Miehet, miten reagoisitte jos ehdottaisin suoraan
Seksiä? Olen parikymppinen, erittäin urheilullinen ja kasvoiltani nätti, joskaan en aivan tavallisimman mahdollisen näköinen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miehet, olen positiivisella tavalla yllättynyt vastauksistanne! Olette mainettanne parempia... :)
Huono maine johtuu siitä että ne kaikista eniten seksinnälkäiset on vaan koviten äänessä ja eniten esillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, olen positiivisella tavalla yllättynyt vastauksistanne! Olette mainettanne parempia... :)
Täällä vastailee lähinnä kuohitut lassukat.
Mahdoton sanoa, kun se kohtaaminen tosielämässä merkitsee niin paljon. Jos se tuntuisi luontevalta, niin sitten toki mentäisi heti nussimaan.
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi. En tiedä miksi luullaan että miehet harrastaisivat kenen tahansa naisen kanssa seksiä? Ei todellakaan pidä paikkaansa.
Kaikki ei pysty valikoimaan ja vaikka ei valikoikaan jotkut jää ihan kokonaan ilman, kuten minä.
Ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Hälytyskellot alkaisivat soida ja kovaa.
M38
Kyllä, ja kysyisin:
-Paljonko maksaa?
-Missä on piilokamera?
Jos uskallat kysyä seksiä niin mikset sen sijaan vain aloita keskustelua ja jos se luistaa niin miehet varmasti itsekin kysyvät numeroasi ja pyytävät ties minne.. vai vaatisiko se liikaa sosiaalisuutta?
Minäkään en usko että suurin osa miehistä suostuisi. Osa saattaisi haluta, mutta eivät uskaltaisi. Miehet ovat aika arkoja sieluja, varsinkin ne, jotka ovat olleet pitkään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, että paljonko maksaa? Ja jos hinta olisi kohdallaan, niin tiedustelisin vielä hintaa ekstroille, kuten anaalille.
Noin nuori oli kyseessä.. Itse tinkisin mukaan vielä OWO,CIM ja CIF extrat..
En siis oikeasti ole kenellekkään tuntemattomalle menossa ehdottamaan, kunhan pohdiskelen. Voisin vielä lisätä, että en ole tyyliltäni mikään tyrkky tai huomionhakuinen. Ainiin, asun Saksassa, luuletteko sillä olevan vaikutusta tulokseen? (Miehet täällä jossain suhteessa erilaisia tms?
Ei mulla kyllä olisi mitään pientä hauskanpitoa vastaan. Jotenkin itselle on jäänyt sellainen ajatus, että tuollaiset suorat ehdotukset toimis lähinnä niiden epätoivoisempien yksilöiden kohdalla. Siihen osa vastauksistakin viittaisi.
-Ap
http://www2.hawaii.edu/~elaineh/79.pdf
Tossa yksi tutkimus 2 eri vuodelta. Toisessa mies suostuu 75% ja toisessa 69%.
Toisin päin vähemmän yllättäen onnistumisprosentti molemmissa 0%
Varmaan vastaukseni olisi tyyliin "EIEIEI yhyyy"
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus on vuodelta 1978 ja 1982. Koehenkilöt noin 22-vuotiaita opiskelijoita. Koe pidettiin koulun kampuksella.
Todella luotettava tutkimus ja sen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä koko ihmiskunnasta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus on vuodelta 1978 ja 1982. Koehenkilöt noin 22-vuotiaita opiskelijoita. Koe pidettiin koulun kampuksella.
Todella luotettava tutkimus ja sen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä koko ihmiskunnasta ;)
Niin, lisäisin vielä, että minusta tuo linkitetty youtube-video antaa paljon todenmukaisemman kuvan. Eli 30% miehistä lähtisi mukaan. Ja riippuu paljon kulttuurista. Itse olin huomavinaani, että aasialaista alkuperä olevat miehet olivat vähiten kiinnostuneita.