Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ei kelpaa tavallinen perhe-elämä ja nyt ehkä jättää mut :(

Vierailija
01.02.2016 |

Surettaa kun mies ei tykkää vaan olla ja aina pitäisi olla jotain erikoista! Minä olen ollut onnellinen meidän suhteessa kun esimerkiksi ollaan katseltu telkkaria kahdestaan ja syöty karkkia tai käyty kahdestaan metsälenkillä jne. Eilen suretti kun mies pyysi mua tuomaan jotain hyvää juotavaa ja ostin sille olutta...katsoi mua oudosti ja nauroi että tarkoitti enemmänkin viiniä :( Muutenkaan ei mun kokkailut yleensä kelpaa. Teen paljon esimerkiksi makaronilaatikkoa ja uunimakkaraa. Ja eilen puhuttiin kanssa että mies haluaisi lähteä matkalle vaikka juuri oltiin kesällä Kanarialla. Sanoi että ei yleensä pidä tällaisista paikoista mutta mun mieliksi oli suostunut mutta nyt haluaa "oikealle" matkalle. Ja rupesi puhumaan kanssa ulkomaille muuttamisesta! :( Sanoin että mun on hyvä nykyisessä kaupungissa ja että mielellään säästäisin rahaa yhteiseen asuntoon jostain vähän kauempana keskustasta. Mies sanoi että meillä taitaa olla vähän erilaiset arvot ja nyt on kaverinsa luona :(

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä eilen sitä viiniä olisit ostanut hänelle? Siis hänen mielestään?

Vierailija
2/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitkä oli lasten iät...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa ja uunimakkaraa :)

Vierailija
4/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais! :D

Vierailija
5/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaisi minuakin.

Vierailija
6/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais! :D

Eiiiiii mulle, niin paljon maukkaampaaki ruokaa olemassa.

Vierailija
7/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tapahtuvat sijoittuvat siis lauantaille. Olen hieman sekaisin kun lauantai oli työpäivä mutta sunnuntai ja tämä päivä vapaita. ap

Vierailija
8/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi erilaiset arvot. Pidän suhteessani juuri siitä, että haluamme samoja asioita. Se on hyvin tärkeää, merkitsee paaaaljon enemmän kuin 9 vuoden ikäeromme tai se, että hän on keskieuroopasta eikä suomalainen. Se kertoo jo aika paljon.

Vierailija
9/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on, teillä on eriarvot. Tai sitten mies on kiinnostunut toisesta ja nyt vihjailee ettette sovi yhteen. Yrittää että sinä eroaisit niin että hän pääsisi helpolla.

Vierailija
10/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkeästi teillä ON ihan eri tavoitteet elämälle ja erilainen ihanne-elämäntyyli. Eikö silloin olisikin parempi erota?

Vierailija
11/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, äsken mies soitti. Pyysi anteeksi että eilen oli lähtenyt kaverille mutta sanoi että toivoisi että olen vähän spontaanimpi. Pyysi minut keilaamaan, kuulemma pari muutakin hänen kaveriaan tulossa. Keilailun jälkeen sitten hänen kaverilleen saunaan...En minä voi :( Olisin halunnut katsoa kahdestaan leffaa tänään. Valehtelin että mulla on kuukautiset :( ap.

Vierailija
12/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sergeiltä

Vierailija
13/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo asian esille ikävällä tavalla, mutta se pohjimmainen juttu, eli erilaiset odotukset ja "arvot" vaikuttaisi olevan totta kertomasi perusteella. Parempi, että tulee selville nyt, eikä 5 vuoden päästä, kun on 2 lasta ja asunto-laina.

Sattuu varmasti ja otan osaa, mutta ehkä helpompaa nyt, kuin myöhemmin.

Vierailija
14/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, tapahtuvat sijoittuvat siis lauantaille. Olen hieman sekaisin kun lauantai oli työpäivä mutta sunnuntai ja tämä päivä vapaita. ap

Aika huono seivausyritys.

Vierailija
15/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi menna?

Vierailija
16/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, äsken mies soitti. Pyysi anteeksi että eilen oli lähtenyt kaverille mutta sanoi että toivoisi että olen vähän spontaanimpi. Pyysi minut keilaamaan, kuulemma pari muutakin hänen kaveriaan tulossa. Keilailun jälkeen sitten hänen kaverilleen saunaan...En minä voi :( Olisin halunnut katsoa kahdestaan leffaa tänään. Valehtelin että mulla on kuukautiset :( ap.

Tuo keilailu on kyllä aika erikoista. Miehesi on aikamoinen huithapeli.

Vierailija
17/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi menna?

Ei vaan tunnu hyvältä näin lyhyellä varoitusajalla lähteä, enkä edes tunne tätä kaveria kenen saunaan menisin! ap.

Vierailija
18/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtumat sijoittuvat muinaiseen japaniaan.

Vierailija
19/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ootte ees alkan olemaan? Mikä teitä yhdisti? Sä oot selvästi rauhallinen kotona viihtyvä ja toinen taas menevä. Ette tule olemaan onnellisia yhdessä, koska toisen täytyisi muuttaa itseään.

Kyllä mä uskon, että löydät itsellesi sohvaperunan, joka onnellisena syö sitä makkaraa ja juo olutta kotona.

Vierailija
20/110 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi menna?

Ei vaan tunnu hyvältä näin lyhyellä varoitusajalla lähteä, enkä edes tunne tätä kaveria kenen saunaan menisin! ap.

En kannata jatkaa tata suhdetta. Ma tulisin hulluksi jos mun mies olisi noin rajoittunut. Kylla ajankaytto ja matkustaminen on asioita joista kannattaisi olla aika samoilla linjoilla ennen sen perheen perustamista. Eihan teilla viela ole perhetta? Miksi siis elaa jo noin rajoittuneesti ettei voi keilaamaan lahtea?

Kaikkia ei kiinnosta toki samat asiat mutta oikeasti ap teilla vaikuttaa olevan avian eri intressit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän