Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy aina työpäivänsä aikana ulkona syömässä :(

Vierailija
30.01.2016 |

Me emme ole mieheni kanssa sopineet, että rahamme olisivat täysin yhteisiä, mutta periaatteessa maksamme kaiken puoliksi. Ainoastaan mieheni työpäivän aikainen ruokailu on täysin epäreilua. Hän käy aina lounastauolla syömässä jossakin hampurilaisravintolassa tai pitseriassa samalla kun me lasten kanssa kotona syödään jo toista päivää samaa makaroonilaatikkoa. Tänään olin tehnyt miehelleni eväät töihin, mutta silti löysin hänen taskustaan Hesburgerin kuitin, jonka mukaan hän oli syönyt mega-aterian isoilla ranskalaisilla ja limulla. Mitä ihmettä voisin tehdä? Ja turha ehdottaa, että alkaisin itsekin käydä: eihän meillä ole varaa siihen, että me joka päivä lasten kanssa lähdetään ulos syömään :'(

Kommentit (548)

Vierailija
241/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kylvänyt avioeron siemen.

Vierailija
242/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivittavasti jokainen toista tai kolmatta lasta haluava lukee tämän ketjun.

Voi mennä talous niin tiukille, että työsssäkäyvän pikaruokaravintolassa käymisestäkin saadaan riita aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi teillä on kolme lasta kun teillä ei selvästikään ole varaa noin suureen perheeseen?

Vierailija
244/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi teillä on kolme lasta kun teillä ei selvästikään ole varaa noin suureen perheeseen?

Mielestäni kysymys on aika henkilökohtainen, mutta ei lapsia voi niin vain suunnitella. Niitä tulee kun on tullakseen. Kyllä me rakastavan kodin pystymme tarjoamaan, joka lienee tärkeintä. -aloittaja

Vierailija
245/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tehdä.laskelma , mihin rahaa vaikka kuukaudessa menee. Jos miehen syönti nielee koko palkan, niin asiat ovat vähän huonommin. Onko jotain muuta, mistä voisi säästää , kaikestahan voi ajatella että ei se ollut nyt viikossa paljoa ole, jos tulee useita sellaisia ostoksia, mistä ajattelee että ei se nyt niin paljon, niin se voikin olla tosi paljon.

Mies tarvitsee yllättävän paljon ruokaa, keittilounas ei elätä, mutta joka päivä hese voi olla vähän liikaa ja epäterveellistä. Tee vaikka yhtenä päivänä kunnon lounas mukaan niin voi muina päivinä syödä ulkona.

Vierailija
246/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka paljon on teidän yhteenlasketut kuukausittaiset tulot? Entä isoimmat menot? Kuullostaa siltä että kuitenkin miehesi työpaikkaruokailu on aika pieni osa koko summasta. Jos miehellä menee nyt työpaikkaruokailuun 150 - 200 €, niin siitä pystyy ehkä säästämään maksimissaan 100 - 150 € kuussa. Onko tämä ylimääräinen satanen riidan arvoista, vai voisiko summan säästää jostain teidän muista menoista?

Vierailija
247/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kysymys on aika henkilökohtainen, mutta ei lapsia voi niin vain suunnitella. Niitä tulee kun on tullakseen. Kyllä me rakastavan kodin pystymme tarjoamaan, joka lienee tärkeintä. -aloittaja

Kyllä nykyaikana pitkälle voi ja PITÄÄ suunnitella. Yllärimonikkoraskaus on aina mahdollinen mutta harvinainen. Jos on kaksi pienipalkkaista niin ei ole varaa isoon perheeseen. Niin se vaan on; oli rakkautta kuinka paljon tahansa. Ihan itse olette tuon sopan keittäneet.

Vierailija
248/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko tehdä.laskelma , mihin rahaa vaikka kuukaudessa menee. Jos miehen syönti nielee koko palkan, niin asiat ovat vähän huonommin. Onko jotain muuta, mistä voisi säästää , kaikestahan voi ajatella että ei se ollut nyt viikossa paljoa ole, jos tulee useita sellaisia ostoksia, mistä ajattelee että ei se nyt niin paljon, niin se voikin olla tosi paljon.

Mies tarvitsee yllättävän paljon ruokaa, keittilounas ei elätä, mutta joka päivä hese voi olla vähän liikaa ja epäterveellistä. Tee vaikka yhtenä päivänä kunnon lounas mukaan niin voi muina päivinä syödä ulkona.

Mikä on kunnon lounasta? Silloin kun löysin sen kuitin, olin tehnyt evääksi chili con carnea ja salaattia. Ihmettelen myös näitä ihmisiä, joiden mielestä kunnon kaalikeitolla ei muka pärjäisi yhtä työpäivää kun kotona on kuitenkin päivällinen odottamassa työstäpalaavaa. -aloittaja

Vierailija
249/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpäivä hampurilaisia ja pizzaa, ei hyvältä vaikuta kyllä. Kävelevä sydäninfarkti.

Vierailija
250/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista nyt kyllä Ap.Mitäs jos söisitte jotain parempaa itse siellä kotona.Tehkää jotain muuta ja ihan normiannoksia,niin ei ole pakko syödä kahta päivää.Tortillat?Ei ne oo kalliita kun vähän miettii.Kyllä on ihan täysin normaalia käydä lounaalla työpäivän aikana.Anteeksi kun sanon suoraan,mutta vaikuttaako sulla nyt joku tuohon herkkyyteen...anteeksi,mutta hormoonit?

Vierailija
251/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka työpäivä hampurilaisia ja pizzaa, ei hyvältä vaikuta kyllä. Kävelevä sydäninfarkti.

Minähän sanoin mieheni käyvän syömässä erilaisissa paikoissa: intialaisessa, kiinalaisessa, Subwayssa, hampparipaikoissa ja pizzapaikoissa. Täällä on nyt vain jotenkin saatu väännettyä, että hän kävisi juuri siellä Hesessä joka päivä. -aloittaja

Vierailija
252/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.Onneksi en ole mies!En mitenkään kestäisi tällaista holhoamista mitä täällä näyttää olevan.Oikeesti...se on aikuinen mies,ei yksi sinun lapsista.Mitäs jos lapset hoitoon ja saat itsekin sitten käydä lounailla?

Vierailija
253/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista nyt kyllä Ap.Mitäs jos söisitte jotain parempaa itse siellä kotona.Tehkää jotain muuta ja ihan normiannoksia,niin ei ole pakko syödä kahta päivää.Tortillat?Ei ne oo kalliita kun vähän miettii.Kyllä on ihan täysin normaalia käydä lounaalla työpäivän aikana.Anteeksi kun sanon suoraan,mutta vaikuttaako sulla nyt joku tuohon herkkyyteen...anteeksi,mutta hormoonit?

En minä jaksa enkä ehdi tehdä joka päivä ruokaa! Siksi teen mielelläni ruokaa kahdeksi päiväksi kerrallaan. Joskus tietysti hyvät ruuat menee päivässä. Miten tortillat on parempaa kuin esim. kasviskeitot, karjalanpaisti, kalaruuat ym? Se makaroonilaatikko oli vain ESIMERKKI. Kummallista jos on täysin luvatonta syödä tätä perinneruokaa silloin tällöin. -aloittaja

Vierailija
254/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh.Onneksi en ole mies!En mitenkään kestäisi tällaista holhoamista mitä täällä näyttää olevan.Oikeesti...se on aikuinen mies,ei yksi sinun lapsista.Mitäs jos lapset hoitoon ja saat itsekin sitten käydä lounailla?

AP:han sanoi jo aloitusviestissään, että ratkaisuksi ei käy se, että hänkin alkaa kuluttaa rahaa ravintolasyömiseen.

Vierailija
255/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies käy joka päivä lounaalla ravintolassa työpäivänään. Minä olen lasten kanssa kotona, tuloni ovat kotihoidontuki, ei muuta. Minua ei haittaa! Miksi haittaisi??

Vierailija
256/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän sanoin mieheni käyvän syömässä erilaisissa paikoissa: intialaisessa, kiinalaisessa, Subwayssa, hampparipaikoissa ja pizzapaikoissa. Täällä on nyt vain jotenkin saatu väännettyä, että hän kävisi juuri siellä Hesessä joka päivä. -aloittaja

MIksi tämä on sinulle ongelma? Oletko kateellinen?

Vierailija
257/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies käy joka päivä lounaalla ravintolassa työpäivänään. Minä olen lasten kanssa kotona, tuloni ovat kotihoidontuki, ei muuta. Minua ei haittaa! Miksi haittaisi??

Ehkä miehesi tienaa enemmän kuin AP:n mies.

Vierailija
258/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä jo aiemmassa viestissäni, mutta kysyn nyt uudestaan, koska et ole aloittaja kommentoinut.

Eli: mikä tässä nyt oikeastaan on se ongelma? Onko se kateus siitä, että mies syö rafloissa hyvää ruokaa päivittäin kun itse vetelet makaronijauhelihamössöjä? Vai onko se loukkaantuminen siitä, kun eväät (eli tekemäsi) ruoka ei kelpaa vaan mies syö mieluummin ravintolaruokaa? Tiedän, että lasten kanssa on työlästä tehdä itselle vaihtelevaa ruokaa ja salaatit ym. kylkeen, mutta ei sen tarvitse työssäkäyvälle kostautua. Hän saa syödä missä lystää tienaamillaan rahoilla. En ymmärrä naisia, jotka tahtovat useita lapsia ja sitten menetetyt edut jurppivat ja niitä ei miehellekään suotaisi.

Vierailija
259/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että ravintolasyöminen joka arkipäivä on mielestä kohtuuttoman kallista jos ruuan voi tehdä itse tai ostaa kaupasta. -aloittaja

Vierailija
260/548 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että ravintolasyöminen joka arkipäivä on mielestä kohtuuttoman kallista jos ruuan voi tehdä itse tai ostaa kaupasta. -aloittaja

Niin, sinun mielestäsi. Miehesi ilmeisesti eri mieltä. Ette ilmeisesti kuitenkaan ole lasten kanssa nälkään kuolemassa vaikka miehesi hassaakin lounaaseen. 

Jos tämä on oikeasti teidän ainoa ongelmanne niin antaisit olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan