Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheutin eilen makean paniikkikohtauksen nuorelle neidille kun pesin vauvan pyllyn sen vessassa!

Vierailija
01.02.2016 |

"Siis eikö sitä voi jollain paperilla pyyhkiä?" "Eihän kakkaa nyt voi pestä lavuaarissa" "mää pesen siinä hampaat"
Auhhhahahahaa!!!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pesty vauvan pyllyä kenenkään vessassa, kosteuspyyhkeillä sai aikaan yhtä hyvän puhdistuksen eikä jäänyt kakkarantuja muiden siivottavaksi lavuaariin, kuten sinulla.

Vierailija
2/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuosta maitokakasta mitään kakkarantuja jää.Ja ei ihme jos sun lapsella on pahoja ihottumavaivoja haaroissa jos pyyhkeillä pyyhit.

Kyllä vauvan pylly täytyy saada pestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä sama neiti kuitenkin pesee koiransa tassut siinä lavuaarissa kun tulevat ulkoota.Jouduin pesemään sen altaan ennenkuin ilkesin vauvan beban siinä pestä.

Vierailija
4/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyyhin aina paperilla ensin.. Tai no, en kyllä sitä maitokakkaa.. 😄 mutta ehkä 4kk lähtien ..

Vierailija
5/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootpas sä onnellinen kun sait toisen hämmentyneeksi tästä. Ihmisiä on erilaisia ja monet etenkin nuoret lapsettomat eivät voi mm.tätä asiaa kovin helposti sulattaa. Minä kunnioitan nuoria, vanhoja ja ihan kaikkia kun menen lapsineni tai yksin heidän luonaan käymään.

Vierailija
6/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuosta maitokakasta mitään kakkarantuja jää.Ja ei ihme jos sun lapsella on pahoja ihottumavaivoja haaroissa jos pyyhkeillä pyyhit.

Ehei, koskeuspyyhe riittää. Saatii neuvolassa aina kehuja siitä, miten siisti ja hyväkuntoinen oli taipeiden iho, ei punoitusta, ei ongelmia. Näin siksi, että ne kaikki poimut näki hyvin siinä hoitopöydällä, vessassa piti arvailla, missä likaa voi olla, sitä ei nähnyt (koska kädessä ei ole silmiä).

Vierailija
7/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta voisi nuoret kunnioittaa vauvoja se verran että ei nyt ihan kiellä pesemästä vauvelin pyllyä vessan lavuaarissa vaan saa siitä yökkäilykohtauksen.Oli mun mielestä just nuoren neidin ajattelemattomuutta parhaimmillaan..ei se vauvan maitokakkeli nyt ketään ole vielä tappanut.

Vierailija
8/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin. Menet toisen kotiin, teet HÄNEN kodissaan asioita joita kodin asukas ei hyväksy, ja naureskelet päälle? Ihana mamma, aivan ihana. 

Vierailija
9/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei, koskeuspyyhe riittää. Saatii neuvolassa aina kehuja siitä, miten siisti ja hyväkuntoinen oli taipeiden iho, ei punoitusta, ei ongelmia. Näin siksi, että ne kaikki poimut näki hyvin siinä hoitopöydällä, vessassa piti arvailla, missä likaa voi olla, sitä ei nähnyt (koska kädessä ei ole silmiä).

No nyt puhut paskaa,kenenkään vauvalla joka niitä haaroja laappii jollain pyyhkeillä ei ole vauvan pylly kunnosa.Ja kyllä taitava äiti osaa vauvan pyllyn pestä..se vaatii vain harjoitusta.

Just yksi tälläinen pyyhkijä-äiti kertoi että vauvan pyllyä ei ole ikinä pesty kun ei jaksa ja viitsi ja nyt sillä 4 kk tytöllä on HIIVATULEHDUS jalkovälissä...yäk!!

Vierailija
10/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiin. Menet toisen kotiin, teet HÄNEN kodissaan asioita joita kodin asukas ei hyväksy, ja naureskelet päälle? Ihana mamma, aivan ihana. 

No jos minä kysyn että voinhan pestä vauvan pyllyn lavuaarissa niin kyllä huomaavainen vaikka sitten nuorikin ihminen sanoo että tottakai eikä aloita mitään yökkäilykonserttia.

Ja varsinkin kun jouduin siivoamaan koirankarvat ja hiukset ja kuran altaasta ennekuin sain vauvan pestyä..

Vierailija
11/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ihana ihminen. Voidaan sitten yhdessä miettiä miksi niin monella on niin negatiivinen kuva tuoreista äideistä ja äitiydestä. Hyvin tehty AP!

Vierailija
12/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa sun mielestä on siinä, että et kunnioita toisen toiveita? Kyllä ne kosteuspyyhkeet asiansa ajaa.

Vierailija
13/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kosteuspyyhkeitä vaan ehdotti vessapaperia.Ja teistäkö ei ole vähän kummaa laittaa äiti siivoamaan vauvansa pyllyä vessapaperilla kun ei meinannut antaa lupaa huuhtaista vauvan peppu vessan lavuaarissa?

Jos vauvaperhe tulee kylään niin voi olettaa että äiti pesee vauvan pyllyn ja vaihtaa vaippaa ja ruokkii vauvan tissistä eikä siinä ole mitään kummaa.

Vierailija
14/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyyhittiin kans useimmiten kosteuspyyhkeillä, ja neuvolassa kehuttiin hyvää ihoa. Tietysti ilta ja aamupesut tehtiin vedellä, ja jos oikein pahat niskakakat sattui tulemaan :-)

Vierailija
15/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vissiin ihan terve? Oletko huostaanottoa miettinyt?

Vierailija
16/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos minä kysyn että voinhan pestä vauvan pyllyn lavuaarissa niin kyllä huomaavainen vaikka sitten nuorikin ihminen sanoo että tottakai eikä aloita mitään yökkäilykonserttia.

Ja varsinkin kun jouduin siivoamaan koirankarvat ja hiukset ja kuran altaasta ennekuin sain vauvan pestyä..

Laitoitko sä sen lapsen kokonaan sinne lavuaarin vai miksi se piti puhdistaa ennen pyllyn huuhtaisua?

Vierailija
17/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kosteuspyyhkeitä vaan ehdotti vessapaperia.Ja teistäkö ei ole vähän kummaa laittaa äiti siivoamaan vauvansa pyllyä vessapaperilla kun ei meinannut antaa lupaa huuhtaista vauvan peppu vessan lavuaarissa?

Jos vauvaperhe tulee kylään niin voi olettaa että äiti pesee vauvan pyllyn ja vaihtaa vaippaa ja ruokkii vauvan tissistä eikä siinä ole mitään kummaa.

Ei todellakaan ole kummaa, ettei asukas anna kotonaan tehdä jotain joka ei vastaa hänen omia hygieniakäsityksiään. Sen sijaan on kummaa olettaa, että sinun käsityksesi on ainoa oikea. Lapsesi ei olisi mennyt rikki siitä, jos kerran olisit pyyhkinyt hänen peppunsa kostealla vessapaperilla, ja pessyt sitten vasta kotona. 

Tämän takia mulla itselläni onkin ehdoton lapsikielto, yhden yhtä alaikäistä ei kotini kynnyksen yli astu. Koska osa mammoista menettää ilmeisesti synnytyksessä kaiken suhteellisuudentajunsa sekä kykynsä ottaa muut huomioon. Varmaan sitä maailmankuulua "epäitsekkyytä" sitten tuo.

Vierailija
18/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvaperhe menee kylään niin vauvaperhe voi tosiaan ottaa tarpeelliset asiat mukaan ihan itse - mukaanlukien ne pyyhkeet. Mutta älä huoli, tuskin - ja toivottavasti - ei toista kutsua tule. Hyi hitto miten itsekeskeinen ihminen olet.

Vierailija
19/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te oikein pesette hampaanne ja vauvan pyllyt? Täytätte sen altaan vedellä, ja siellä pesette sen pyllyn? Ja hampaiden pesussa sieltä hörppäätte sitä vettä ja purskutatte?

Juoksevan veden alla mä vauvojen pyllyt olen pessyt, ja jos altaaseen jäänyt kakkaa niin pesen sen altaankin. On taas tehty kärpäsestä härkänen.

Ei ole tullut mieleen meillä kyläilevien vauvojen vanhemmille sanoa, että meidän vessassa ei vauvojen pyllyjä pestä :D eikä kyllä ole kukaan sanonut minullekaan mitään kun olen jossain vauvan kanssa käynyt.

Enpä ole ennen osannut arvata että tämäkin on joillekin ongelma. Kiitos av :D

Vierailija
20/51 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksevan veden alla mä vauvojen pyllyt olen pessyt, ja jos altaaseen jäänyt kakkaa niin pesen sen altaankin.

Anna kun veikkaan ,se "altaan pesu" tarkoittaa että huljutat vain näkyvät kakat vedellä pois? Ja sen jälkeen se on sun mielestä puhdas? Kun pesualtaassa on käsitelty ulostetta, sitä ihan 100% varmasti roiskuu myös vesipisaroiden mukana altaan ympäristöön. Jotta ulostebakteerit saisi siitä pois, pitäisi allas + vähintään metri sen ympäriltä pestä sienellä ja oikealla pesuaineella (esim. kloriitilla), ja sen jälkeen vielä huuhdella pariin kertaan. Mutta tätä sinä et tee, ethän?

Saanko tulla sun luo kylään, kakkia sun altaaseen ja sen jälkeen vaan huuhdella näkyvät kakat pois, saanhan? Sinä lupaat olla valittamatta ja ällöttymättä.