Miesflunssa. Aaarrrghh!!!
Vien ton miehen kohta sairaalaan kun on niiiiin huono olo. Niiiisk, köh köh, aijai voi voi.
Menee hermo.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös ketjun miehiä vähättelevien naisten puolisot jättävät sairastavan naisensa huomiotta ja mollaavat näitä esimerkiksi kuukautisten aikaan.
Naurattaa jo tuo sinun jalan lattiaan polkeminen ja kiukuttelu... "Nyyh, kyllä nyt raivostuttaa kun taas miehiä mollataan..." :D :D :D Käyttäydyt kuin uhmaikäinen.
Kiukuttelu? Ansaitset ihan sitä samaa kohtelua, mitä toisille annat. Vai Pyhä Vulvako taas oikeuttaa toimimaan ja käyttäytymään ihan miten sattuu?
Jep. Kiukutteluahan tuo sinun uikuttamisesi on.... :D :D :D et tee kovinkaan suurta vaikutusta miehisyydelläsi.
Luuletko että yritän tehdä minkäänlaista vaikutusta yhteenkään mammapalstan miesvihaajaan?
Minun miehisyyteni ei perustu palstamammojen arvostukseen , taitaa taas joku maapallon keskipiste luulla itsestään oikein isolla kädellä liikoja.
Tuo asennevammainen, jolle vastaat ei ansaitse huomiota.
Hän on tyhjä reikä... joka tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös ketjun miehiä vähättelevien naisten puolisot jättävät sairastavan naisensa huomiotta ja mollaavat näitä esimerkiksi kuukautisten aikaan.
Naurattaa jo tuo sinun jalan lattiaan polkeminen ja kiukuttelu... "Nyyh, kyllä nyt raivostuttaa kun taas miehiä mollataan..." :D :D :D Käyttäydyt kuin uhmaikäinen.
Kiukuttelu? Ansaitset ihan sitä samaa kohtelua, mitä toisille annat. Vai Pyhä Vulvako taas oikeuttaa toimimaan ja käyttäytymään ihan miten sattuu?
Jep. Kiukutteluahan tuo sinun uikuttamisesi on.... :D :D :D et tee kovinkaan suurta vaikutusta miehisyydelläsi.
Luuletko että yritän tehdä minkäänlaista vaikutusta yhteenkään mammapalstan miesvihaajaan?
Minun miehisyyteni ei perustu palstamammojen arvostukseen , taitaa taas joku maapallon keskipiste luulla itsestään oikein isolla kädellä liikoja.
Tuo asennevammainen, jolle vastaat ei ansaitse huomiota.
Hän on tyhjä reikä... joka tavalla!
Ja sinä olet mikä? Täynnä sitä ihteään? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Miesflunssaa esiintyy ilmeisesti niissä perheissä, missä nainen ei saa/kykene sairastamaan, vaan riekkuuaa marttyyrinä viimeisillä voimillaan. Sitten kun mies sairastuu on empatia nolla.
Meillä kumpikin saa sairastaa 😷
Näin itsekin uskon. Meilläkin sairastaa molemmat ihan samalla tavalla ja empatiakykyä löytyy kummaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa jos flunssassa makaa sängyssä, mutta en jaksaisi kuunnella sellaista "au kun sattuu, ei oo kivaa, inhottava olo" -mantraa kuitenkaan. Teen keittoa ja annan huomiota kyllä muutenkin.
Toisaalta, mikä siinä mantrassa sua ahdistaa, jos se ei ole erityisesti sulle kohdistettu vaan tapa purkaa omaa huonoa oloa? Mikä siinä ärsyttää? Anna toisen valittaa jos se helpottaa oloa.
Mitä mä voitan? Kuukautisten eka päivä on helvetillisiä kramppeja ja olo on kuin kohtu olisi korvattu ilmapallolla joka on puhallettu täyteen ja painaa lonkkia irti kehosta. Ja kun olen flunssassa, sairastan miesflunssaa. Kaikki nivelet ovat todella jumissa, ei edes meinaa pöntölle osua kun siihen yrittää itseään taivuttaa, ja vaikka tuossa iltalehden linkissä sanottiin korkeasta kuumeesta, minulla tuo miesflunssa on aina 37,2 kuumeessa. Kun olen muiden miesflunssaa sairastavien kanssa aiheesta keskustellut, yllättävän yleistä on tuo maaginen 37,2-37,3 lämpö jolloin olemme puolikuolleita. Joskus harvoin kun kuume nousee lähemmäs 38 niin epäilen, että silloin on jotain muuta sairautta kuin perusflunssaa ja silloin kyllä pystyy painamaan pää kainalossa kipulääkkeen voimalla normaalit askareet (vaikka eihän se järkevää ole kun pitäisi antaa kehon toipua).
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä voitan? Kuukautisten eka päivä on helvetillisiä kramppeja ja olo on kuin kohtu olisi korvattu ilmapallolla joka on puhallettu täyteen ja painaa lonkkia irti kehosta. Ja kun olen flunssassa, sairastan miesflunssaa. Kaikki nivelet ovat todella jumissa, ei edes meinaa pöntölle osua kun siihen yrittää itseään taivuttaa, ja vaikka tuossa iltalehden linkissä sanottiin korkeasta kuumeesta, minulla tuo miesflunssa on aina 37,2 kuumeessa. Kun olen muiden miesflunssaa sairastavien kanssa aiheesta keskustellut, yllättävän yleistä on tuo maaginen 37,2-37,3 lämpö jolloin olemme puolikuolleita. Joskus harvoin kun kuume nousee lähemmäs 38 niin epäilen, että silloin on jotain muuta sairautta kuin perusflunssaa ja silloin kyllä pystyy painamaan pää kainalossa kipulääkkeen voimalla normaalit askareet (vaikka eihän se järkevää ole kun pitäisi antaa kehon toipua).
Jos olisit sanonut tekeväsi kaikki kotityöt samalla ja haukkunut miehesi samaan syssyyn,
olisit saanut kaikkien palstamammojen himoitseman vuoden paras uhriutuja-palkinnon!
Vierailija kirjoitti:
Entäs naisten kuukautis"kivut"? Nyhyyhhyyyyy! Suklaata, sidukkaa ja siteitä saa raahata kaupasta kun vähän alapää tiputtelee. Ja kuukautiset ei ole edes mikään sairaus, tosin kuin flunssa.
:D :D :D