Minkä ikäisenä seksielämäsi loppui tai lopetit sen?
36-vuotiaana kahden lapsen jälkeen miestä ei enää haluttanut joten ajattelin itsekin, että antaa olla. Ei tee enää edes mieli, ei edes masturboida.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole loppunut. Ikä 53, olen nainen, mies 65. Suhde n. 10 v. Edellisessä pitkässä avioliitossani seksi väheni loppua kohden, mutta se johtui siitä että välit meni.
Kyllähän tässä saa oppia kunnioittamaan omaa ja toisen terveydentilaa. Joskus on joku kohta kipeä, joskus tarvitaan liukasteita (joita en ikinä ole tätä ennen tarvinnut); en tiedä koska ensimmäisen kerran tulee erektio-ongelma vastaan, kun ei tähän mennessä ole vielä tullut mun elämässä. Seksiä meillä on keskimäärin 1 - 2 kertaa viikossa; toki ollut pidempiä taukoja esim. kun toisella toipilasaika jostain operaatiosta.
mitä ihmeen mummeleita tällä palstalla oikein pyörii??!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole loppunut. Ikä 53, olen nainen, mies 65. Suhde n. 10 v. Edellisessä pitkässä avioliitossani seksi väheni loppua kohden, mutta se johtui siitä että välit meni.
Kyllähän tässä saa oppia kunnioittamaan omaa ja toisen terveydentilaa. Joskus on joku kohta kipeä, joskus tarvitaan liukasteita (joita en ikinä ole tätä ennen tarvinnut); en tiedä koska ensimmäisen kerran tulee erektio-ongelma vastaan, kun ei tähän mennessä ole vielä tullut mun elämässä. Seksiä meillä on keskimäärin 1 - 2 kertaa viikossa; toki ollut pidempiä taukoja esim. kun toisella toipilasaika jostain operaatiosta.
mitä ihmeen mummeleita tällä palstalla oikein pyörii??!!
Kysyy teiniäiti...... vai henkiseltä kehitykseltäsi vain olet vajaa?
"Parisuhteessa kuuluu olla seksiä." Sanotaanko tuo jossain Näin sinun kuuluu elää -oppaassa?
Meitä on monenlaisia, toisille on toiset asiat tärkeitä ja toisille toiset, ja usein on vaikea ymmärtää miksi joku toinen toimii eritavalla kuin itse.
Musta tuntuis ihan hirveältä ajatella elämää ilman seksiä, rakastan sitä koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Nuorena en niin perustanut, kerta viikkoon olisi ollut sopiva määrä, mutta kun mies olisi halunnut joka päivä, niin kyllä sitä sitten vähän useammin harrastettiin. Ekan lapsen jälkeen mulla alkoi halut kasvaa ja paikat jotenkin herkistyi ja itsetuntonikin koheni. Nelikymppisenä luulin, että no nyt olen huipulla seksin suhteen. Mutta väärässä olin, nyt lähes 50 veenä nautin enemmän kuin koskaan. Onneksi mies on samoilla linjoilla.
Mulle seksi on yksi elämän tärkeimmistä asioista, olisi vaikeaa elää ilman. Ei mistään harrastuksesta, hyvästä ruuasta, viinistä, ihanasta matkasta tms. saa sitä valtavaa tyydytystä ja onnentunnetta. Ainoastaan perhe menee edelle, siis sillä tavalla, että jos pitäisi valita perhe tai seksi, niin perheen valitsisin. Kaikenlaiset kolotukset, päänsäryt, ärtymykset, stressi, unettomuus yms. kaikkoaa seksin avulla, siis minulta. Uskon, että se pitää terveenä ja nuorekkaana ja hyväntuulisena. Ja liimaa pariskunnan yhteen. En voi kuvitella ihanampaa aviomiestä kuin omani, enkä parempaa avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on monenlaisia, toisille on toiset asiat tärkeitä ja toisille toiset, ja usein on vaikea ymmärtää miksi joku toinen toimii eritavalla kuin itse.
Musta tuntuis ihan hirveältä ajatella elämää ilman seksiä, rakastan sitä koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Nuorena en niin perustanut, kerta viikkoon olisi ollut sopiva määrä, mutta kun mies olisi halunnut joka päivä, niin kyllä sitä sitten vähän useammin harrastettiin. Ekan lapsen jälkeen mulla alkoi halut kasvaa ja paikat jotenkin herkistyi ja itsetuntonikin koheni. Nelikymppisenä luulin, että no nyt olen huipulla seksin suhteen. Mutta väärässä olin, nyt lähes 50 veenä nautin enemmän kuin koskaan. Onneksi mies on samoilla linjoilla.
