Oletko pokannut portsaria tai tullut pokatuksi?
Olen nyt käynyt muutamana viikonloppuna uudessa paikassa ja ovella on melkoinen komistus. En vain tiedä, miten lähestyisin miestä, joka on vähän tiukkailmeinen ja pidättyväinen. Pitäisikö minun mennä seurueen sijasta yksin vai miten? En haluaisi kuitenkaan istua baarissa yksin toisten iskettävänä. Kaikki vinkit kelpaa!
Kommentit (34)
Olen naimisissa entisen portsarin kanssa. Oli niissä hommissa silloin kun tavattiin. Vapaa-ajalla kylläkin, mutta mikä estää mennä juttelemaan hänelle työajalla, asiakaspalveluahan se työ on. Senkun otat itseäsi niskasta kiinni ja menet höpöttämään. Jos et muuta keksi niin ehdota vaikka samantien että haluaisiko lähteä kahville joku päivä.
Naisten kasinaismoralismia taas... mies pokaa tarjoilijatarta lapuin niin johan haukutaan, mutta nainen pokaa lapulla portsaria niin johan hurrataan. Ei ota akoista selvää sitten millään! Missä se femakoiden huutama tasa-arvo?
Ensinnäkin: miksi kukaan haluaisi portsaria, jos on täysissä järjissään? Ja toisekseen, ne älykääpiö sikaniskat iskee niitä horomuijia ihan koko ajan. Mene vaan jonon jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: miksi kukaan haluaisi portsaria, jos on täysissä järjissään? Ja toisekseen, ne älykääpiö sikaniskat iskee niitä horomuijia ihan koko ajan. Mene vaan jonon jatkoksi.
Hehheh, hauskaa yleistämistä. Ihan normaali, hieman ehkä perusjamppaa lihaksikkaampi toi mun ukkoni ainakin on. Ja mä en ole kyllä horoa nähnytkään, ihan tavallinen nainen olen :)
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään etovampaa kuin portsarit?
On. Niihin ihastuvat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos minä antaisin lappuja työpaikan naisille ja kaupan kassoille ? Ei kuulosta järkevältä.
Mies
Tämä tai ravintolan tarjoilijoille, hammaslääkäreille, lounasbaarin plokkaritytölle, pankkivirkailijalle, kirjastonhoitajalle jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, hauskaa yleistämistä. Ihan normaali, hieman ehkä perusjamppaa lihaksikkaampi toi mun ukkoni ainakin on. Ja mä en ole kyllä horoa nähnytkään, ihan tavallinen nainen olen :)
Juuri näin. Itse olen harrastanut satunnaista seksiä muutaman portsarin kanssa ja yhden kanssa seurustelin. Kaikki rauhallisia, kilttejä, kohteliaita ja komeita miehiä. Lisäksi kovia tekemään töitä. Varmaan panivat välillä muitakin (ei tämä jonka kanssa seurustelin ) mutta niinhän se menee, oli ammatti mikä tahansa.
Vau, onpa tunnepitoinen ketju! ;D
Olen pokannut portsarin ja minut on pokattu. So what?! Eihan sita ihmisiin tutustu, jos ei tuttavuutta tee. Kuulostele ap vahan, etta kiinnostaako tyyppia sinun kanssasi juttelu vai ei. Siita sitten viet asiaa eteenpain, jos tuntuu sopivalta.
Itseani ei ahdistaisi ollenkaan, jos joku kavisi minulle lappaa heittamaan tyopaikallani. Jos vaan tyyppi osaa sitten jattaa rauhaan, jos ilmaisen, ettei minua kiinnosta. Miksi se haittaisi?
Pari kertaa on portsari yrittänyt iskeä minua. En ollut asiasta kovin imarreltu, koska nehän vilkuilee ja flirttailee kaikille näteille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä baarityöntekijöiden kanssa seukkailevat av-mammat pelkäävät että viet niitten miehet, siksi paljon nihkeitä vastauksia.
Itse olen napannut poken ovelta mukaan, seurusteltiin jonkin aikaa. Rohkeasti vaan yrittämään! Työvuoro ei estä ketään sopimasta treffejä sen ulkopuolelle. ;)
Toi kakkosen ehdottama lappukikka on hyvä, ellei pokka riitä muuhun. Kalaonnea AP!
Kiitos vastauksista. Ehkä kokeilen lappukikkaa ja kahvittelupyyntöä, selvin päin, tietty. :)
Onko poke "jännämies"? Iso, lihaksikas, leveäleukainen kaveri, joka luvan kanssa hakkaa asiakkaita kavereidensa kanssa. Väkivalta on jokapäiväistä hupia.
iske mielummin vartija, niillä on ne seksikkäät univormut ja varustevyöt yms. ja käsiraudatkin usein :)
Tehnyt tässä useamman vuoden töitä erilaisissa ravintoloissa sekä yökerhoissa ja voin kyllä sanoa, että kyseiselle alalle ajautuu aika paljon näitä ikuisia poikia. Saattaa löytyä kotoa vaimo sekä lapset ja kuitenkin bongataan joka viikonloppu seuraa joko henkilökunnasta tai asiakkaista. Totta kai sieltäkin muutamia tosi uskollisia symppiksiä löytyy, mutta suosittelisin kuitenkin pysymään kaukana :)
Mitä jos minä antaisin lappuja työpaikan naisille ja kaupan kassoille ? Ei kuulosta järkevältä.
Mies