Tee älykkyysosamäärätesti ja ilmoita täällä tulos (hyvillä mielin)
http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27
Sain tulokseksi 117, mikä on korkeampi kuin 87,1 prosentilla väestöstä. Olisi kiva tietää, minkälaisia tuloksia te saatte. Älkää alkako haukkumaan ketään. Pidetään tämä leikkimielisenä. :)
Kommentit (146)
Sain 118. En edes jaksanut miettiä loppupään kysymyksiä. Tuntui etten tajua, eikä oikein edes kiinnostanut. Jos oisin ihan tosissani nähnyt vaivaa ja käyttänyt kaiken ajan mitä oli käytettävissä, niin varmaan oisin pari pistettä enemmän saanut.
Tulos 119 ja aikaa jäi jäljelle 15min
Huhu tasan 100, olisin meinannu et tulisi vähän vähemmän vielä, koska muumit on karanneet laaksosta jo ala-asteella ja nytkin katon telkkaria samaan aikaan :D
120, ihan hyvä tulos mielestäni. Olen 55 v nainen.
Seliseli ja blaablaa ja seliseliseli. Hohhoijaa.
119. Joo, telkkarista kuuntelin samalla Masterchefiä, mies tuli kotiin kesken kaiken ja kyseli ruoan perään jne jne jne jne. pissattaakin ja janottaakin ja masukin täynnä ruokaa. Eli oikeasti olisi toki vielä paaaaljon fiksumpi, kuten te kaikki muutkin. ;)
113 :D Oon kyllä aina ollut huono tuollaisissa tehtävissä, puoliväliin asti oli vielä ihan siedettäviä mutta sen jälkeen en jaksanut enää keskittyä ja silmissä vilisi. Meni vähän arvaamiseksi.
Onneksi oon tähän asti elämässä selvinnyt vaikka ei ilmeisesti älykkyysosamäärä kovin korkea olekkaan, hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain 143. Lienee maksimi, koska keksin perustelut jokaiselle vastaukselleni. Muistelisin tehneeni tuon joskus aikaisemminkin tai sitten se oli joku toinen testi... Olen aina ollut hyvä noissa testeissä. Ammatiltani olen fyysikko.
Maksimi on 145
Sitten jollain tehtävällä täytyy olla kaksi oikeaa ratkaisua, joista vain toinen hyväksytään, koska keksin perustelut jokaiselle ratkaisulleni. Tai sitten huijaat... :D
ope40 kirjoitti:
133, lopussa alkoi herpaantumaan eikä jaksanut puhelimen ääressä miettiä ja välillä muistettiin lapsen nokkaa😊
Ei mahdollista, se antaa tulokseksi joko 131 tai 135, ei ole asteikolla mitään siinä välissä. Ohessa kuva omasta tuloksestani. Kuvatekstissä näkyy pvm, tein testin, kun en saanut unta..
Tässä pidemmän eng. kielisen testin tulos http://aijaa.com/1hz2i2
Vierailija kirjoitti:
Sain 143. Lienee maksimi, koska keksin perustelut jokaiselle vastaukselleni. Muistelisin tehneeni tuon joskus aikaisemminkin tai sitten se oli joku toinen testi... Olen aina ollut hyvä noissa testeissä. Ammatiltani olen fyysikko.
Eikä ole mahdollinen tämäkään tulos.
Näyttää av:lla olevan älykästä porukkaa.
Vahinko että tuo äly ei näy kommenteissa.
Ei uskoisi että näin älykkäässä ympäristössä persereijän valkaisu on yksi kiinnostavimmista asioista. Tai sitten keksittyihin tarinoihin vastaaminen.
Vierailija kirjoitti:
133. 6 min jäi aikaa, kun luin ohjeet huonosti enkä katsonut montako tehtävää oli.
Eli visuaalinen päättelykykysi on hyvä, mutta luetun ymmärtämisessä on parannettavaa ;-)
Sain saman 133, ei selityksiä.
121, olen tehnyt tuon aiemmin. Varmaan se alkuperäinen testi olisi luotettavin...
"Älykkyysosamääräsi on noin 135 , joka on korkeampi kuin 99.0 prosentilla väestöstä"
En ehtinyt edes vastata kolmeen viimeiseen, kun hain ääliönä kahvia välissä. Kaikki mitä ehdin tehdä olivat helppoja, se kolmanneksi viimeinen (tai joku loppupään kuitenkin) laittoi jo miettimään.
Olen metallialalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksimi on 145
Sitten jollain tehtävällä täytyy olla kaksi oikeaa ratkaisua, joista vain toinen hyväksytään, koska keksin perustelut jokaiselle ratkaisulleni. Tai sitten huijaat... :D
Itse saan 145, mutten voi tietenkään olla varma että sekään on maksimi. Voidaan toki vertailla vastauksia.
115
Tulee jotenkin tosi epäkelpo olo muiden tulosten jälkeen. Ei sillä, en uskonutkaan olevani erityisen älykäs.
Mä äsain kyl 150 toata testistä niinki monesta muustakin et hojo hojo, oon viisainta tällä laudalla 😀
Bitches. ..
Vierailija kirjoitti:
ope40 kirjoitti:
133, lopussa alkoi herpaantumaan eikä jaksanut puhelimen ääressä miettiä ja välillä muistettiin lapsen nokkaa😊
Ei mahdollista, se antaa tulokseksi joko 131 tai 135, ei ole asteikolla mitään siinä välissä. Ohessa kuva omasta tuloksestani. Kuvatekstissä näkyy pvm, tein testin, kun en saanut unta..
Tässä pidemmän eng. kielisen testin tulos http://aijaa.com/1hz2i2
Tein uudelleen nyt virkeämpänä http://aijaa.com/9yB6I4
Joku kai siellä menee väärin, vaikka ihan jokaiseen mielestäni tiedän perustelut :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole mahdollinen tämäkään tulos.
On se mahdollinen, ja jollet ole kehittänyt ko testin algoritmia, älykäs ymmärtäisi ettei ko lausuntoja voi tehdä oman pienen otannan perusteella.
98, vastasin viestin numero 57 kirjoittajaan. En tehnyt tuota testiä, siitä tulisi vain paha mieli. Mutta saisin varmasti enemmän kuin 57 pistettä kuitenkin. :)
-93