Mulle seksi on yksi elämän tärkeimmistä asioista, olisi vaikeaa elää ilman. Ei mistään harrastuksesta, hyvästä ruuasta, viinistä, ihanasta matkasta tms. saa sitä valtavaa tyydytystä ja onnentunnetta. Ainoastaan perhe menee edelle, siis sillä tavalla, että jos pitäisi valita perhe tai seksi, niin perheen valitsisin. Kaikenlaiset kolotukset, päänsäryt, ärtymykset, stressi, unettomuus yms. kaikkoaa seksin avulla, siis minulta. Uskon, että se pitää terveenä ja nuorekkaana ja hyväntuulisena. Ja liimaa pariskunnan yhteen. En voi kuvitella ihanampaa aviomiestä kuin omani, enkä parempaa avioliittoa.
Tuollaiseen tilanteeseen kun sitten toinen ilmoittaakin yhtäkkiä, ettei seksi enää kiinnosta ja se on loppu nyt. Se on muuten oikeasti hirveää....
T. Kokemusta omaava
Vierailija kirjoitti:
Voi apua teitä:) Elämästä 1/2-2/3 jäljellä ja muumioidutte täyttä vauhtia:)
Mun isällä oli aktiivinen rakkauselämä kuolemaansa saakka (78V) ja mulla on sama tavoite - täysillä loppuun saakka. Nyt vasta 55v enkä kestäisi parisuhteessa ilman seksiä (ei kyllä miehenikään)
Mistä sä isäsi nussimiset tiedät vai olitko avustamassa?
Muija päätti että se loppui 40v, mutta sitä saa mitä tilaa, en puhu sille mitään jos ei ole pakko, en koske vahingossakaan, en tee sen kanssa yhtään mitään, en vastaa puhelimeen enkä viesteihin jos ei ole ihan pakko, olen harkinnut myös oman sängyn ostoa ja tehdä yhdestä huoneesta mulle oman huoneen, vittuillessani voisin ostaa pumpattavan barbaran ja nukkua sen kanssa.
Katsotaan kauan menee että tajuaa häipyä tai löydän uuden naisen jostain.
Vierailija kirjoitti:
Muija päätti että se loppui 40v, mutta sitä saa mitä tilaa, en puhu sille mitään jos ei ole pakko, en koske vahingossakaan, en tee sen kanssa yhtään mitään, en vastaa puhelimeen enkä viesteihin jos ei ole ihan pakko, olen harkinnut myös oman sängyn ostoa ja tehdä yhdestä huoneesta mulle oman huoneen, vittuillessani voisin ostaa pumpattavan barbaran ja nukkua sen kanssa.
Katsotaan kauan menee että tajuaa häipyä tai löydän uuden naisen jostain.
Sun muijas on jo täällä av:lle valittamassa miehensä huonoa käytöstä. Sai 132 ylöspeukkua, ei yhtään alas. Suosittelivat jättään sen sian eli sinut.
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhteessa kuuluu olla seksiä." Sanotaanko tuo jossain Näin sinun kuuluu elää -oppaassa?
Siinä mielessä olet oikeassa että on olemassa naisia (ja miehiäkin) jotka hakevat parisuhteelta vain rahaa ja statusta. Tai sovitaan jo heti alussa (toivottavasti) että ollaan vain kämppiksiä syystä tai toisesta. Tai tarvitaan remonttireiskaa tai taloudenhoitajaa.
Jos mä tarvitsisin vain talkkarin tai remonttireiskan en ottaisi itselleni miestä "vaivoikseni" 24/7, halvemmalla pääsee kun tilaa jostain firmasta.... Tai jos olisin yksinäinen ottaisin kissan tai koiran sen sijaan että joku mies joutuisi kitumaan niiden asemassa.
Useimmilla ihmisillä parisuhde kuitenkin perustuu rakkauteen, intohimoon ja läheisyyteen minkä kaunein ilmenemismuoto on kahden välinen fyysinen (ja henkinen) kontakti.
Mulla loppui noin kymmenen vuotta sitten. Onneksi eukko tajusi häipyä vähän myöhemmin. Eihän tervekätinen mies muutenkaan akalla mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua teitä:) Elämästä 1/2-2/3 jäljellä ja muumioidutte täyttä vauhtia:)
Mun isällä oli aktiivinen rakkauselämä kuolemaansa saakka (78V) ja mulla on sama tavoite - täysillä loppuun saakka. Nyt vasta 55v enkä kestäisi parisuhteessa ilman seksiä (ei kyllä miehenikään)
Mistä sä isäsi nussimiset tiedät vai olitko avustamassa?
