Voiks vanhaksi mennyttä palkkaria juoda?
Löyty kaapista melkein täysi pussi, enkä viittis poiskaan heittää. Vuos sitte menny päiväys, ei maistu/haise mitenkään kummalle. Voiks olla muuta haittaa ku et jotkut ainepitoisuudet laskenu?
Kommentit (43)
Siis varmaan valkkarista on kyse. Jos ei haise tai maistu pahalle niin joisin.
Jos on mennyt etikaksi, niin ei varmaan tee edes mieli juoda. Ei alkoholikaan haihdu avaamattomasta pussista minnekään.
Melkein täysi? Siis on jo avattu jossain vaiheessa? Säilyy yleensä noin 1-3 viikkoa avaamisesta säilytysolosuhteista riippuen. Jos avaamaton , niin anna palaa.
Mä en uskaltais juoda. Ostaisin uuden palautusjuoman.
Nää vissiin luulee et tarkotat valkoviiniä :DDD
Tarkoitin palautusjuomaa :D Av-mammat ei vissiin salilla käy.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Taisit juoda jo?!
Millä perusteella? :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mammat puhuu suomea. Ei salia.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kas, pääsit pätemäänkin vielä! Hienoa, kyllä nyt elämä hymyilee.
Totta kai käytät sen, jos maistuu ok:lle. Ei palkkarissa ole rasvaa, joka härskiintyy, että sen puoleen säilyy vaikka vuosikausia. Elintarvikkeisssa on vaan pakko olla joku vanhemisaika. Esim armeijan vanikassa se ei ole niin tarkkaa niin vanheminen on varmaan 10v.
Nauti pois.
Ei jauheet mene miksikään kunhan eivät saa kosteutta. Jos ei haise on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Öö, mun mielestä toi on ihan normaali sana? Ja mitä pätemiseen tulee, ei - en kokenut päteväni. Oli vaan hassua, kun luulitte mun tarkoittaneen valkkaria :D
Vierailija kirjoitti:
Ok, hyvä :) Taidan siis juoda pois :)
-ap
Vetäisin ääntä kohti minäkin. Ei ole ikinä edes tullut mieleen katsoa noiden päiväyksiä. Jos alkaa maistua hassulta niin sitten heitän pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, hyvä :) Taidan siis juoda pois :)
-ap
juo juo, malja pohjaan juo!
härskit herat hetulaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Öö, mun mielestä toi on ihan normaali sana? Ja mitä pätemiseen tulee, ei - en kokenut päteväni. Oli vaan hassua, kun luulitte mun tarkoittaneen valkkaria :D
Onko sulla lapsia? Jos on, sä oot varmaan se jolla kun supparit alkoi, lähditte kiireellä Naikkarille ja sit synnärillä sulle tehtiin eppari. Sun lapset harrastaa muskaria ja nukkuu päikkärit. Sä katot telkkarista täykkärit ja kaunarit ja salkkarit. Ja sä siis käyt kuntsarilla ja juot palkkaria. Ja varmaan joskus sitä valkkariakin. Mutta et siideriä, vaan sidukkaa.
Ja sama suomeksi, kiitos...