tulla esim. aamupalan klo 8 ja päivällisen klo 17 välillä 9h syömättä tai vaan jotain pientä naposteltavaa! Itse kuolisi varmaan nälkään :D

En mäkään kyllä pysty olemaan noin kauaa syömättä! Kuusi tuntia on aika maksimi, sen jälkeen maha murisee niin äänekkäästi ettei ainakaan ihmisten ilmoilla kehtaa olla :). Mitään heikotusta tai raivokohtauksia nälkä ei aiheuta, mutta haluan kyllä sen tunteen pois mahasta. T. Se 162/60/33

Vierailija
34/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: 1 makkara sinapilla + musta kahvi

lounas: 2 makkaraa sinapilla + peruna + ruskeaa kastiketta

päivällinen: taas 2 makkaraa sinapilla + vähän rehui

iltapala: paketti meetvurstia + musta kahvi palan painikkeeksi

siinähän sitä olikin jo, röyh!

Vierailija
35/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin syön viisi ruokaa päivässä tai muuten tulee ennen pitkään (kirjoitetaanko se yhteen?) repsahdus herkkuihin.

Vierailija
36/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vastaa kaikki jotka kokee että heillä on syömisistään ylpeilemisen aiheitta. Minulla ei ole mutta vastaan silti.

Omat syömiset tänään:

Aamulla 2 nakkia ja 2 kananmunaa. Kupponen kahvia.

Iltapäivällä joskus 5 aikaan söin 2 ruisleipää juustosiivuilla ja kahvia sekä 2 keksiä.

Sitten tein nakkikastiketta ja perunaa. Söin sitä vähän. Sitten join 6 kaljaa. Nyt ajattelin vielä iltapalaksi syödä vähän sitä ruokaa.

Vierailija
37/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: 2 kuppia kahvia

lounas: 3 nugettia, 1 peruna, keitettyjä porkkanoita, raejuustoa, puoli lasia maitoa

välipala: 2 kauraleipää meetvurstilla

päivällinen: 1 kanafilee, 1 peruna, keitettyjä porkkanoita

iltapala: 2 kananmuna ruisleipää, leipäjuustoa. Jos vielä tulee nälkä, syön appelsiinin.

Vierailija
38/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aamupala: 1 makkara sinapilla + musta kahvi

lounas: 2 makkaraa sinapilla + peruna + ruskeaa kastiketta

päivällinen: taas 2 makkaraa sinapilla + vähän rehui

iltapala: paketti meetvurstia + musta kahvi palan painikkeeksi

siinähän sitä olikin jo, röyh!

Sulla ainakin heilahtaa nitriittiarvot punaiselle heittämällä! Nitriitti on syöpää aiheuttava aine :(

Vierailija
39/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: avocado, banaani ja vettä

välipalat: ruisleipä juustolla, kurkulla ja kinkulla, kermamunkki ja 2 kuppia maitokahvia sekä kuppi teetä

Päivän lämmin ateria oli riisikanapata, n. 2 kauhallista. Vettä juon paljon, 2 litraa päivässä menee todella helposti.

Vierailija
40/109 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi siivua leipää juuston ja paprikan kanssa, n. puoli purkkia raejuustoa. muki kahvia luomutäysmaidolla.

lounas työpaikkaruokalassa: salaattia iso lautanen, tofucurrya

välipala: valion profeel-juoma (pakko oli ottaa ennen treeniä kun ei parempaakaan evästä ehtinyt napata mukaan)

iltaruoka: kanawokkia (paljon kasviksia ja sieniä, kanaa) ja riisinuudelia

iltaherkut: tummaa suklaata, tummasta kaakaojauheesta tehtyä kaakaojuomaa veteen tehtynä, tilkka kermaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan