Onko suhteella tulevaisuutta?
Tilanne siis se, että seurustelua takana noin 1,5 vuotta ja olen alkanut miettimään, että onko tällä suhteella mitään tulevaisuutta...? Rakastan miestäni yli kaiken ja hän minua. Meillä on mukavaa yhdessä, paljon yhteisiä ystäviä ja arki sujuu suhteellisen hyvin. Mies on minulle erittäin tärkeä. Suhteesta kuitenkin puuttuu se läheisyys ja intohimo, minkä ei yleensä tässä kohtaa pitäisi olla vielä kadonnut.
Olen lähiaikoina miettinyt ja pohtinut, mitä elämältäni haluan. Haluan omakotitalon, naimisiin ja mahdollisesti vielä lapsen tai lapsia. Tuo naimisiinmeno on minulle (kirkollisesti kasvatettu) todella tärkeä asia. Mies ei kuitenkaan välttämättä voi saada lapsia ollenkaan, hän haluaa asua keskellä kaupunkia eikä halua naimisiin. Ei näe naimisiinmenossa mitään järkeä, on vaan liian uskonnollinen asia ja rahan tuhlausta hänen mielestään. Onhan noiden asioiden lisäksi tietysti muitakin asioita, joissa näkemyksemme ja ajatuksemme eivät kohtaa.
Mahtaako tästä tulla mitään? Tuntuu musertavalta ajatus, että eroaisimme, koska kaikki on kuitenkin tällä hetkellä suht hyvin. Ja kyllä, olemme keskustelleet miehen kanssa ja olen häntä pyytänyt miettimään vakavasti mitä elämältään ja parisuhteelta haluaa. Iät meillä hieman alle 30v ja yli 30v jos se tähän jotenkin liittyy..