Oletko pokannut portsaria tai tullut pokatuksi?
Olen nyt käynyt muutamana viikonloppuna uudessa paikassa ja ovella on melkoinen komistus. En vain tiedä, miten lähestyisin miestä, joka on vähän tiukkailmeinen ja pidättyväinen. Pitäisikö minun mennä seurueen sijasta yksin vai miten? En haluaisi kuitenkaan istua baarissa yksin toisten iskettävänä. Kaikki vinkit kelpaa!
Kommentit (34)
Sujauta sille lähtiessäsi lappu, jossa on puhelinnumerosi ja kehotus soitella, jos haluaa lähteä kahville.
Vierailija kirjoitti:
Se on töissä, ei sinun lihatiskisi.
Eivätkö ihmiset ole koko maailmanhistorian aikana ihastuneet ja pariutuneet työpaikoillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ihmiset ole koko maailmanhistorian aikana ihastuneet ja pariutuneet työpaikoillaan?
Voin kertoa, että baarityöntekijöitä kiinnostaa kaikkein vähiten ne känniset ämmät, jotka luulee itsestään liikoja ja sössöttää henkilökunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että baarityöntekijöitä kiinnostaa kaikkein vähiten ne känniset ämmät, jotka luulee itsestään liikoja ja sössöttää henkilökunnalle.
OK. En sössötä, en ole kännissä enkä luule itsestäni liikoja. Halusin vain mahdollisuuden, mutta kai portsarit pariutuvat sitten jossain muualla, kukaan ei vaan taida tietäää missä. -ap
Vierailija kirjoitti:
OK. En sössötä, en ole kännissä enkä luule itsestäni liikoja. Halusin vain mahdollisuuden, mutta kai portsarit pariutuvat sitten jossain muualla, kukaan ei vaan taida tietäää missä. -ap
Portsarit varmaan pariutuvat vapaa-ajalla, niin kuin suurin osa muistakin ihmisistä.
Ja sinulla on saumaa siihen pokeen, koska olet _________________________?
Olen yrittänyt, mutta se oli töissä. Yritin myös iskeä opettajan vanhempienvartissa, mutta sekin oli töissä.
Täällä baarityöntekijöiden kanssa seukkailevat av-mammat pelkäävät että viet niitten miehet, siksi paljon nihkeitä vastauksia.
Itse olen napannut poken ovelta mukaan, seurusteltiin jonkin aikaa. Rohkeasti vaan yrittämään! Työvuoro ei estä ketään sopimasta treffejä sen ulkopuolelle. ;)
Toi kakkosen ehdottama lappukikka on hyvä, ellei pokka riitä muuhun. Kalaonnea AP!
Vierailija kirjoitti:
Täällä baarityöntekijöiden kanssa seukkailevat av-mammat pelkäävät että viet niitten miehet, siksi paljon nihkeitä vastauksia.
Itse olen napannut poken ovelta mukaan, seurusteltiin jonkin aikaa. Rohkeasti vaan yrittämään! Työvuoro ei estä ketään sopimasta treffejä sen ulkopuolelle. ;)
Toi kakkosen ehdottama lappukikka on hyvä, ellei pokka riitä muuhun. Kalaonnea AP!
Haluaisin vain huomauttaa, että kun Mies 29-v joku aika sitten kertoi yrittäneensä lähestyä kaupassa kassatyöntekijää, yritys tyrmättiin jokseenkin yksimielisesti. Mielestäni samat perustelut käyvät tähänkin tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain huomauttaa, että kun Mies 29-v joku aika sitten kertoi yrittäneensä lähestyä kaupassa kassatyöntekijää, yritys tyrmättiin jokseenkin yksimielisesti. Mielestäni samat perustelut käyvät tähänkin tilanteeseen.
Marsumies onkin pervo...
No mutta vakavasti ottaen, jos sujauttaa lappusen miehelle lähtiessään, antaa ikään kuin pallon miehelle. Soittaa, jos kiinnostaa, jos ei soittoa kuulu, niin ap voi varmaan vaihtaa baaria...
Eräs portsari ahdisti minut nurkkaan, kommentoi hamettani seksistisesti ja ehdotti tapaamista(pikkulapsiperheen isä) ja eräs toinen(varattu hänkin) myös ehdotteli tapaamista ja kouri näyttävästi muniaan tullessani asiakkaaksi. Jostain kumman syystä en lämmennyt.
Onko mitään etovampaa kuin portsarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marsumies onkin pervo...
No mutta vakavasti ottaen, jos sujauttaa lappusen miehelle lähtiessään, antaa ikään kuin pallon miehelle. Soittaa, jos kiinnostaa, jos ei soittoa kuulu, niin ap voi varmaan vaihtaa baaria...
No tuo lapun antaminen nyt on oikeastaan ainoa mahdollinen tapa lähestyä ilman että se kävisi ahdistavaksi. Silloinkin voisi laittaa viestiin jtoenkin niin, että ellei halua ottaa yhteyttä niin ok, hymyillään kun tavataan.
11 jatkaa kun pääsi vauhtiin.
Ex-työkaverini sujautti aikanaan söpölle baarimikolle kuitin, johon oli rustannut puhelinnumeronsa. Nyt hän on ollut jo vuosia tämän baarimikon vaimo. :) Kannattaa yrittää!
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään etovampaa kuin portsarit?
Lassukat?
Voi kuule monesti :) Sanot lähtiessäsi pois ihan suoraan, että sinua kiinnostaa. Joko lämpeää tai sitten ei. Ja vaikka ei lämpeäisi, niin hyvin voit jatkossakin mennä kyseiseen baariin. Miehet ei ota niin raskaasti, jos yritetään "iskeä".
Oon pokannut (tai itseasiassa nyt kun mietin niin se pokas mut), kävin aika usein ko. baarissa ja aina heitettiin jotain läppää ja kerran se sitten heitti mut kotiin ja siitähän se ajatus sitten lähti.
Kyllä asiakkaat pokaa pokeja ja toisin päin, ihan peruskauraa. Jos on kemiaa niin sen kyllä huomaa oli töissä tai vapaalla. Rohkeesti vaan flirttaamaan ap, kyllä sä sitten huomaat jos se ei oo kiinnostunu :)