Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee älykkyysosamäärätesti ja ilmoita täällä tulos (hyvillä mielin)

Vierailija
02.02.2016 |

http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27

Sain tulokseksi 117, mikä on korkeampi kuin 87,1 prosentilla väestöstä. Olisi kiva tietää, minkälaisia tuloksia te saatte. Älkää alkako haukkumaan ketään. Pidetään tämä leikkimielisenä. :)

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älykkyysosamääräsi on noin 135 , joka on korkeampi kuin 99.0 prosentilla väestöstä"

En ehtinyt edes vastata kolmeen viimeiseen, kun hain ääliönä kahvia välissä. Kaikki mitä ehdin tehdä olivat helppoja, se kolmanneksi viimeinen (tai joku loppupään kuitenkin) laittoi jo miettimään.

Olen metallialalla.

Tein uudestaan, että saisin miettiä niitä loppupään tehtäviä. Okei, ei riittänyt äly niihin :D Toivottavasti alkupäässä en pikaiseen tehdessäni saanut jotain helpoista klikattua väärin. No, kuitenkin, nyt kun ehdin edes arvaamaan, niin tulos oli: "Älykkyysosamääräsi on noin 138 , joka on korkeampi kuin 99.4 prosentilla väestöstä"

Vierailija
122/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

137 Mensan nettitestistä, jos teen sen huolellisesti.

Olen tenhyt joskus sen Tieteen kuvalehden sivuilla olevan, laajemman testin, jossa on kuviopäättelytehtävien lisäksi matemaattista ja kielellistä älykkyyttä ja muistaakseni myös muistia muttaavat osat ja siitä olen saanut parhaimmillani 142, tosin uskon, etten todellisuudessa ole kyllä ihan noin älykäs kun nettitestejä kumminkin ovat ja tulosket suuntaa antavia.

Tunneälykkyys puolestaan minulla jääkin sitten alhaiseksi, minulla on todettu joskus lapsena Aspergerin syndrooma. Antaisin milloin vain 30 pistettä äo:sta pois, jos vain pystyisin muodostaa normaaleja sosiaalisia suhteita. Että sikäli tuo älykkyysosamäärä ei kyllä kerro kauheasti ihmisestä, minuakin luultaisiin varmasti tyhmäksi, kun en saa ilmaistua ajatuksiani selkeästi ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että 145 on maksimi, koska sen jälkeen tulee teksti "korkeampi kuin 99,9 prosentilla väestöstä, eller mer" :)

Vierailija
124/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäisiinkö nämä testit tahallisesti hyvää tulosta antamaan .jotta saataisiin kävijöitä maksullisiin testeihin ?

Vierailija
125/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

110. En jaksanut keskittyä mutta uskon että varmaan pitää paikkansa ihan hyvin...

Vierailija
126/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27

Sain tulokseksi 117, mikä on korkeampi kuin 87,1 prosentilla väestöstä. Olisi kiva tietää, minkälaisia tuloksia te saatte. Älkää alkako haukkumaan ketään. Pidetään tämä leikkimielisenä. :)

Sain tulokseksi 97,tosin testi ei vaikuttanut kovin pätevältä,mutta tulipahan älykäs olo :D

Vierailija
127/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain 143. Lienee maksimi, koska keksin perustelut jokaiselle vastaukselleni. Muistelisin tehneeni tuon joskus aikaisemminkin tai sitten se oli joku toinen testi... Olen aina ollut hyvä noissa testeissä. Ammatiltani olen fyysikko.

Maksimi on 145

Sitten jollain tehtävällä täytyy olla kaksi oikeaa ratkaisua, joista vain toinen hyväksytään, koska keksin perustelut jokaiselle ratkaisulleni. Tai sitten huijaat... :D

Itse saan 145, mutten voi tietenkään olla varma että sekään on maksimi. Voidaan toki vertailla vastauksia.

Yksi mahdollisuus on se, että testi huomioi tuon testin alussa annetun iän. Vanhemman tulosta saatetaan nostaa, koska älykkyysosamäärä laskee vanhetessa. Itse kuulun ikäryhmään 18-34.

Vierailija
128/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain 143. Lienee maksimi, koska keksin perustelut jokaiselle vastaukselleni. Muistelisin tehneeni tuon joskus aikaisemminkin tai sitten se oli joku toinen testi... Olen aina ollut hyvä noissa testeissä. Ammatiltani olen fyysikko.

Maksimi on 145

Sitten jollain tehtävällä täytyy olla kaksi oikeaa ratkaisua, joista vain toinen hyväksytään, koska keksin perustelut jokaiselle ratkaisulleni. Tai sitten huijaat... :D

Itse saan 145, mutten voi tietenkään olla varma että sekään on maksimi. Voidaan toki vertailla vastauksia.

Yksi mahdollisuus on se, että testi huomioi tuon testin alussa annetun iän. Vanhemman tulosta saatetaan nostaa, koska älykkyysosamäärä laskee vanhetessa. Itse kuulun ikäryhmään 18-34.

Juu ei :)

Vierailija
129/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

119 loppuosa oli todella vaikea

Vierailija
130/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tulokseksi 91. Tiesin kaksi tehtävistä, loput klikkailin ihan sattumanvaraisesti :D

Vierailija
131/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

115, tein kyllä vähän hutaisten ja aikaa jäi. En tosin usko, että tulos olisi parantunut, vaikka olisin käyttänyt koko ajan ja miettinyt ihan tosissani, sen verran haastavia oli ne loppupään kuviot :D

Vierailija
132/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

117 ja en jaksanut miettiä, laitoin ensimmäisen mieleen tulevan. Joskus olen saanut yli 120 kun oikein olen pohtinut. Nyt aikaa jäi rutkasti. Luulin ennen että olisin älykkäämpi kuin suurin osa, mutta muiden tulosten perusteella en olekaan :(

Vierailija
133/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan näitä kuviopäättelytehtäviä - argh. Aina päätän, että nyt tsemppaan loppuun asti, mutta ikinä en jaksa vaan lopulta heitän hatusta kun korpeaa niin. 122 tuli tältä pohjalta ja aikaa jäi. Sanallisiin tehtäviin jaksan keskittyä, joten ei mulla varmaan pahaa keskittymishäiriötä ole, miksen pysty keskittymään kuvioihin???

2 korkeakoulututkintoa ja teen väikkäriä

Vierailija
134/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 97. Olen käynyt testeissä jossa tutkittiin avaruudellinen hahmotuskyky, looginen päättely ja niin edelleen. Niissä olin alle keskiarvon, joten tämäkään tulos ei yllätä. Keskittyminen loppui jo ennen puolta väliä testiä, viimeisiä vastauksia arvaamalla,  päätä alkaa särkeä jo kuvioiden tuijottaminen. No, sillä mennään mitä on annettu. Kunhan kynä nyt edes oikeinpäin pysyy kädessä. 

Vierailija
135/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

115. Oon tehny tän vuos sitte pikkukaljoissani ja tulos oli 100 :D tiiä sit kumpi on oikkee..

Ja täähän ei mittaa kun yhtä älykkyyden osa-alaa, joten en tästä saadulla tuloksella menis leuhottaa.

Vierailija
136/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

117. Aiemmin olen saanut yli 130. Tyhmemmäksi olen tullut.

Mulle kävi samoin, paitsi että nyt tulos oli 119. AV-höttö ja kotona vauvan kanssa oleminen on tehnyt tehtävänsä :D

Vierailija
137/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki av- mammat näyttävät olevan älykkäämpiä kuin 99% väestöstä ;D

Niinpä, 135 jee olen älykäs. Nyt ymmärrän miksi viihdyn av:lla niin hyvin, tänne on keskittynyt yhtä älykästä porukkaa kuin minä. Saa olla kaltaistensa joukossa, kun taas muualla kuuluu siihen 1%.

Aina oppii jotain uutta...

Vierailija
138/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule niin korkea ettei sille ole olemassa mittaria! 

Vierailija
139/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäkää nyt joku paremmaksi...!

Vierailija
140/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nettitestistä 127. Oikeasta mensatestistä toisaalta sain 144. Luulin, että olisi alhaisempi mutta ilmeisesti näinkin päin on mahdollista :o 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan