Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä seksielämäsi loppui tai lopetit sen?

Vierailija
01.02.2016 |

36-vuotiaana kahden lapsen jälkeen miestä ei enää haluttanut joten ajattelin itsekin, että antaa olla. Ei tee enää edes mieli, ei edes masturboida.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19v, harrastin seksiä kerran ja se oli hirveintä ikinä. Inhosin joka sekuntia siitä ja melkein kiljuin riemusta kun se oli ohi. Pystyn helposti elämään loppuelämäni ilman seksiä, en edes masturboi koskaan, ajatuskin inhottaa. Olen nyt 21v.

Ensimmäiset kerrat on ihan hirveetä säätöä ja varsinkin jos väärän ihmisen kanssa. Mutta mikäs siinä jos yhden kerran jälkeen haluat luovuttaa ja julistaa itsesi aseksuaaliksi.

Vierailija
22/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua teitä:) Elämästä 1/2-2/3 jäljellä ja muumioidutte täyttä vauhtia:)

Mun isällä oli aktiivinen rakkauselämä kuolemaansa saakka (78V) ja mulla on sama tavoite - täysillä loppuun saakka. Nyt vasta 55v enkä kestäisi parisuhteessa ilman seksiä (ei kyllä miehenikään)

Samma här, kohta olemme 70 v pariskunta, ja normiseksiä on. Joskus sairauksien vuoksi pieniä taukoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kai 52, kun mies pani lapun luukulle. Sen jälkeen ei ole herunut. Nähtävästi hän ei itse enää pysty, ja hän sanoi, että ne ajat ovat ohi, kun hän teki jotakin vain minun mielikseni.

Vierailija
24/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla pari-kolme vuotta sitten? Nyt ikää 44 vuotta. Ei seksi ole koskaan ollut onneksi mulle tärkeää, toki kuuluu parisuhteeseen ja sillä siisti. Nyt sinkkuna kolmatta vuotta ja eipä tee mieli. Käy sääliksi niitä, joille tuo fyysinen puoli on tärkeä ja sitä ei olosuhteiden takia ole. Huh.

Vierailija
25/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isällä oli aktiivinen rakkauselämä kuolemaansa saakka (78V) ja mulla on sama tavoite - täysillä loppuun saakka. Nyt vasta 55v enkä kestäisi parisuhteessa ilman seksiä (ei kyllä miehenikään)

Vaikea saada seksielämä, kun naiset ei kiinnostu. Ehkä se on aika ruveta käyttämään maksullisia.

Ikisinkkumies

Vierailija
26/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. neljä vuotta sitten, olin 44 (nainen). Meillä perheessä rankka vuosi lapsen sairauden vuoksi ja sitten tuli muutama lähiomaisen juttu siihen päälle. Minä ne suurimmalta osalta hoidin, joten ehkä se seksi hiipui siinä sivussa, ruuhkavuosia kun mentiin sanan varsinaisessa merkityksessä.

Vierailija
27/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi loppua ennenkuin edes alkoikaan.

m41

Vierailija
28/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea saada seksielämä, kun naiset ei kiinnostu. Ehkä se on aika ruveta käyttämään maksullisia.

Ikisinkkumies

Ei maksullisten käyttämisessä ole mitää väärä, jos olet sinkku.

Vierailija
29/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut, mutta hiipunut. Enää tarvitsee saada kaksi-kolme kertaa viikossa. Vielä 10 vuotta sitten joka päivä vuoden ympäri.

N63

Vierailija
30/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan voisi sano että lopetin sen jälkeen kun lapset oli tehty. Ei vaan enää kiinnostanut ainakaan oma ukko. Ja ei kyllä kiinnosta kukaan muukaan. Seksi on täysin yliarvostettua ja voin olla hyvin lopun elämäni ilman seksiä.

Vierailija
31/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan voisi sano että lopetin sen jälkeen kun lapset oli tehty. Ei vaan enää kiinnostanut ainakaan oma ukko. Ja ei kyllä kiinnosta kukaan muukaan. Seksi on täysin yliarvostettua ja voin olla hyvin lopun elämäni ilman seksiä.

Sinähän olet sitten oikea suomalainen malliesimerkki naimisiin haluavasta prinsessasta. Houkuttelet miehen seksillä, teet lapset pitämään miehesi sidottuna sinuun ja lopetat seksin. Jos se mies sitten hakee eron tai käy vieraissa, niin av:lta saa tukea. Miehet on sikoja.

Vierailija
32/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut. Ikä 53, olen nainen, mies 65. Suhde n. 10 v. Edellisessä pitkässä avioliitossani seksi väheni loppua kohden, mutta se johtui siitä että välit meni.

Kyllähän tässä saa oppia kunnioittamaan omaa ja toisen terveydentilaa. Joskus on joku kohta kipeä, joskus tarvitaan liukasteita (joita en ikinä ole tätä ennen tarvinnut); en tiedä koska ensimmäisen kerran tulee erektio-ongelma vastaan, kun ei tähän mennessä ole vielä tullut mun elämässä. Seksiä meillä on keskimäärin 1 - 2 kertaa viikossa; toki ollut pidempiä taukoja esim. kun toisella toipilasaika jostain operaatiosta.

Vierailija
33/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kuulla että muitakin kohtalotovereita löytyy :D

Vierailija
34/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

Suosittelen. Omat seksikumppanit on 95% maksullisia. Aikani yritin vapailta markkinoilta, mutta minussa on jotain miksi en kelpaa naisille. Nyt olen antanut kokonaan periksi ja käyn pari kertaa kuussa maksullisella. Tällaiset kortit minulle on jaettu ja niiden mukaan pitää mennä.

Vierailija
35/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkin voi käydä. Mutta ratkaiseva kysymys on, että annoitko ukollesi luvan hakea seksinsä muualta tai jopa autoit häntä hankkimaan rakastajattaren?Jos kyllä molempiin tai jompaan kumpaan kysymykseen, niin täydet pisteet sinulle. Jos taas ei vastaus molempiin, niin olet omahyväinen paskiainen.

Vierailija
36/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäs sitten varmaan rikkoa kolmen alakouluikäisen lapsen koti ja perhe. Ja kaikki siis vain siksi, että äiti saisi seksiä. Toistaiseksi minusta ei ole siihen, koen ettei seksi ole sen arvoista. Ehkä sitten kun lapset on isompia. Kuitenkin meillä muuten menee hyvin, tullaan toimeen hyvin ja huumoria löytyy.

viestin 6 kirjoittaja

Sittenhän kaikki on kunnossa jos olet hyväksynyt sen.

Tuo on ongelma vain jos toinen haluaa parisuhteessa myös fyysisen puolen (joka siihen kyllä  kuuluukin)

Vierailija
37/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seksielämä alkio vasta nelikymppisenä.

Parikymppisenä harrastin sitä kerran ja tuntui niin ikävältä, että sitten meni kymmenen vuotta kokonaan ilman. Sitten vauvakuumeisena pari kertaa kolmikymppisenä, mutta siitäkään ei tullut mitään. En koskaan tajunnut, mikä juttu seksissä muka on niin ihanaa, että sitä hehkutetaan joka puolella. Mua ei kiinnostanut yhtään ja siksi välttelin parisuhdetta, kun tuntui niin ahdistavalta, että siinä olisi sitten pakko harrastaa seksiä.

Sitten nelikymppisenä yhtäkkiä alkoi kiinnostaa. Nii npäa löysin komean ja ihanan miehenkin lähes samantien ja nyt ollaan menty naimisiin ja seksiä on joka päivä. Olen ihan seksihullu. Kai tämä on hormonikysymys, naisillahan testosteronin vaikutus tehostuu vaihdevuosia lähestyttäessä ja se on se seksihormoni.

Ap, sun kannattaisi varmaan vaihtaa miestä, se mies joka oli nuorena hyvä idea puolisoksi ja tulevien lasten isäksi ei ole välttämättä sama, joka sytyttää seksuaalisesti.

Vierailija
38/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei juuri ole pari suhteessa koska pelkään raskaaksi tulemista. Ei ole ollut muuta ehkäisyä kuin kondomi, enkä oikein luota siihen. Mieskin on aika haluton. Meillä menee muuten hyvin, on läheisyyttä ja hellyyttä. Halut minulla on tallella eli masturboin kyllä. Oikeastaan nautin itsetyydytyksestä enemmän kuin seksistä,koska itse saan itselleni aina orgasmin. Olemme siis päälle kolmekymppisiä.

Vierailija
39/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38. Tästä lähtien olen yksin :)

Vierailija
40/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinko ollu 44v. Noin viisi vuotta sitten siis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi