Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesflunssa. Aaarrrghh!!!

Vierailija
31.01.2016 |

Vien ton miehen kohta sairaalaan kun on niiiiin huono olo. Niiiisk, köh köh, aijai voi voi.
Menee hermo.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti myös ketjun miehiä vähättelevien naisten puolisot  jättävät sairastavan naisensa huomiotta ja mollaavat näitä esimerkiksi kuukautisten aikaan.

Naurattaa jo tuo sinun jalan lattiaan polkeminen ja kiukuttelu... "Nyyh, kyllä nyt raivostuttaa kun taas miehiä mollataan..." :D :D :D  Käyttäydyt kuin uhmaikäinen.

Ja mollaaminen ja vähättelyä vain jatkuu. Tämän ketjun naiset ovat niin sokeita omalle käytökselleen, että ulkopuolisesta se on jo hauskaa. Puolisoille varmasti yhtä helvettiä.

Mistäpä tietäisit, kun röntgenkatseesi ei ulotu tänne tietokoneruudun toiselle puolelle. No, menepä nyt sinne äidin helmoihin ja pyydä että se pyyhkii sun räkää valuvan nenäsi. :D :D :D

Vierailija
42/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti myös ketjun miehiä vähättelevien naisten puolisot  jättävät sairastavan naisensa huomiotta ja mollaavat näitä esimerkiksi kuukautisten aikaan.

Naurattaa jo tuo sinun jalan lattiaan polkeminen ja kiukuttelu... "Nyyh, kyllä nyt raivostuttaa kun taas miehiä mollataan..." :D :D :D  Käyttäydyt kuin uhmaikäinen.

Kiukuttelu? Ansaitset ihan sitä samaa kohtelua, mitä toisille annat. Vai Pyhä Vulvako taas oikeuttaa toimimaan ja käyttäytymään ihan miten sattuu?

Jep. Kiukutteluahan tuo sinun uikuttamisesi on.... :D :D :D et tee kovinkaan suurta vaikutusta miehisyydelläsi.

Luuletko että yritän tehdä minkäänlaista vaikutusta yhteenkään mammapalstan miesvihaajaan?

Minun miehisyyteni ei perustu palstamammojen arvostukseen , taitaa taas joku maapallon keskipiste luulla itsestään oikein isolla kädellä liikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukuttelu? Ansaitset ihan sitä samaa kohtelua, mitä toisille annat. Vai Pyhä Vulvako taas oikeuttaa toimimaan ja käyttäytymään ihan miten sattuu?

Jep. Kiukutteluahan tuo sinun uikuttamisesi on.... :D :D :D et tee kovinkaan suurta vaikutusta miehisyydelläsi.

Luuletko että yritän tehdä minkäänlaista vaikutusta yhteenkään mammapalstan miesvihaajaan?

Minun miehisyyteni ei perustu palstamammojen arvostukseen , taitaa taas joku maapallon keskipiste luulla itsestään oikein isolla kädellä liikoja.

Sinun miehisyytesi perustuu vauvapalstalla itkemiseen, Pyhän Vulvan huuteluun ja jalan polkemiseen. Siinä meillä vasta MIES! :D :D :D

Vierailija
44/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssa on jännä tauti, kun se vaikuttaa vain kotona. Töihin kyllä voi lähteä näyttämään urheaa, mutta kotona mitataan puolentunnin välein kuumetta ja niiskutetaan ja ollaan niiiiin kipeitä, ettei mitään voi tehdä! Yleensä vielä miesflunssa iskee just sillä hetkellä, kun tajutaan, että vaimo on ihan hirveässä räkätaudissa, korkeassa kuumeessa ja oikeasti tarvitsisi lepoa. Sehän on ihan kamalaa, kun sittenhän kaikki kotityöt ja lapset jäis miehen hoidettavaksi. Parempi vaan itsekin sairastua niin ei tarvitse tehdä mitään, kyllä vaimo kipeänä hoitaa, niin sairaan miehen, terveet lapset kuin muutenkin huushollin kaupassakäynteineen.

Vierailija
45/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mollaaminen ja vähättelyä vain jatkuu. Tämän ketjun naiset ovat niin sokeita omalle käytökselleen, että ulkopuolisesta se on jo hauskaa. Puolisoille varmasti yhtä helvettiä.

Mistäpä tietäisit, kun röntgenkatseesi ei ulotu tänne tietokoneruudun toiselle puolelle. No, menepä nyt sinne äidin helmoihin ja pyydä että se pyyhkii sun räkää valuvan nenäsi. :D :D :D

Sinulla taitaa olla henkisesti todella paha olo. Toivon, ettei sinulla ole elämänkumppania, sillä tuollaisen ihmisen kanssa asuminen on rangaistus, jota en toivo kenellekään.

Vierailija
46/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa olla henkisesti todella paha olo. Toivon, ettei sinulla ole elämänkumppania, sillä tuollaisen ihmisen kanssa asuminen on rangaistus, jota en toivo kenellekään.

Itse asiassa voin erinomaisesti, kiitos kysymästä! Eikä sinun toiveillasi ole mitään merkitystä, emme ole tietääkseni tutustuneet, joten mistäpäs sinä tiedät millaista kanssani on asua! :D :D :D

Vierailija
47/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#äitimyytti#nainenonainauhri#pahatmiehet

Vierailija
48/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä jaksoi kanssa lässyttää kun sairastuin flunssaan. Olen yleensä, reipas,  autan kodinhoidossa ja käyn töissä, mutta kun flunssa iskee niin veto on ihan kokonaan poissa. Naiset ei tätä ymmärrä. Käy kateeksi niitä naisia, jotka vuoden ympäri niiskuttavat ja röhivät ilman että meno mitenkään hiljenee.

Lapsiperheessä oli aivan järkkyä kun lapset imuroivat tarhasta niitä flunssia ja toivat kotiin. Aina sai toivoa ettei se flunssan nyt tarttuisi aikuisiin. Ennen eroa flunssasta sai kärsiä 6-7 kertaa vuodessa, nyt ollut yksi flunssa reiluun puoleen vuoteen ja sekin tarttui lapsiperheestä, jossa oli flunssaisia lapsia.

Yritin eksälle aina selittää, että ehkä sukupuolet kokevat jotkin sairaudet eri tavalla. Ei mennyt perille. Tuo Iltalehden viittaama tutkimus tukee omaa näkemystäni.

Vierailija
49/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mielelläni hoidan miestä, jos hän on kipeä. Passaan ihan sänkyyn asti. Missäs sitten, jos ei kotonaan, saa olla heikko ja hellittävänä, silloin kun sitä tarvii?

Enkä tasan itse tee kipeänä yhtään kotitöitä. Silloin minua autetaan.

Näin meilläkin toimitaan. :)

Vierailija
50/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mielelläni hoidan miestä, jos hän on kipeä. Passaan ihan sänkyyn asti. Missäs sitten, jos ei kotonaan, saa olla heikko ja hellittävänä, silloin kun sitä tarvii?

Meillä myös!

Lapsellista kiukutella siitä jos mies sairastaa. Meillä potilas saa aina hoitoa ja hellyyttä oli se minä, mies tai joku lapsista. Kumppanin arvostuksen peruspilari että ei vähättele toista. Kärsin itse toisinaan kovista menkkakivuista, en tee siitä numeroa mutta mies kyllä on oppinut huomaamaan tukalan oloni ja tekee silloin kotihommat lähes kokonaan yksin, tulee hieromaan alaselkää ja hellii muutenkin.

Vierailija
51/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#äitimyytti#nainenonainauhri#pahatmiehet

Oih, tää on keksiny hashtagit! Ja viljelee niitä nyt joka ketjussa! Kyllä sä olet taitava!

Vierailija
52/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti huomaa miten lapsettomien ja lapsia hankkineiden naisten näkemykset poikkeavat keskenään, ;)

Joo, kyllä munkin eksä hoivaili ja söpöili, mutta sitten kun lapset syntyi niin kaikki olikin jotenkin ihmeen raskasta ja tuskallista. Yksinhän sitä sai jatkossa kipeänä selvitä. Itse yritin urheasti aina auttaa muita perheenjäseniä jos olivat sairaita. Yleensä siinä vaan kävi niin, että sairastuin viimeisenä ja sain kuulla siinä vaiheessa kun muut olivat jo paranemassa mittavat määrät ihan jäätävää *ttuilua siitä miten feikkaan enkä auta kotona.

Vierailija
53/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ketjun jälkeen osaan arvostaa miestä, joka kovassa nuhassa & pienessä lämmössäkin tekee kotitöitä ym ! vaikka käsken levätä... " ei tässä mitään, mää laitan ny  nää pyykit"...

ja jos herran sinne sohvalle saa, sieltä kuuluu korkeintaan niistämisääniä ja välillä " voi hitto".

en tiedä,  kestäisinkö edes mitään valittavaa miesrinsessaa kämpässäni...!

Vierailija
54/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämän ketjun jälkeen osaan arvostaa miestä, joka kovassa nuhassa & pienessä lämmössäkin tekee kotitöitä ym ! vaikka käsken levätä... " ei tässä mitään, mää laitan ny  nää pyykit"...

ja jos herran sinne sohvalle saa, sieltä kuuluu korkeintaan niistämisääniä ja välillä " voi hitto".

Saattaa tuolla menolla sairauskohtaus viedä miehesi nuorena. Sairaana kannattaa oikeasti levätä.

Vierailija
55/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varon kipeänä päästämästä suustani mitään flunssaan viittaavaa lausetta, koska miehelle iskee samantien AIVAN KAMALA KURKKUKIPU JA LIHAKSIA SÄRKEE JA VOIVOIVOI..! Mielummin sairastan hiljaa itsekseni kuin kuuntelen äkillisesti oireilevaa miesflunssaa, mieskin tuntuu näin pysyvän terveempänä.. :)

Vierailija
56/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssa on tosiaankin sitä, että kun nainen tai lapsi sairastuu ja nainen pyytää vähän enemmän apua mieheltä, niin heti alkaa miehen lihaksia särkemään. Nainen sanoo pyörtyneensä vessan lattialle, niin mies kiirehtii voivottelemaan omaa oloaan. Kuitenkin se sitten jaksaa ihan hyvin pelata aamusta iltaan.

Miesflunssaa ei pidä sekoittaa oikeaan flunssaan. Kaikki miesten flunssat ei ole miesflunssia, mutta valitettavasti miesflunssa on ihan oikea ilmiö. Synonyymi sanalle miesflunssa voisi olla kusipäisyys tai itsekkyys. Miesflunssasta kärsivä on mieslapsi.

Vierailija
57/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tuolla menolla sairauskohtaus viedä miehesi nuorena. Sairaana kannattaa oikeasti levätä.

ei auta vaikka käsken levätä, kohta touhuaa taas jotain ! uskon tuon olevan jäänne poikamiesajoilta, pyykit piti pestä ja ruokaa laittaa vaikka olo oli kurja.. mies on sellainen, joka ei vähästä valita.

Vierailija
58/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllättänyt että miesvihajankkaajat ja pyhää vulvaa ulvovat lassukat ilmestyi ensimmäisenä tännekkin. Miehiä ei saa vähätellä mutta samalla lauseessa itse vähätellään naisia, selvä :D

Vierailija
59/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä jaksoi kanssa lässyttää kun sairastuin flunssaan. Olen yleensä, reipas,  autan kodinhoidossa ja käyn töissä, mutta kun flunssa iskee niin veto on ihan kokonaan poissa. Naiset ei tätä ymmärrä. Käy kateeksi niitä naisia, jotka vuoden ympäri niiskuttavat ja röhivät ilman että meno mitenkään hiljenee.

Lapsiperheessä oli aivan järkkyä kun lapset imuroivat tarhasta niitä flunssia ja toivat kotiin. Aina sai toivoa ettei se flunssan nyt tarttuisi aikuisiin. Ennen eroa flunssasta sai kärsiä 6-7 kertaa vuodessa, nyt ollut yksi flunssa reiluun puoleen vuoteen ja sekin tarttui lapsiperheestä, jossa oli flunssaisia lapsia.

Yritin eksälle aina selittää, että ehkä sukupuolet kokevat jotkin sairaudet eri tavalla. Ei mennyt perille. Tuo Iltalehden viittaama tutkimus tukee omaa näkemystäni.

Minusta miehillä saa olla huono olo ja levätä kun ovat kipeitä, mutta liitän miesflunssaan juurikin jatkuvan kiukuttelun, valittamisen, voivottelun, passuuttamisen, ympärillä olevan maailman tiedostamattomuuden,  silloin on vain MIES ja hänen sairaus. Se on oikeasti todella kuluttavaa kuunnella kotonaan jatkuvaa puolihuutoa, aiai oi oi, eih mä kuoleen, ääh auta, auta, oi oi auh...

No on huoli toisesta, mutta kun en ole lääkäri enkä edes sairaanhoitaja, niin kuoleman kierissä olevaa ihmistä en osaa auttaa, kuin kysymällä vienkö lääkäriin ja tuomalla kipu lääkettä, mutta lääkäriin ei mennä, vaikka ollaan "kuolemassa", kipu lääkettä on jo ottanut eikä se auta kuin hetken tai vähän.  Se on vain älytöntä, ja ihan sama onko nainen tai mies, omia vaivojaan ei saisi kaataa jatkuvasti toisten niskaan kun ei kukaan ole maailmannapa. Saa valittaa välillä mutta tauotta sitä ei kukaan jaksa. Ei ole ongelma jos mies valittaisi normaalilla äänen kovuudella, mutta kuoleman huutelu ja auta auta , on ihan turhia kun minä en voi auttaa, paitsi siten että hänen ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin sairastaa, kun hoidan kodin, lapset, sairaan ruoka/juoma/lääke puolen, sitä sairautta en vaan voi sairastaa hänen puolestaan.

Ja lisäksi en tiedä miehen sairastaessa , koska hän oikeasti tarvitsisi apua(siis lääkärin) koska huutaa koko ajan apua ja kuolen, sitten kysyn vienkö sinut sairaalaan, jos kerran on niin kipeä. mutta aina vastaus on ei. Ehkä silloin kun mies on kipeä ja ei valita, pitää viedä lääkäriin, kun ei jaksa enään huutaakkaan.

Ja typerää verrata lasta ja miestä , totta kai lapsia kohdellaan lapsina ja miehiä aikuisina. Eikö se ole miehiä alentavaa, että heidät rinnastetaan lapsiin? Mutta se on alentavaa että odotetaan miesten käyttäytyvän kuin aikuiset.

Ja vaikka puhutaan miesflunssasta kaikki miehet eivät tee itsestään numeroa, vaan sairastavat ilman maailman pysähtymistä. Ja arvostan niin miehiä kuin naisiakin jotka eivät jatkuvasti valita , enemmän kuin valittajia. Minusta yksi tärkeä ja hieno arvo on, ettei haluta olla taakka toisille, jossei ihan oikeasti sitä apua tarvi. Nais valittajia onneksi ei tarvi omassa kodissa kuuntelemaan.

Vierailija
60/88 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös!

Lapsellista kiukutella siitä jos mies sairastaa. Meillä potilas saa aina hoitoa ja hellyyttä oli se minä, mies tai joku lapsista. Kumppanin arvostuksen peruspilari että ei vähättele toista. Kärsin itse toisinaan kovista menkkakivuista, en tee siitä numeroa mutta mies kyllä on oppinut huomaamaan tukalan oloni ja tekee silloin kotihommat lähes kokonaan yksin, tulee hieromaan alaselkää ja hellii muutenkin.

Niin hän se menis hyvin, mutta miehesi ei taida sairastaa miesflunssaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi