Aiheutin eilen makean paniikkikohtauksen nuorelle neidille kun pesin vauvan pyllyn sen vessassa!
"Siis eikö sitä voi jollain paperilla pyyhkiä?" "Eihän kakkaa nyt voi pestä lavuaarissa" "mää pesen siinä hampaat"
Auhhhahahahaa!!!
Kommentit (51)
Kosteusliinojen suosijat voisivat tutustua liinojen sisällysluetteloon. Onnea lapsellenne!
Minä olisin varmaankin saanut oikeasti paniikkikohtauksen tuollaisessa tilanteessa.
t. nuori nainen jolla on OCD ja siitä johtuva siivouspakkomielle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksevan veden alla mä vauvojen pyllyt olen pessyt, ja jos altaaseen jäänyt kakkaa niin pesen sen altaankin.
Anna kun veikkaan ,se "altaan pesu" tarkoittaa että huljutat vain näkyvät kakat vedellä pois? Ja sen jälkeen se on sun mielestä puhdas? Kun pesualtaassa on käsitelty ulostetta, sitä ihan 100% varmasti roiskuu myös vesipisaroiden mukana altaan ympäristöön. Jotta ulostebakteerit saisi siitä pois, pitäisi allas + vähintään metri sen ympäriltä pestä sienellä ja oikealla pesuaineella (esim. kloriitilla), ja sen jälkeen vielä huuhdella pariin kertaan. Mutta tätä sinä et tee, ethän?
Saanko tulla sun luo kylään, kakkia sun altaaseen ja sen jälkeen vaan huuhdella näkyvät kakat pois, saanhan? Sinä lupaat olla valittamatta ja ällöttymättä.
Ei kai kukaan pese kloriitilla kylppäriään????
Koiran jaloissa ei sitten ole mitään kakkabakteereja :)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksevan veden alla mä vauvojen pyllyt olen pessyt, ja jos altaaseen jäänyt kakkaa niin pesen sen altaankin.
Anna kun veikkaan ,se "altaan pesu" tarkoittaa että huljutat vain näkyvät kakat vedellä pois? Ja sen jälkeen se on sun mielestä puhdas? Kun pesualtaassa on käsitelty ulostetta, sitä ihan 100% varmasti roiskuu myös vesipisaroiden mukana altaan ympäristöön. Jotta ulostebakteerit saisi siitä pois, pitäisi allas + vähintään metri sen ympäriltä pestä sienellä ja oikealla pesuaineella (esim. kloriitilla), ja sen jälkeen vielä huuhdella pariin kertaan. Mutta tätä sinä et tee, ethän?
Saanko tulla sun luo kylään, kakkia sun altaaseen ja sen jälkeen vaan huuhdella näkyvät kakat pois, saanhan? Sinä lupaat olla valittamatta ja ällöttymättä.
Ne paikat, joihin joutuu ulostetta, pitää kyllä pestä kloriitilla tai jollain vastaavalla vahvalla pesuaineella. Jos siis meinaa että ulostebakteerit saa poistettua ja tapettua. Jos pesualtaaseen joutuu ulostetta, se pitää pestä samalla lailla kuin wc-pönttö - tai oikeastaan vielä tarkemmin, koska esim. hammasharja tuskin tippuu pönttöön (tai ainakaan sitä ei sen jälkeen enää käytetä), mutta pesuallasta harja voi hyvinkin hipaista esim. kun sitä kastelee.
Vierailija kirjoitti:
Kosteusliinojen suosijat voisivat tutustua liinojen sisällysluetteloon. Onnea lapsellenne!
Niin tämä. Kyllä on laiskaa wt-väkeä kun ei jaksa pyllyä vedellä pestä.
Siis mikä teidän välinen suhde on?
Uskomatonta alapeukutusta ap:lle. Voin kuvitella,, että joku elämästä vieraantunut teini oisi noin todellisuuspakoinen, mutta suurin osa täällä lienee kuitenkin äitejä. Kyllä, minäkin olisin pessyt vauvan pyllyn ihan hyvällä omallatunnolla, ja jos joku nirppa ei siitä yökkii, niin ihan hyvää tekee hänellekin elämän realiteettien näkeminen. Todennäköisesti äitiys edessä itselläänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne paikat, joihin joutuu ulostetta, pitää kyllä pestä kloriitilla tai jollain vastaavalla vahvalla pesuaineella. Jos siis meinaa että ulostebakteerit saa poistettua ja tapettua. Jos pesualtaaseen joutuu ulostetta, se pitää pestä samalla lailla kuin wc-pönttö - tai oikeastaan vielä tarkemmin, koska esim. hammasharja tuskin tippuu pönttöön (tai ainakaan sitä ei sen jälkeen enää käytetä), mutta pesuallasta harja voi hyvinkin hipaista esim. kun sitä kastelee.
