Virtsankarkailua? Vai jotain muuta?
Palstan valelääkärit ja hoitajamammat!
Muutaman kerran tässä viimeisen puolenvuoden aikana on käynyt niin, että ilman pissahätää ja esimerkiksi hyppelyä tai aivastusta, ihan paikallaan seisoen on valunut housuhin runsaasti hajutonta nestettä. Tänään viimeksi kun tein aamiaista tunsin vain yhtäkkiä miten alkoi lirisemään ja housuni kastuivat. Virtausta ei saa lopetettua pinnistämällä niin kuin pissiä. Neste on hajutonta ja väritöntä.
En ole raskaana (viimeisin yhdyntä helmikuussa 2015) joten lapsivedestä ei ole kyse vaikka panikoinkin piilovauvvasta ensimmäisellä kerralla kun näin kävi. Muuten oireet täsmäävät lapsiveden menemiseen.
Onko tämä sittenkin vain virtsankarkailua?
Kommentit (3)
Mulla oli sellaista ja paheni koko ajan vaan. Syytä ei löydetty tutkimuksissa ja olin epätoivoinen, kun pissasin housuun n 40 krt pvässä loppuvaiheessa. Yllättäen se parani kun endometrioosi leikattiin, vaikka leikannut lääkäri ei edes tiedä sellaista jutyua pois leikanneensa. Joku kudos siellä painoi jotain hermoa ilmeisesti.
Ootte mahtavia :D
Ei kai auta ku ruveta jumppaamaan värkkiä, olin vaan olettanu vaivan ilmenevän vasta lasten jälkeen tai vanhuksena.
No ei kai se mitään muutakaan voi olla jos oikein lirisee? Minulla usein lorahtaa valkkaria niin paljon, että housut kastuu. Olen aina jotenkin ylimärkä enkä tiedä miksi. Mutta tosiaan jos lorisee niin pakkohan sen on olla pissaa?