Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee älykkyysosamäärätesti ja ilmoita täällä tulos (hyvillä mielin)

Vierailija
02.02.2016 |

http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27

Sain tulokseksi 117, mikä on korkeampi kuin 87,1 prosentilla väestöstä. Olisi kiva tietää, minkälaisia tuloksia te saatte. Älkää alkako haukkumaan ketään. Pidetään tämä leikkimielisenä. :)

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

122

Puolihuolimattomasti tehtynä.

Vierailija
2/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

121 mensan nettitesti, luulen että tulos on suuntaa antava, todellinen tulos on alhaisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

122

Et tainnut edes avata koko linkkiä. Tuossa on 35 kysymystä ja testi kestää 25min. :D Busted.

Vierailija
4/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 109.

Vierailija
5/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskiarvo on se 100, niin miksi näihin ei koskaan ilmannu niitä jotka saavat alle keskiarvon? Heitähän pitäisi olla suunnilleen puolet porukasta.

Vierailija
6/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121 mensan nettitesti, luulen että tulos on suuntaa antava, todellinen tulos on alhaisempi.

Tulos on suuntaa antava. Näin luki Mensan sivuilla.

-AP

Vierailija
7/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

122

Et tainnut edes avata koko linkkiä. Tuossa on 35 kysymystä ja testi kestää 25min. :D Busted.

Tein sen jo paripäivää sitten. Kun oli iltiksessä. :)

Vierailija
8/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

97 tosin tein alle 10 minuutissa eli sen mukaan miltä musta tuntui. Viimeisimmät ihan arvausmeiningillä. Voisihan sitä kai paremmankin saada, jos vähän paneutuisi asiaan.

Normi arjessakin tykkään nopeista ja vaistonvaraisista ratkaisuista, jos ne ei toimi (usein toimii) niin sitten vasta alan miettiä ja pohtia asioita ratkaisujen suhteen.

Mikään ei niin korvenna kuin se, että kaikkia asioita suunnitellaan ja jahkaillaan, kun kokeilemalla ensimmäisenä mieleen tulevaa juttua homma olisi jo hoidettu monta kertaa.

Vierailija
9/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehny ton joskus 14-vuotiaana, silloin tulos oli 117. Pitää varmaan näin 6 vuoden jälkeen testata uusiksi :)

Vierailija
10/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajana työskentelen:)

Vierailija
11/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keskiarvo on se 100, niin miksi näihin ei koskaan ilmannu niitä jotka saavat alle keskiarvon? Heitähän pitäisi olla suunnilleen puolet porukasta.

Ei se ole 100, koska mulla oli jotain oliskohan ollut 85% saa alhaisemman tuloksen ja mulla siis tuo 97. Ehkä moni tekee kunnes tulee hyvä tulos ja kirjaa sen sitten tänne ja ne aikaisemmat todelliset tulokset jää "keskiarvomuistiiin"

Vierailija
12/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuo aikaisemmin jo kun linkki oli täälllä, muistaakseni oli 122 ja vähän sinne päin tehtynä.

Vierailija
13/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

133, lopussa alkoi herpaantumaan eikä jaksanut puhelimen ääressä miettiä ja välillä muistettiin lapsen nokkaa😊

Vierailija
14/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muutaman päivä sitten huvikseni ja sain 117, joskus aiemmin olen saanut 129. Huomaan selkeästi muutenkin tyhmentyneeni lasten kanssa kotona, mikä johtuu kroonisesta univajeesta. Ajatus ei vaan kulje kovin nopeasti. 

Testistä pakko sanoa, että ne vikat oli kyllä todella vaikeita. En olisi keksinyt vastausta vaikka olisi ollut kuinka paljon aikaa. Niinkuin esim. se yksi tehtävä, jossa ikäänkuin Y-kirjaimen muotoinen kuvio) ja pieniä neliöitä, sakaroiden päässä. Miten helkkarissa sekin ratkaistaisiin? Alun tehtävät oli todella helppoja mutta yhtäkkiä vaikeutui niin, etten enää osannut yhtäkään. Tuossa yhdessa vaiheessa jatkumon koko logiikka monimutkaistui...

Muuten, tietääkö joku onko virallisessa Mensan testissä myös verbaalinen osuus? Tyyliin 'mikä sana ei kuulu joukkoon, tai valitse seuraava sopiva sana. Monissa älykkyystesteissä mitataan myös verbaalista kyvykkyyttä. 

Vierailija
15/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

121 kännykällä

Vierailija
16/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin mietin, että jos tuo on testin luonne, että eipä se välttämättä älykkyydestä kerro. Jos reippaasti yli keskiarvon pääsee jo sillä, että on visuaalista silmää ja osaa katsoa mikä kuvio on harmonisimman näköinen kokonaisuudessa ja lisää sen.

Vierailija
17/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyysosamääräsi on noin 135 , joka on korkeampi kuin 99.0 prosentilla väestöstä

Tein niin kuin osasin. 32 eteenpäin meni vaikeaksi.

Vierailija
18/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut tehdä mutta päättelin sen olevan 150 paremmalla puolella koska olen aika älykäs ja nokkela ja lahjakaskin hyvin monella osa-alueella. saa pistää paremmaksi, voin korottaa tästä huolella. 

Vierailija
19/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen aiemmin ja tulos oli 132.

En tunne itseäni mitenkään erityisen älykkääksi. Se saattaa johtua siitä, että yksi kaveri sai jotain vajaa 150 ja tunnen yhden toisen joka vanhasta testistä repi yli 170. Aiemmin testissä tuli isompia lukemia kun nuo käyttivät isompaa keskihajontaa tai jotain. Eli tunnen itseni tyhmäksi noiden seurassa :)

Vierailija
20/146 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

133. Olen kyllä ihan fiksu :D lopussa oli mielestäni helppoja, keskellä vaikeampia tai en jaksanut keskittyä niin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi