Tyttiksen pömppis häiritsee
Hän on hyvässä kunnossa, harrastaa seinäkiipeilyä ja muutenkin hoikka, mutta alavatsassa on sellainen pieni "pussukka" ikään kuin olisi joku kenguru. Veikkaan että se johtuu siitä kun hän syö liikaa. Miten saan hänet tiedostamaan tämän ongelman?
Kommentit (23)
Yleensä toi pömppis tulee heti kun bmi menee yli 18, joillain jo aiemmin. Myös ärtyvän suolen oireyhtymä tekee turvotusta vatsaan, monet lääkkeet myös. Sanoisin että hyvin inhimillinen piirre naisessa. Voit kehottaa häntä pukeutumaan huppareihin ja muihin vähän peittävämpiin vaatteisiin, mutta luulen tyttöystäväsi loukkaantuvan.
Minun siskoni tökki vatsaani ja ivaili siitä jatkuvasti (painoin tuolloin 58 kg ja olen 171cm pitkä). No laihduin kymmenen kiloa ja pömppis hävisi, mutta niin myös rinnat. Naiset ovat herkkiä.
Joillain tulee pömppis syömättömyydetä tai liian harvasta ateriarytmistä. Kärsiikö tyttöystäväsi ilmavaivoista?
Tai sitten pömppis on tosiaankin pieni eli luokkaaa tavallinen maha ja sä vaan provoat täällä.
Vai on tyttiksellä kunnon kaljamahan alku "OU NOU " pian joudut rullaamaan sen löysän nahan pois edestä kun harrastatte seksiä ns lähetyssaarnaaja asennossa ( missionary )
Pian joudut opettelemaan lempimään rakastaisi eri asennoissa kun perinteiset ei enää onnistu, ei iso muhkurainen perunasäkki taivu ihan joka asentoon :D
Hal ja iso rakkaus :D
Tilaa äkkiä niitä konjakkipillereitä ja rasvasieppareita runsaasti ennenkuin tyttiksestäsi tulee FÄTI
Ei tarvitse kiittää, tämä on kuin ystävän neuvo