Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies ei ole mikään oikea mies.

Vierailija
02.02.2016 |

Älkää kutsuko sitä mieheksi, ellette mene naimisiin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa avopari 10 vuotta ennenkuin mentiin naimisiin.Meitä kuitenkin juridisesti kohdeltiin samoin kuin aviopareja esim. tukien haussa joten on se mies ja sillä selvä.Tuntuu pöntöltä kutsua jotain jonka kanssa ollut vuosia "poikakaveriksi" kun aikuisia ollaan...

Vierailija
22/28 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sanonut avomiestäni ihan vaan avokiksi, tuntuisi hassulta vieraalle selittää että "oma mies sitä ja tätä" jolloin voisi olettaa että ollaan naimisissa - itselläni ainakin tulee kuva naimisissa olosta jos puhutaan että "mun mies". Olenko vain tyhmä? :D

Avokki kuulostaa jotenkin vajakilta.

En itsekään pidä siitä sanasta, mutta en oikein tiedä mitä muutakaan tuosta avopuolisosta sanoisi (kun ei aina jaksa sanoa/kirjoittaa avopuoliso, avokki helpompi :D)... Poikaystäväksi tuntuisi hassulta sanoa, kun ei ole mikään "poika". "Miesystävä" sanasta tulee mieleen joku vanhempi mies (avopuoliso on 25). Mieheksi jos sanoisin, kuulostaisi aviomieheltä. Hankalaa.

Eikö hänellä ole nimeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta! Munkin aviomies oli nainen silloin, kun vielä asuimme avoliitossa. Maistraattikäynnin jälkeen hoksasin, että sille on kasvanut miehen vehkeet jalkoväliin. Eli ap on ihan oikeassa!

Ei munkit saa mennä naimisiin.

Vierailija
24/28 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen armeija teki pojasta miehen, nykyään avioliitto.

Armeija ei ole koskaan tehnyt pojasta miestä.

Vierailija
25/28 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta! Munkin aviomies oli nainen silloin, kun vielä asuimme avoliitossa. Maistraattikäynnin jälkeen hoksasin, että sille on kasvanut miehen vehkeet jalkoväliin. Eli ap on ihan oikeassa!

Ei munkit saa mennä naimisiin.

Ei kerrota siitä paaville, hys hys.

Vierailija
26/28 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sanonut avomiestäni ihan vaan avokiksi, tuntuisi hassulta vieraalle selittää että "oma mies sitä ja tätä" jolloin voisi olettaa että ollaan naimisissa - itselläni ainakin tulee kuva naimisissa olosta jos puhutaan että "mun mies". Olenko vain tyhmä? :D

Avokki kuulostaa jotenkin vajakilta.

En itsekään pidä siitä sanasta, mutta en oikein tiedä mitä muutakaan tuosta avopuolisosta sanoisi (kun ei aina jaksa sanoa/kirjoittaa avopuoliso, avokki helpompi :D)... Poikaystäväksi tuntuisi hassulta sanoa, kun ei ole mikään "poika". "Miesystävä" sanasta tulee mieleen joku vanhempi mies (avopuoliso on 25). Mieheksi jos sanoisin, kuulostaisi aviomieheltä. Hankalaa.

Eikö hänellä ole nimeä?

:D Aina senkään käyttäminen ei onnistu. Jos menee vaikka kauppaan katselemaan uusia tapetteja, tuntuu tyhmältä sanoa myyjälle "täytyy vielä kysyä Pentti-Eemeliltä mitä mieltä hän on näistä". Tai vaikka Facebookin jossain ryhmässä aion selittää jotain avopuolisostani niin tuntuisi sielläkin tyhmältä sanoa että "Pentti-Eemelille ei ikinä maistu mun tekemä ruoka" - niin kuka Pentti-Eemeli, pikkuveli, kaveri,  lapsi..?

Vierailija
27/28 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muutamat tosikot hävetkää :D 

Vierailija
28/28 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mun avomies suri, kun tuli ero. Sanoi, että kaikki vähättelee hänen suruaan, toisin olisi ollut jos olisimme olleet aviossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän