Mitä olet oppinut av:lta?
Kerätäänpä tähän listaa. Aloitan vittuilun jalosta taidosta
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että olen todella älykäs ja avarakatseinen ihminen.
Törmään täällä välillä niin puusilmäisiin ketjuihin, että ajattelen että tuo ei ole edes huonoa huumoria, tuonkin vastaajan täytyy olla oikeasti noin tyhmä ja täysin sisälukutaidoton.
Sitten joku nokkela keksii todella viihdyttävän ketjun, johon tulee nokkelia vastauksia sivutolkulla, ihmettelen mistä nämä vastaajat nyt ilmestyivät, enkö olekaan niin älykäs ja avarakatseinen, olenko vain huumorintajuton?
Sie olet nyt ymmärtänyt tämän homman jotenkin väärin.
Mene vaikka jollekkin kurssille.
Kohta 15v täällä palstaillut, olen siis tod. tyhmä., mitä kurssia suosittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmään täällä välillä niin puusilmäisiin ketjuihin, että ajattelen että tuo ei ole edes huonoa huumoria, tuonkin vastaajan täytyy olla oikeasti noin tyhmä ja täysin sisälukutaidoton.
Sitten joku nokkela keksii todella viihdyttävän ketjun, johon tulee nokkelia vastauksia sivutolkulla, ihmettelen mistä nämä vastaajat nyt ilmestyivät, enkö olekaan niin älykäs ja avarakatseinen, olenko vain huumorintajuton?
Tai sie et ymmärtänyt tuon vastaajan pointtia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 15v täällä palstaillut, olen siis tod. tyhmä., mitä kurssia suosittelet?
Esim. tunnekehotyöskentelykurssi voisi auttaa, siellä törmää vielä puusilmäisempiin ja oudompiin tyyppeihin.
Että avohoitopaikkoja ei ole tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sie et ymmärtänyt tuon vastaajan pointtia
Ymmärsin mie nyt kun luin loppuun. :/
Pittääkö tästä minun lähteä kursseille?
Pahoittelen innokasta kommentointiani. :)
Pyyhkimään pimppini ja pyllyni istualtaan ja takaapäin. On oikeasti helpompaa kuin seisaaltaan ja pimppi edestä, pylly takaa (toki aina olen pyyhkinyt taaksepäin) kuten olin reippaasti yli 20 vuotta tehnyt.
Sen että suomalaiset ovat edelleenkin empaattisia ja viisaita.
Perusjärkevyys on suomalaiselle tyypillistä.
Olen jonkin verran pyörinyt muiden maiden sivuilla ja erot ovat suuria.
1. Ei kannata missään nimessä opiskella mitään, koska ei varmasti saa töitä. Elämänkoululaisena kannattaa elellä.
2. Suomessa on yksinkertaisesti aivan kaikki huonosti, varsinkin tuet, paitsi jos naapuri saa enemmän tukia niin silloin se saa liikaa. (Jotenkin myös on ihan normaalia tietää paljonko esimerkiksi se naapuri tienaa ja kaikki muutkin yksityisasiat).
3. Peppuseksi kuuluu asiaan ja jos sitä ei harrasta, niin ainut vaihtoehto on peiton alla pimeässä kerran viikossa lähetyssaarnaajassa.
4. Jos teet yhdenkin kirjoitusvirheen niin olet aivan varmasti wt ja sinun kuuluisi ryömiä koloosi häpeämään, tai ehkä ennemmin takaisin peruskouluun. Ei sillä väliä vaikka virhe olisi niin pieni, ettei vaikuttaisi asian ymmärtämiseen millään tavalla. (Tästäkin tekstistä löytyy varmasti kirjoitusvirheitä, joten painun kolooni häpeämään, peruskouluun tuskin enää pääsisin vaikka haluaisinkin).
Että Raamattu oli oikeassa naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
AV-mammoilla on parhaimmillaan järjetön huumorintaju. :) Paljon nokkelia viestejä, joille nauran ääneen ja lujaa.
Aivan näin! :)
Kesällä ketjut lähtivät lentoon. :D
Uskomattoman hauskoja ketjuja. Näissä jo valmiiksi hauskoissa ketjuissa osuvat, yksittäiset kommentit räjäyttivät pankin. ;)
Olen oppinut mitä on kyykkyvatkaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut mitä on kyykkyvatkaus.
Tiedän myös sen että norpat ja emättimet käyvät siivoukseen.
Nuoret naiset ovat todella huonolla itsetunnolla varustettuja ja tästä seuraa tietenkin paljon ongelmia. En oikeastaan oppimiseksi tätä kutsuisi, olen vain ollut todella yllättynyt tästä.
Ihmisten totaalinen ilkeys myös hämmästyttää, se empatian puute.
Saa täältä kyllä hyviä vinkkejäkin esim. ruoanlaittoon ja jos kysyy jotain arkipäiväistä asiaa, tulee nopeasti vastauksia:).
Sen että vähääkään, millaista väkivaltaa tahansa sisältävään suhteeseen ei jäädä ikinä! En mä ennenkään ole jäänyt, mutta nykyään tajuan vielä nopeampaa jättää sen sian. Kiitos av!
Että ennen tämä oli normaali palsta. Sitten tänne ilmestyi nörtti stalkkeri lassukat.
Sen että lähihoitajat ovat alinta pohjasakkaa mitä maa päällään kantaa. Kiinnostaisi kyllä tietää mitä nämä lähihoitajien haukkujat ovat ammatiltaan? Vaikea uskoa että sivistynyt, hyvän itsetunnon omaava ihminen jankkaisi tällaista asiaa.
T. eräs ammattitaitoisten ja ihanien lähihoitajien kanssa työskentelevä