Tekisitkö työtä ilmaiseksi, jos tekisit niin mitä työtä?
Itse en oikein keksi mitään, mitä tekeisin ilmaiseksi, varsinkin , jos työtuntimäärä olisi esim. 30h/vk.
Kommentit (60)
En todellakaan. Hullua. Täytyy olla aika henkisesti köyhä elämä ja luovuuden puute, jos vaikka monimiljonäärinä tekisi vielä töitä. Jotenkin säälittää, jos ei ole muuta elämää.
Voisin hoidella ihmisten lemmikkejä kun menevät lomille. Myös puutarhaa kastella. Olen eläkkeellä ja aikaa olisi noihin hommiin. Voisin käydä kaupassa sellaisille, jotka eivät enää sitä jaksa, itse ajan autoa. Tietenkin tekisin ilmaiseksi näitä mutta asiakkaita ei ole ilmaantunut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Hullua. Täytyy olla aika henkisesti köyhä elämä ja luovuuden puute, jos vaikka monimiljonäärinä tekisi vielä töitä. Jotenkin säälittää, jos ei ole muuta elämää.
Ei tarvitse olla ollenkaan henkisesti köyhä elämä. Ihminen voi tehdä mitä ja kuten haluaa vaikka rahaa olisi kuin Roope Ankalla. Kuka nyt viitsisi laakereillaan levätä laiskana vaikka olisi miljonääri. Jos olisin itse miljonääri perustaisin aivan varmasti hoivakodin hyljätyille kissoille ja koirille.
Tuskin mitään, koska jonkinlaista mielihyvää ja tekemisen iloahan silloin saisin siitä tekemisestä.
Sehän laskettaisiin siis palkaksi, tekijälle riittää se tekemisen ilo.
Minäkin kallistun eläinpuolelle.
Voisin esimerkiksi työskennellä jossain hylättyjen kissojen kissakodissa.
Olen kysynytkin, mutta ei ollut tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Hoitaisin hevosia. Ai niinhän mä hoidankin. :D
Rikastutat siis jotain hevosyrittäjää hoitamalla ilmaiseksi tämän hevosia?
Vierailija kirjoitti:
minä rakentaisin autoa suuressa autotallissa missä on kaikki mahdolliset työkalut. Toki silloin kun huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitaisin hevosia. Ai niinhän mä hoidankin. :D
Rikastutat siis jotain hevosyrittäjää hoitamalla ilmaiseksi tämän hevosia?
Niinhän ne tytöt tekeekin, käyvät hoitelemassa hevosia ja saavat sit EHKÄ ratsastaa tai taluttaa ilmaiseksi jonkin aikaa. Täytyyhän hevosten saada liikuntaakin.
En tiedä onnistuuko tuo toiminta nykyään.
Tekisin monia töitä eli askareita jos olisin miljoonääri.