Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
881/1600 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuita parisuhdetietoja ei kyllä Heidillä ja Antilla ole ollut missään vaiheessa. Ja jokunen aika sitte Antti oli vielä ainaki Kuusalossa ku tuli törmättyä lomareissulla siihen :D

Juu parisuhdetietoja ei oo missään vaiheessa ollut näkyvissä. Kihlauskin selvisi itselleni alun perin jonkun Antin seinällä olleen onnittelun kautta. T. Stalkkeri :D

Hienoa työtä, suorastaan loistavaa! Onneksi meillä on tällaisia aliarvostettuja stalkkereitakin olemassa.

Vierailija
882/1600 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti te ootte kaikki ihan sekaisin. Noin paljoa kiinnostaa jonkun Antin ja koirahullu naisen parisuhde asiat?? Mitä vitun väliä onko ne yhessä vai eikö ne oo? Mitä se teidän elämää voi vaikuttaa? Voi nyyh, menetättekö nyt oikein yöunennekin, kun mietitte onko ne yhdessä vai eronneet.. :DD

Ymmärrän et tästä ohjelmasta puhutaan yleisellä tasolla ja pohdiskellaan, mutta ei kannata ottaa kovin henk kohtasesti... :D

En käsitä miten yleensäkin monia ihmisiä tuntuu kiinnostavan toisten asiat niin paljoa, oli kyse sitten tuiki tuntemattomasta tai jostain tutusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti te ootte kaikki ihan sekaisin. Noin paljoa kiinnostaa jonkun Antin ja koirahullu naisen parisuhde asiat?? Mitä vitun väliä onko ne yhessä vai eikö ne oo? Mitä se teidän elämää voi vaikuttaa? Voi nyyh, menetättekö nyt oikein yöunennekin, kun mietitte onko ne yhdessä vai eronneet.. :DD

Ymmärrän et tästä ohjelmasta puhutaan yleisellä tasolla ja pohdiskellaan, mutta ei kannata ottaa kovin henk kohtasesti... :D

En käsitä miten yleensäkin monia ihmisiä tuntuu kiinnostavan toisten asiat niin paljoa, oli kyse sitten tuiki tuntemattomasta tai jostain tutusta. 

Tämän takia ei varmasti kovin moni halua edes osallistua moiseen ohjelmaan, kun se oma rauha katoaa varmasti ja ihmiset haluaa kaivaa jokisen maanraon mitä mahdollisesti voi vain löytää. Itse tällähetkellä ainakaan en lähtisi kirveelläkään moisiin treffiohjelmiin matkaan, koska se mitä näkyy teeveestä tulee myös sivuseikkana matkassa. Halusi tai ei.

Vierailija
884/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei varmasti kovin moni halua edes osallistua moiseen ohjelmaan, kun se oma rauha katoaa varmasti ja ihmiset haluaa kaivaa jokisen maanraon mitä mahdollisesti voi vain löytää. Itse tällähetkellä ainakaan en lähtisi kirveelläkään moisiin treffiohjelmiin matkaan, koska se mitä näkyy teeveestä tulee myös sivuseikkana matkassa. Halusi tai ei.

heh :D miten jotkut kuvittelee että tämä av-palsta on koko maailma :D Haloo, maajusseja kiinnostaa tuskin pätkääkään jos heidän parisuhdestatustaan pohditaan jollain tällaisella pienen piirin paskapalstalla.

Vierailija
885/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikka se muuten oli mihin Laura vei Ollin treffeille syömään sekä Wickholmi lauloi? Näytti niin kivan tunnelmalliselta "pirtiltä" että vois itsekin joskus käydä kokeilemassa.:)

Vierailija
886/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä paikka se muuten oli mihin Laura vei Ollin treffeille syömään sekä Wickholmi lauloi? Näytti niin kivan tunnelmalliselta "pirtiltä" että vois itsekin joskus käydä kokeilemassa.:)

Rantapirtti Koskenpäällä. Sori ohis, mutta on jotenkin jäänyt ikuisesti mieleen se, kun ainakin silloin kun olin lapsi, siellä oli lemmikkinä poro joka haisi aivan karmeelle :D

Vierailija
887/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rantapirtti Koskenpäällä. Sori ohis, mutta on jotenkin jäänyt ikuisesti mieleen se, kun ainakin silloin kun olin lapsi, siellä oli lemmikkinä poro joka haisi aivan karmeelle :D

Edellinen jatkaa vielä, eli lisätääs vielä tooodella tähdellinen tieto: Wickholm asuu itse Koskenpäällä joten sen takia oli varmaan helppo saada paikalle laulamaan.

Vierailija
888/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voisin käydä siellä, mutta sen Wikholmin uikutuksen jättäisin pois. Ihan hirveetä kuunneltavaa.