Jätän asiattoman kommenttisi omaan arvoonsa.
Isäni ja hänen ystävättärensä rakkaus ja läheisyys oli kuin teinirakkautta:) Ihana seurata vierestä kuinka molemmat olivat silminnähden onnellisia vielä viimeisinä vuosinaan. Uskon että heillä oli seksiäkin vaikken sitä tietenkään voi todistaa.
Aloin seurustelemaan 49 vuotiaan naisen kanssa. Aluksi oli koko ajan kiinni ja seksiä oli aina kun nähtiin monesti useamman kerran päivässä. 51.5v vuotiaana kaikki loppui kuin seinään ja jatkunut 2 vuotta. Seksi on kuulemma turhaa ajanhukkaa, eläinten ja idioottien hommaa, maailma on liian seksikeskeinen ja kaikki ällöttää. Taitaa olla tehnyt 2 aloitetta 2 vuoden aikana ja seksikertoja luokkaa 5.
18-vuotiaana. Silloin sain ensimmäisen (ja ehkä myös viimeisen kerran). Tämän jälkeen ollut 10v hiljaista, vaikka haluttaisi
M28
N 21-vuotiaana. Viime kerrasta on pari vuotta. Mies ei edes yritä. Jos seksiä haluan, pitää minun itse yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19v, harrastin seksiä kerran ja se oli hirveintä ikinä. Inhosin joka sekuntia siitä ja melkein kiljuin riemusta kun se oli ohi. Pystyn helposti elämään loppuelämäni ilman seksiä, en edes masturboi koskaan, ajatuskin inhottaa. Olen nyt 21v.
Ensimmäiset kerrat on ihan hirveetä säätöä ja varsinkin jos väärän ihmisen kanssa. Mutta mikäs siinä jos yhden kerran jälkeen haluat luovuttaa ja julistaa itsesi aseksuaaliksi.
En edes halua enää yrittää, koska tiedän, että se tuntuu hirveältä enkä halua kiduttaa itseäni seksin paranemisen toivossa. Entä jos se ei ikinä muutukkaan edes sidettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä olet oikeassa että on olemassa naisia (ja miehiäkin) jotka hakevat parisuhteelta vain rahaa ja statusta. Tai sovitaan jo heti alussa (toivottavasti) että ollaan vain kämppiksiä syystä tai toisesta. Tai tarvitaan remonttireiskaa tai taloudenhoitajaa.
Jos mä tarvitsisin vain talkkarin tai remonttireiskan en ottaisi itselleni miestä "vaivoikseni" 24/7, halvemmalla pääsee kun tilaa jostain firmasta.... Tai jos olisin yksinäinen ottaisin kissan tai koiran sen sijaan että joku mies joutuisi kitumaan niiden asemassa.
Useimmilla ihmisillä parisuhde kuitenkin perustuu rakkauteen, intohimoon ja läheisyyteen minkä kaunein ilmenemismuoto on kahden välinen fyysinen (ja henkinen) kontakti.
Meinaatko ettei toista voi rakastaa oikeasti, jos ei kikkeli ole pimpissä aina tietyin aikavälein?
Ei kiinnosta seksi ja annan miehelle vain silloin tällöin, kun ei jaksa kuunnella narinaa. Omasta puolestani seksi loppui jo yli 10 vuotta sitten. Ei vaan anna mulle mitään hinkata pissavehkeitä vastakkain.
Me rakastetaan toisiamme, halutaan olla koko loppuelämämme yhdessä. Mutta ei meistä kumpaakaan juuri seksi kiinnosta. Onko meissä jotain vikaa? Sitä kun on tehnyt sitä tuhansia kertoja ja kaikissa mahdollisissa asennoissa, ei vain enää jaksa kiinnostaa.
Viitisen vuotta sitten loppui kokonaan, olin silloin 40-vuotias. Miestä ei enää kiinnostanut, mies on mua neljä vuotta vanhempi. Ei ole kauheasti ikävä kun tähän tottuu. Aikoinaan seksielämäni oli aktiivista ja mieskin oli aktiivinen mutta ei enää. Voi tietysti olla, että jossain vaiheessa alkaa ottamaan enemmän päähän mutta en jaksa jankuttaa ja pakottaa miestä.