Kuinka paljon nuoremman kanssa olet ollut sängyssä ja onko totta että mitä nuorempi mies sitä paremmat kyydit?
Kommentit (40)
Ymmärsin aloituksen niin, että ap haluaa lukea MILF-henkistä runkkausmatskua.
Kokematonta ei kukaan halua, kokenut niin joo
Vierailija kirjoitti:
Vinkkasin pollareille.
Onko kysymys laiton?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi sitä parempi?
Ei kannata yli 40 vuotiaiden kanssa olla. Ne ei jaksa kuin 1-2 kertaa illassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi sitä parempi?
Ei, nuori hyvä mut ei saa olla neitsyt 😂👌
Tietää mitä tekee
Ei se aina. Nuoret on innokkaita ja kestäviä, mutta ei ne aina tiedä mitä pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkasin pollareille.
Ei ne nuoret konstaapelit tule kuitenkaan sinua panemaan.
Voisin minä viedä jonkun täysi-ikäisen poikuuden. N46
kymmenen vuotta
ikä ei ole tärkein tekijä
Tuohan riippuu varmasti naisen mieltymyksistä, ja on myös sattumaa minkälaisia osuu kohdalle.
Itse tykkään siitä just aikuisuuden kynnyksellä olevan nuoren miehen vitaalisesta olemuksesta ja testohöyryisestä panoenergiasta. Sellaiset on niin kiimaisia ja näyttää ja sanoo sen, kehuu ja palvoo, hyökkää heti innoissaan kimppuun kun vihreää valoa on näytetty ja kantaa sitten sänkyyn, heittää sinne ja tulee täysillä kimppuun.
Ei haittaa myöskään opettaa, jos niikseen tulee. Olen opettanut yhden jonnen nuolemaan kunnolla billlua eli pistin hyvän kiertämään x)
Tytöissä neitsytkin passaa, voihan sitä opettaa, yleensä mitä nuorempi sen tiukempi.
Mä oon saanut parhaat kyytiin 5-kymppiseltä mieheltä. On itsevarma, riittävän kokenut tajuamaan, että naiset ovat erilaisia ja opettelee mistä tykkää. Kolme kertaa illassa on maksimi, mutta yksi kierros voi kestää vaikka puolitoista tunti. Ja seksi on todella upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanut parhaat kyytiin 5-kymppiseltä mieheltä. On itsevarma, riittävän kokenut tajuamaan, että naiset ovat erilaisia ja opettelee mistä tykkää. Kolme kertaa illassa on maksimi, mutta yksi kierros voi kestää vaikka puolitoista tunti. Ja seksi on todella upeaa.
Valtavaa. Oletko itse myös sitten minkä ikänen:
1. 18-24v?
2. 25-35v?
3. 35-49v?
4. 50-64v?
5. N/M/trans-ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Eli oletko itse joku 60-70v vanhempi? Kun kysymys oli kuinka paljon nuoremman kanssa olet ollut sängyssä, niin oletan että tuo viiskymppinen oli sinua selvästi nuorempi
Yli 50-vuotiaat on parhaita rakastajia. En enää koskaan mene itseäni nuoremman, tai edes samanikäisen kanssa sänkyyn.
N39
Kukapa nyt ei tykkäisi nuoresta ja hyvännäköisestä. Tämä on yksi vale mitä on naisista aina kerrottu.
25-35 mies on parhaassa Sänkyiässä.
N42