Vierailija
889/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heh :D miten jotkut kuvittelee että tämä av-palsta on koko maailma :D Haloo, maajusseja kiinnostaa tuskin pätkääkään jos heidän parisuhdestatustaan pohditaan jollain tällaisella pienen piirin paskapalstalla.

En ole tuo jolle vastasit, mutta olen hiukan eri mieltä. Tätä ketjua ehkä lukee kommentoi pieni porukka, mutta itse palsta on varmaankin Suomen suositumpia. Ei sitä vaan kukaan kehtaa myöntää avoimesti.

Vierailija
890/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta on jonkinlainen reliikki, keskustelupalstojen kulta-aika tunnetusti oli ja meni 10 vuotta sitten. Sama kuin joku tv-chatti kehuisi olevansa SUomen suosituin tv-chat vuonna 2016! :D

Vierailija
891/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vasta eilen tän viikon jakson, kun en maanantaina ehtinyt. Täällä kirjoitettiin että taitaa Paavo olla Ellin tulevan lapsen isä, että niin "inlööv" olivat. Odotin ja olin ihan että what? Siis ei heidän välillään kyllä kipinöinyt, ei sitten yhtään. Molemmat puhui ihan robottimaisesti "ootkos lapsia miettinyt", "siis, oon, oon miettinyt, haluaisin kyllä lapsia, oon sen tiennyt aina". Ja sitten toinen toistaa "voin rehellisesti sanoo että oon ihastunut". Jooh. 

Vierailija
892/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipinöi kenenkään välillä.

Teron ja Linda-Juulian ehkä. On kyllä turhimmasta turhin ohjelma, kun ei edes tän kautta kumppania itselleen löydä.

Vierailija
893/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta onko pakko keskustella tällä samalla palstalla myös edellisvuosien maajusseista, eikö niistä voisi aloittaa eri keskustelun? Menee vähän sekaisin kun puhutaan Antista joka asuu Kuusamossa jne.. 

Vierailija
894/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin vasta eilen tän viikon jakson, kun en maanantaina ehtinyt. Täällä kirjoitettiin että taitaa Paavo olla Ellin tulevan lapsen isä, että niin "inlööv" olivat. Odotin ja olin ihan että what? Siis ei heidän välillään kyllä kipinöinyt, ei sitten yhtään. Molemmat puhui ihan robottimaisesti "ootkos lapsia miettinyt", "siis, oon, oon miettinyt, haluaisin kyllä lapsia, oon sen tiennyt aina". Ja sitten toinen toistaa "voin rehellisesti sanoo että oon ihastunut". Jooh. 

Tyypillistä teinihöpinää. Ei sitä heti tarvi käsiksi käydä, tai alkaa imuttelemaan. On hienoa, että osaavat käyttäytyä hillitysti, varsinkin, kun kaikkia ei vielä ole treffattu. 

Vierailija
895/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tuntuu, että Lauraa taitaa vähän "kaduttaa" se pussailu Ollin kanssa. Ollin käytös on ollu nyt tosi lapsellista. Siis TODELLA lapsellista. (Antista nyt puhumattakaan, mutta Olli on näemmä helppo saada hölmöilyihin mukaan)

Vierailija
896/1600 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... tuntuu, että Lauraa taitaa vähän "kaduttaa" se pussailu Ollin kanssa. Ollin käytös on ollu nyt tosi lapsellista. Siis TODELLA lapsellista. (Antista nyt puhumattakaan, mutta Olli on näemmä helppo saada hölmöilyihin mukaan)

Valitsis Laura tuon ainoan aikuisen, eli Jukan ja jättäis nää lapset piereksimään keskenään.

Vierailija
897/1600 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu Lauraa kaduttaa nyt, kun mies ei käyttäydykkään kuin HÄN haluaa.. ja "tunteet" alkavat laimeta. Mitähän sekin kertoo ihmisestä.

Vierailija
898/1600 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu Lauraa kaduttaa nyt, kun mies ei käyttäydykkään kuin HÄN haluaa.. ja "tunteet" alkavat laimeta. Mitähän sekin kertoo ihmisestä.

TÄH??? Mietis nyt vähän...? Onko Laura antanut jo Ollille avioliittolupauksen muutaman päivän tuttavuuden perusteella ? Jos ja kun Ollissa on tullut viikon aikana esille piirteitä, joita Laura ei voi sietää, niin tottakai hän arvioi uudelleen koko miehen ja se on aivan oikein ja luonnollista. Keroo Laurasta sen, että osaa harkita asioita.

Vierailija
899/1600 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavon facessa lukee,että on sinkku.En ihmettele tuolla asenteella.Arvattavissa oli..

Vierailija
900/1600 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lue jo soppareissa, ettei saisi paljastaa mitään,ennen kuin ohjelma tullut töllöstä. Joten ei noista sinkku-päivityksistä aina voi varmuudella sanoa, että asia olisi näin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi