Jatkaisitteko ystävyyttä jos selviää että ystävä on myynyt itseään
Joko aikaisemmin tai edelleen.
Entä jos selviää että tapailukumppani on ostanut/myynyt seksiä sinkkuna ollessaan?
Kommentit (53)
Ystävän kanssa ei mitään ongelmaa, mitä se minulle kuuluu. Jos puoliso olisi ostanut sinkkuna seksiä, niin ei siinä mitään, kunhan ei jatka harrastustaan. Myymiseen olisi vaikeampi suhtautua.
Miten asia sinulle kuuluisi kunhan et saa häneltä mitään tautia?
Jatkaisin tietysti, ystävä on aina ystävä. Eihän se olisi minulta pois.
Ei menneisyys haittaisi, jos moraalikäsitys olisi korjaantunut. Jos myyminen olisi johtunut hairahduksesta, mt-ongelmista tai vaikka päihteiden käytöstä. Mutta jos jonkun merkkilaukun takia olisi itseään myynyt, niin nono.
Älä ikinä ole huo rien kanssa missään tekemisissä, niillä on tauteja ja päässä vikaa!
Aina tuota teemaa hinkkaat, kulmasta tai toisesta. Miksi se pyörii niin paljon mielessäsi? Normaalielämässä ei yleensä edes törmää tuohon ilmiöön millään tasolla. Ainoastaan mediassa.
Olen itsekin myynyt ja ostanut, sinkkuna ja varattuna, homona ja heterona, miehet, naiset, ransut kokeiltu, ei minkään valtakunnan merkitystä.
M43
Vierailija kirjoitti:
Miten asia sinulle kuuluisi kunhan et saa häneltä mitään tautia?
Kyllähän nyt yleensäkkin käydään testeissä ennen kuin kondomi jää pois. Tai sinä et ilmeisesti käy
Minä olen valehdellut, että olen myynyt itseäni. En tiedä miksi.
Kerran yritin, mutta ei siitä tullut mitään. En rahan takia, vaan itseni nöyryyttämisen. Halusin ehkä kokemuksen, joka työntäisi jyrkänteen yli.
Olin päästäni sairas.
Kaikkea voi olla. Ei elämä ole mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Aina tuota teemaa hinkkaat, kulmasta tai toisesta. Miksi se pyörii niin paljon mielessäsi? Normaalielämässä ei yleensä edes törmää tuohon ilmiöön millään tasolla. Ainoastaan mediassa.
Minulla kaveri joka ilmeisesti kerran myi itseään, tai yhdestä kerrasta kertoi minulle. Ystävyys vähän jäi sen jälkeen, ehkä tämän takia tai muista syistä T Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kaveri joka ilmeisesti kerran myi itseään, tai yhdestä kerrasta kertoi minulle. Ystävyys vähän jäi sen jälkeen, ehkä tämän takia tai muista syistä T Ap.
Minullakin on ollut kaveri, joka on myynyt itseään, rahan takia. Jotta saa kaljaa baarista ja vaatteita. Heikko moraali. Sinänsä ihan hauska tyyppi, mutta tuo asia kummitteli. Oli valmis tekemään rahan takia mitä vain.
Ystävyyssuhdehan sinänsä ei tarkoita että se olisi myös seksisuhde, joten eihän se ainakaan ystävyyttä haittaisi.
Kaverini on myynyt itseään. Ei vaikuttanut kaveruuteen tai suhtautumiseeni mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ystävyyssuhdehan sinänsä ei tarkoita että se olisi myös seksisuhde, joten eihän se ainakaan ystävyyttä haittaisi.
Eli sinua häiritsee jos seksikumppanisi on harrastanut seksiä jonkun muun kanssa ja ottanut rahaa siitä? En ymmärrä miten se seksi vaikuttaa siihen
Jatkaisin, kun ei asia kuuu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Moraali on pohjalla, jos on rahan takia valmis tekemään mitä vain. Oletettavasti Suomessa ei tarvitse. Ymmärrän huumeiden käyttäjien itsensä myymisen tai mt-ongelmat.
Vaikea ymmärtää terveen ihmisen itsensä myyminen. Sellainen ihminen ei välitä mistään rajoista mitään. Ei kunnioita toisten parisuhteita.
En mähuorien kanssa kaveeraa, pöljä kysymyskin 🤭
Ei ne teot vaan Arvo Pohja!
T: Antti Rinne
Entä onko eroa jos ns mainostaa itsensä myymistä tai jos joku somessa tai tinderissä tarjoaa rahaa seksistä ja vastaa myöntävästi
Syrjääntyneenä miehenä sulla ei ole ystäviä eikä naista. Ole huoleti.