Miehet, miten reagoisitte jos ehdottaisin suoraan
Seksiä? Olen parikymppinen, erittäin urheilullinen ja kasvoiltani nätti, joskaan en aivan tavallisimman mahdollisen näköinen.
Kommentit (34)
tutkimusten mukaan n. 75% olisi mukana.
Suurin osa kieltäytyisi. Ei kannata uskoa netissä eläviä tapauksia, jotka eivät koskaan ole koskeneetkaan naiseen. Paitsi jos sellaiselle haluat ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
tutkimusten mukaan n. 75% olisi mukana.
Oikeasti tuon tutkimuksen haluaisin nähdä.
Jos vaikutat täyspäiseltä tapaukselta suostuisin tietysti, mutta eipä oikeassa elämässä näin hyvä tuuri voi käydä.
Miksi ihmeessä sä moista ehdottaisit? Ootko nymfomaani vai teetkö jotain galluppia?
Kysyisin, että paljonko maksaa? Ja jos hinta olisi kohdallaan, niin tiedustelisin vielä hintaa ekstroille, kuten anaalille.
Katso tuosta mutta muista, ettet ole yhtä hyvännäköinen ja suomalainen kulttuuri on varautuneempi.
Katsoisin ympärilleni olenko piilokamerassa ja jos ei kameraa näkyisi suostuisin.
Ikisinkkumies
On aina mahtavaa, kun ja jos nainen ehdottaa suoraan, ilman mitään vihjailuja. Se, suostuisinko, riippuisi tietysti olosuhteista ja siitä, millaisena ehdottajaa pitäisin. Ehkä kuitenkin haluaisin ensin tuntea häntä jonkin verran, eli ihan yhtäkkinen, tuntemattomalta tuleva ehdotus ei aiheuttaisi suostumusta.
Oon kokeillut muutaman kerran elämässäni ehdottaa puolituntemattomille miehille seksiä ihan suoraan. Kaikki kieltäytyivät... siis kaikki. :( Tulin siihen tulokseen, että olen epähaluttava.
t. normaalipainoinen tavisnainen
Enemmän kiinnostais parisuhde, mutta varmaan suostuisin, kun ei tässä mitään parisuhdetta saa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut muutaman kerran elämässäni ehdottaa puolituntemattomille miehille seksiä ihan suoraan. Kaikki kieltäytyivät... siis kaikki. :( Tulin siihen tulokseen, että olen epähaluttava.
t. normaalipainoinen tavisnainen
Ehkä ne oli varattuja, tai et ollut heidän tyyppiään.
Hälytyskellot alkaisivat soida ja kovaa.
M38
En suostuisi. En tiedä miksi luullaan että miehet harrastaisivat kenen tahansa naisen kanssa seksiä? Ei todellakaan pidä paikkaansa.
"Kiitos vaan mutta pitäisi ainakin yrittää saada jollain älyllisellä tavalla intiimimpi suhde ensin joten ei kiitos."
Komppaan siis 16. ja 17. viestin kanssa.
M22
Riippuu siitä olisiko vaimo mukana vai ei.
Sanoisin: "Ei kiitos".