Kehoittaisin sinua tutustumaan mitä kemikaalia siellä kotonasi käytät! Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, jotka ovat pian flunssakierteessä, jota ei kyllä muutama vauvan kakkabakteeri aiheuta.
minä pesen hampaat aina niin, että suun huuhteluveden otan suoraan hanasta suuhun. En antaisi kenenkään pestä vauvansa pyllyä lavuaarissa, ja muutenkin ajattelen, ettei se ole kakoille sopiva paikka. Vauvan pyllyn voi pestä vaikka wc-pöntön päällä, mutta siinäkin niin että ensin on kosteuspyyhkeellä pyyhitty isoin osa kakasta pois. Minusta ap teki kärpäsestä härkäsen. En minä ketään kiusatakseni ajattele, etten halua että vauvan kakkainen pylly pestään vessan lavuaarissa. Koen että minä saan kotonani määrittää, missä kakkoja pestään ja missä ei. Jos vieras kysyisi missä voi pestä, antaisin vaikka pesuvatin jota käytän myös koirien tassujen pesemiseen. En koirankaan tassuja ikinä pesisi vessan lavuaarissa. Harmillinen asenne ap:lla, ja hyvä esimerkki siitä, miten ihminen ei voi lapsen saatuaan enää miettiä asioita kenenkään muun näkökulmasta kuin oman lapsensa /lasten yleensä. Tähän maailmaan kun mahtuu muitakin ihmisiä, jotka ovat kaikki tasavertaisia, eikä valitettavasti se lapsikaan ole tärkeämpi kuin kuka tahansa muu ihminen, näin yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut mieleen meillä kyläilevien vauvojen vanhemmille sanoa, että meidän vessassa ei vauvojen pyllyjä pestä :D eikä kyllä ole kukaan sanonut minullekaan mitään kun olen jossain vauvan kanssa käynyt.
Mä olen itseasiassa kerran sanonut suunnilleen noin :)
Khh:n altaalla on paljon paremmat tilat, kunnon tiskipöytä ympärillä ja siellä oman ipanankin takamus puunattiin.
Minunkin mielestäni jokaisen kotona tulee käyttäytyä niin kuin siellä asuva toivoo. Ihmetyttää vaan nämä ihmisten hygieniauskomukset, bakteeripelko ja kemikaali-intoilu.
Meillä vieras pesi vauvansa kakkapyllyn vessamme lavuaarissa kysymättä lupaa. Huomasin sen, kun hän pyysi tuomaan pyyhkeen vessaan.
Järkytyin, koska isä ei ollut pyyhkinyt edes enempiä kakkoja paperilla, vaan yritti saada koko tavaran menemään altaan rei'istä läpi.
Paskaisia vesiroiskeita oli toimituksen jälkeen peilissä, hanoissa, itse lavuaarissa toki, allaskaapin ovissa ja sivuseinissä, lattialla.
Kun vieraat lähtivät, kuurasin kaikki kloorilla.
Seuraavan kutsun nämä vieraat saivat, kun lapset kävivät pytyllä. Edes pottahommia en katellut.
Helvetin vakavaa porukkaa!
Meidän teini järkyttyi, kun se vei kissojen jätettä roskikseen.
Buahahahaa!!!Ootteko ajatellut huostaanottoa ym. Vitsi te nuoret naiset ootta niin sekasin..vauvan pyllyn voi pestä pytyn päällä..vittu teinit on tyhmiä!Ei vauvan peppua nyt voi paperilla pyyhkiä.
Juu sama.18 vee ei voi viedä roskia kun se on niiiiin noloooo!Ja vauvat on ällöi!
Ja kysyin asiaa todella sievästi ja selitin että pesen sen kyllä..vaipan pakkasin mukaan ja lupasin ettei tulla toiste.Sinne jäi neito koiransa kanssa kukomaan..
Kyllä muakin ällöttäisi jos kakkapylly pestäisiin lavuaarissa. Pesen itse välillä mm. hiukseni siinä, enkä todellakaan halua että hiukseni ovat kakassa.
Sitä paitsi jos kakka pestään lavuaarissa, niin hajulukkoon jää kakkajäämiä. Meillä ei kovin usein sitä putsata, niin onpa mukava kun siellä joku kakkakikkare muhii.
Hyi..., toivottavasti provoilet. En todellakaan antaisi kenenkään pestä vauvansa, koiransa tai omaansa paskapersettä lavuaarissani, siis lavuaarissa?! Miksei sitä kakkelipylpyrää voi pestä vessanpöntön päällä tai suihkussa?
Onko sillä tytöllä tekohampaat (jos kerran hampaansa lavuaarissa pesee)?