Tee älykkyysosamäärätesti ja ilmoita täällä tulos (hyvillä mielin)
http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27
Sain tulokseksi 117, mikä on korkeampi kuin 87,1 prosentilla väestöstä. Olisi kiva tietää, minkälaisia tuloksia te saatte. Älkää alkako haukkumaan ketään. Pidetään tämä leikkimielisenä. :)
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
122
Puolihuolimattomasti tehtynä.Et tainnut edes avata koko linkkiä. Tuossa on 35 kysymystä ja testi kestää 25min. :D Busted.
Miksi siihen testiin menisi 25 minuuttia?
Täytyy ihmetellä, miten tällaiset suorastaan nerot tai ainakin keskimääräistä lahjakkaammat,kuten tähän ketjuun vastailleet, eivät kykene rauhassa tekemään edes lyhyttä testiä, vaan testiä on alettu tehdä silloin, kun on ruoanlaitto kesken, bussi saapumassa pysäkille, vieraita tulossa, mies tulossa kotiin ja tarvitsee palvelua. Mitenkään ei ole kyennyt ennakoimaan yhtään mitään, vaan kaikki tapahtuu yllätyksenä. Aika heikkolahjaista koooorkeista tuloksista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
122
Puolihuolimattomasti tehtynä.
Miksi teit ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
117 tuli tulos.
Ja joskus aikoinaan olisin jaksanut keskittyä, nyt arvailin jo osan. Mun älykkyys on tällä hetkellä käytössä sellaisissa asioissa, joissa sillä on oikeasti käyttöä. Tuollaiset kuviopäättelytestit on hetken aikaa ihan hauskoja, mutta koska en näe niiden käytännön sovellusta, niin ne eivät jaksa oikeasti kiinnostaa pitkään.
enkä ole edes niin kilpailunhaluinen, että haluaisin jotenkin selvittää mahdollisimman montaa tuollaista.
Ihan omalla alallani olen töissä ja pärjään hyvin. Olen hyvin ratkaisukeskeinen, en niinkään teoreettinen.
"Olen hyvin ratkaisukeskeinen - en pysty keskittymään alle puolta tuntia." Varmaan laadukkaita ratkaisuja tuotat. Millä alalla muuten olisit töissä jollet omallasi? Kullakin nyt sattuu olemaan se oma alansa. Onko se omin ala on sitten asia erikseen.
115, tein muistaakseni 26 kysymystä 15 minuutissa. Sitten alkoi univelka painaa päälle ja luovutin. Selkeästi ajattelu oli vaikeampaa kun takana on paljon valvottu vauvavuosi. Ennen lapsia jaksoin ihan vaivatta keskittyä vastaaviin testeisin, nyt hädin tuskin jaksoin varttia miettiä noita.
108... :D