Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä seksielämäsi loppui tai lopetit sen?

Vierailija
01.02.2016 |

36-vuotiaana kahden lapsen jälkeen miestä ei enää haluttanut joten ajattelin itsekin, että antaa olla. Ei tee enää edes mieli, ei edes masturboida.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole ikinä edes ollutkaan. Haluja kyllä olisi.

Ikisinkkumies

Vierailija
2/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana. Sen jälkeen on toki pari eksää itkenyt takasin mutten ole huolinut. Uutta en ole ottanut. Hyvä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt. Olen 43N. Hyvä näin.

Vierailija
4/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lopetti kaiken seksuaalisen kanssakäymisen 26 vuotiaana, eli noin 14 vuotta sitten. Pari vuotta jaksoin jatkuvia torjumisia, sitten lopetin "vonkaamisen", niinkuin hän aina sanoi. Syytä en ole kuullut, eikä asiasta suostuta puhumaan. Meillä ei lapsia, eikä varmaan tulekaan.

Vierailija
5/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut, 37v, mutta enää ei ole samalla tavalla "pakko saada" kuin nuorempana. Välillä menee monta viikkoa ilman, välillä menee monta viikkoa monta kertaa päivässä ja kumpikin on täysin ok. Voisin varmasti olla vuodenkin ilman, eikä sinänsä tuntuisi missään. Parisuhteessa ollaan.

Vierailija
6/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan alle 40v. Miestä ei enää kiinnosta. Seksittömyyteenkin näköjään tottuu.

Vierailija
7/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla aloittajan tavoin juuri 36 ja aviomies 38, kun totesimme yhdessä että kumpaakaan ei enää kiinnosta. Monta vuotta kului seksittömässä avioliitossa parhaina ystävinä, kunnes viime kesänä, 49-vuotiaana, ihastuin työpaikalla nuorempaan mieheen ja tajusin, että haluaisin sittenkin vielä. Mies ei halua ja sanoi jopa, että saan hakea muualta sitä mitä en häneltä saa, mutta en usko että koskaan uskallan.

Vierailija
8/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 v.  Jos en löydä puolisoa itselleni niin tää oli sitten tässä. Noh, onneksi elämässä on muitakin mukavia asoita, mistä voi nauttia.

Vierailija
9/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua teitä:) Elämästä 1/2-2/3 jäljellä ja muumioidutte täyttä vauhtia:)

Mun isällä oli aktiivinen rakkauselämä kuolemaansa saakka (78V) ja mulla on sama tavoite - täysillä loppuun saakka. Nyt vasta 55v enkä kestäisi parisuhteessa ilman seksiä (ei kyllä miehenikään)

Vierailija
10/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isällä oli aktiivinen rakkauselämä kuolemaansa saakka (78V) ja mulla on sama tavoite - täysillä loppuun saakka. Nyt vasta 55v enkä kestäisi parisuhteessa ilman seksiä (ei kyllä miehenikään)

No kiitos vitusti. Väännä vaan puukkoa haavassa.

Vierailija
11/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni päätti minun seksittömän kauden alkavan 37 -vuotiaana. Kuusi vuotta jaksoin, kunnes vein papin aamenen -perutuuspapaperit maistraattiin. Sen jälkeen seksielämäni on ollut aktiivisempaa kuin ikinä aviolittossa.

Vierailija
12/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi loppua viime vuonna kun erosin. En vaan jaksanut enää huonoa seksiä ja kiukkuista miestä. Parempi ilman.

N42

Vierailija
13/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 45 tienoilla. Hiipui hiljalleen. Ei olla muumioiduttu.

Vierailija
14/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25- vuotiaana olen koko ikäni vain runkkinut :D Seksielämää ei ole, enkä sitä niin aktiivisesti edes hae.

Vierailija
15/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25- vuotiaana olen koko ikäni vain runkkinut :D Seksielämää ei ole, enkä sitä niin aktiivisesti edes hae.

Mulla sama, vaikka olenkin 26v. Nytkin töissä mietin pitäisikö kohta käydä runkulla vessassa. Tuo Sanni tuossa ylhäällä sai veitikkani heräämään :D

Vierailija
16/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, miestä ei oo kiinnostanut enää lapsensaannin jälkeen. En ole ylipainoinen mutta se kuulemaa häiritsee ett olen nykyään äiti. Hohhoijaa

Vierailija
17/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole loppunut kokonaan. Tässä suhteessa, missä nyt olen ja jonka pian lopetan, mies ei anna ollenkaan. Jospa kesällä löytyisi uusi mies. N46

Vierailija
18/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs sitten varmaan rikkoa kolmen alakouluikäisen lapsen koti ja perhe. Ja kaikki siis vain siksi, että äiti saisi seksiä. Toistaiseksi minusta ei ole siihen, koen ettei seksi ole sen arvoista. Ehkä sitten kun lapset on isompia. Kuitenkin meillä muuten menee hyvin, tullaan toimeen hyvin ja huumoria löytyy.

viestin 6 kirjoittaja

Vierailija
19/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vois vähempää kiinnoostaa

Vierailija
20/69 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v, harrastin seksiä kerran ja se oli hirveintä ikinä. Inhosin joka sekuntia siitä ja melkein kiljuin riemusta kun se oli ohi. Pystyn helposti elämään loppuelämäni ilman seksiä, en edes masturboi koskaan, ajatuskin inhottaa. Olen nyt 21v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan