Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
901/1600 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Paavon sukuni on? 

Vierailija
902/1600 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän Teroa jos kokoajan piä olla hössöttämässä, niinku se nuotion sytytyski, kyllä muaki alkais pitemmän päälle tympii tuollanen "läpän heitto", varsinki ku Tero tuntuu olevan vähä rauhallisempi persoona kuitenkin.

Mut eipä sillä, itekki saattasin olla vähä A-M:n tyylinen vastaavassa tilanteessa ku vähä jännittää ja hermostuttaa :D

Itse olen kanssa henkilö, joka rakastaa omaa rauhaa ja välillä hiljaisuutta, mutta kun tulee tilanne, että pitää olla sosiaalinen niin saatan vaikuttaa yli-innokkaalta ja kälättää hermostuksissani kokoajan ja olla ärsyttävän oloinen. Osa ei olisi edes minusta uskonut, että lapsena olen ollut arka, ujo ja hiljainen.

Kun päädyn kotia omaan rauhaan huokaisen helpotuksesta ja mitein mitä helkuttia tulikaan puhuttua? Suututinko minä ketään? Puhuinko liikaa vai liianvähän?

Joskus vain tuntuu ettei koskaan ole tarpeeksi hyvä. Kyllä minä kestäisin, jos joku vitsailisi minulle, että enkö minä ole koskaan hiljaa tai olen kova puhumaan. Mieluummin kasvotusten kun seläntakana.  Rakentavaa palautetta niin voisin itsekkin hengähtää kun tajuan, ettei tarvi yrittää kokoajan olla sosiaalinen ja puhelias. Rakastan kuunnella puron solinaa, lehtien kahinaa ja mietoa tuulta luonnossa kun olen yksin. Toisenkanssa alkaa ahistamaan, odottaako hän että alan puhumaan jotakin vaiko ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1600 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se lue jo soppareissa, ettei saisi paljastaa mitään,ennen kuin ohjelma tullut töllöstä. Joten ei noista sinkku-päivityksistä aina voi varmuudella sanoa, että asia olisi näin..

Samaa mieltä. Facen ja muiden somepaikkojen tiirailun voi lopettaa siihen asti, kun sarja loppuu. Vaikka kuinka uteliaisuus vaivais.  :-D

Vierailija
904/1600 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita häirinnyt se Lauran ja Ollin pussailu? Mielestäni näytti, että aloite niihin tuli Ollin puolelta. Ihmettelin pussailua jakson kuluessa, kunnes loppupuolella kävi ilmi Ollin kokemattomuus. Bling ja valo syttyi: niimpä tietysti, kokematon Olli "hyökkäsi" heti kimppuun, vaikkei mielestäni vielä pusujen aika olisi ollut. Heidän ensisuudelmakin (oletan tv:ssä näytetyn ensipusun olleen heidän ensisuudelmansa) oli muutama pikainen pusu ja Laura näytti mielestäni yllättyneeltä. Äh, ei näin. Ei jatkoon.

Vierailija
905/1600 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muita häirinnyt se Lauran ja Ollin pussailu? Mielestäni näytti, että aloite niihin tuli Ollin puolelta. Ihmettelin pussailua jakson kuluessa, kunnes loppupuolella kävi ilmi Ollin kokemattomuus. Bling ja valo syttyi: niimpä tietysti, kokematon Olli "hyökkäsi" heti kimppuun, vaikkei mielestäni vielä pusujen aika olisi ollut. Heidän ensisuudelmakin (oletan tv:ssä näytetyn ensipusun olleen heidän ensisuudelmansa) oli muutama pikainen pusu ja Laura näytti mielestäni yllättyneeltä. Äh, ei näin. Ei jatkoon.

Itsekkin huomasin aivan samaa. Näytti kun Olli vain yks kaks hyökkäsi pussailemaan ottamatta yhtään selvää sen kummemmin onko toinen valmis siihen hetkeen. Itselleni olisi ehkä tullut pieni paniikki sillä oma henkilökohtainen tila minulle on todella tärkeä. Vaikutti liian itsevarmalta minusta tai liian takertuvalta jostain syystä.

Vierailija
906/1600 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teron veli on kuuma!

Vierailija
907/1600 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli itkee! 

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli/ehdokas-kyynelissa-maajussin-kaytoksen-takia-aika-paska-maku-jai/6160112

... enkä yhtään ihmettele. Jos naiset menee johonkin huoneeseen, niin Paavo juoksee karkuun ja on omissa oloissaan/puhelimella mielummin, kuin tekee tuttavuutta näiden kolmen ehdokkaan kanssa? Siis aivan ihmeellinen tuo Paavo. Toivottavasti nämä fiksuilta vaikuttavat ehdokkaat löytää jonkun vähän normaalimman ihmisen vierelleen. Elli on tainnutkin jo niin tehdä. Huh heijjaa. 

Vierailija
908/1600 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elli itkee! 

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli/ehdokas-kyynelissa-maajussin-kaytoksen-takia-aika-paska-maku-jai/6160112

... enkä yhtään ihmettele. Jos naiset menee johonkin huoneeseen, niin Paavo juoksee karkuun ja on omissa oloissaan/puhelimella mielummin, kuin tekee tuttavuutta näiden kolmen ehdokkaan kanssa? Siis aivan ihmeellinen tuo Paavo. Toivottavasti nämä fiksuilta vaikuttavat ehdokkaat löytää jonkun vähän normaalimman ihmisen vierelleen. Elli on tainnutkin jo niin tehdä. Huh heijjaa. 

Paavo on nyt kyllä ihan hukassa itsensä kanssa ja jopa lievässä paniikissa. Sen ymmärtää, koska hänellähän ei ole ollu koskaan vakavaa seurustelusuhdetta ja nyt pölähtää yhtäkkiä talo täyteen kauniita naisia. Paavo on ujo mies ja mikään ihme, että käyttäytyy, tottakai, oudosti ja tyttöjä ärsyttää ja ovat pettyneitä. Paavo ei ehkä ihan arvannut, mihin lähti mukaan.... ja ne kameramiehet vielä...huh... ei ihme, jos maalaispojan pää on pyörällä.  

Vierailija
909/1600 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan äiti tai huolestunut isosisko on ilmoittaneet vastentahtoisen Paavon sarjaan mukaan. "Kyllä sen meijjän Puavonkin olis nyt aeka löyttää itellesä eukko".

Ja nyt siis käytös on ihan tämän mukainen. Paavo varmaan itse olisi mieluusti ikuinen aikamiespoika joka maatalon hommien lomassa kalastaisi tai hiihtelisi ilman naisjuttuja.

Vierailija
910/1600 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääköhän tuo Paavo edes naisista? Jos sisko/äiti on ohjelmaan "ohjeistanut", ja Paavo ei saa vaikka sanottua, ettei oikein tytöistä tykkää? Kuka normaali MIES menee muualle nukkuun, jos kauniita naisia on talossa ja olisi mahdollsita viettää heidän kanssaan aikaa? Tutustua heihin? 

Vierailija
911/1600 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääköhän tuo Paavo edes naisista? Jos sisko/äiti on ohjelmaan "ohjeistanut", ja Paavo ei saa vaikka sanottua, ettei oikein tytöistä tykkää? Kuka normaali MIES menee muualle nukkuun, jos kauniita naisia on talossa ja olisi mahdollsita viettää heidän kanssaan aikaa? Tutustua heihin? 

Tuo nyt on jo ihmeellistä höpinää. Paavo itse kertoi kaipaavansa perhettä, vaimoa ja LAPSIA ympärilleen. Miten tuo ukkojen kesken onnistuu?  Kokematon Paavo on vaan nyt jotenkin paniikissa, kun kameramiehet juoksee perässä...

Vierailija
912/1600 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikissa hyvinkin... reppana :/ 

Vierailija
913/1600 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo Paavo aikamoinen hupiukko olla.. en kyllä itse ainakaan ujona lähtisi muualle nukkumaan, jos kolme viehättävän oloista naista tulisi samaan taloon asumaan. Kyllä koittaisin ne kaikki koeajaa sängyssä, vaikka vähän ujo olenkin...

Vierailija
914/1600 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tuo Paavo aikamoinen hupiukko olla.. en kyllä itse ainakaan ujona lähtisi muualle nukkumaan, jos kolme viehättävän oloista naista tulisi samaan taloon asumaan. Kyllä koittaisin ne kaikki koeajaa sängyssä, vaikka vähän ujo olenkin...

No kyllä! Näin miehenä pysyisin samassa talossa ja koittaisin jokaista lämmitellä muiden katseiden piilossa :D Paavo ei taida olla valmis parisuhteeseen. Kiinnostaa enempi oma vapaa elämä ja lähikapakki.

Vierailija
915/1600 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopola on paavon sukunimi.No vaikkei tirkisteliskään niin osui kaverin kavereissa silmään ja katsoin profiilin.Paavo on musta alusta alkaen ollut tylsä ja ei niin kiinnostuneen oloinen ehdokkaistaan kuin muut.Mukavia tyttöjä sillä ehdokkaina ja varmasti löytävät paremman miehen,joka ei ole tuppisuu ja laittaa naisen etusijalle.

Vierailija
916/1600 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain Signeri-Puavo olis kikkeleiden perään. Ehkä se nyt huomasi sen, voi homppelikin haluta lapsia.

Vierailija
917/1600 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan äiti tai huolestunut isosisko on ilmoittaneet vastentahtoisen Paavon sarjaan mukaan. "Kyllä sen meijjän Puavonkin olis nyt aeka löyttää itellesä eukko".

Ja nyt siis käytös on ihan tämän mukainen. Paavo varmaan itse olisi mieluusti ikuinen aikamiespoika joka maatalon hommien lomassa kalastaisi tai hiihtelisi ilman naisjuttuja.

Naapuri ilmiotti, hänhän on sen sarjassa kertonut, mutta ei ole vastustellut. Ovat uhanneet ilmoittaa ja kun kutsu on tullut, ei ole kieltäytynytkään. 

Vierailija
918/1600 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo tyri nyt itse tän homman. 

Vierailija
919/1600 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, outo tyyppi kyllä.

Vierailija
920/1600 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä! Näin miehenä pysyisin samassa talossa ja koittaisin jokaista lämmitellä muiden katseiden piilossa :D Paavo ei taida olla valmis parisuhteeseen. Kiinnostaa enempi oma vapaa elämä ja lähikapakki.

Sinäkö olisit valmis parisuhteeseen jos pitäis kaikkia kolmea päästä pökkimään ja harrastaa vehkeilyä muiden ehdokkaiden katseilta piilossa? Itse en moista pukkia huolisi joka vinkuu pillua jokaiselta lähellä olevalta naiselta, antaa kaikkien luulla että on ainut ja erityinen ja tekee valintansa sen perusteella kuka on paras sängyssä.

Oma napa ja vapaus taitaa olla sullekin se pääasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan