Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy aina työpäivänsä aikana ulkona syömässä :(

Vierailija
30.01.2016 |

Me emme ole mieheni kanssa sopineet, että rahamme olisivat täysin yhteisiä, mutta periaatteessa maksamme kaiken puoliksi. Ainoastaan mieheni työpäivän aikainen ruokailu on täysin epäreilua. Hän käy aina lounastauolla syömässä jossakin hampurilaisravintolassa tai pitseriassa samalla kun me lasten kanssa kotona syödään jo toista päivää samaa makaroonilaatikkoa. Tänään olin tehnyt miehelleni eväät töihin, mutta silti löysin hänen taskustaan Hesburgerin kuitin, jonka mukaan hän oli syönyt mega-aterian isoilla ranskalaisilla ja limulla. Mitä ihmettä voisin tehdä? Ja turha ehdottaa, että alkaisin itsekin käydä: eihän meillä ole varaa siihen, että me joka päivä lasten kanssa lähdetään ulos syömään :'(

Kommentit (548)

Vierailija
541/548 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön useimmiten lounaan työpaikkaruokalassa tai lähistön lounasravintolassa. Ei tulisi mieleenkään alkaa syömään omaita eväitä kuin poikkeustapauksessa, kun kaikki muut tiimistä lähtee muualle syömään. Se on samalla sosiaalinen tapahtuma, kun lähtee muualle ja puhutaan myös työasioita eli jäisin vähän pimentoon asioidenkin suhteen. Niin ja olen nainen. Mieheni ei ole koskaan puuttunut minun syömisiini, vaikka hän syö useimmiten mikroaterian tai vastaavan työpaikallaan. Minun puolestani jokainen saa syödä missä lystää kunhan pysyy lounashintojen rajoissa meillä päin noin 8-14 e/paikasta riippuen.

Sinun puolestasi jokainen saa syödä missä lystää, kunhan pysyy rajoissa 8-14 e? Miten ihmeessä se voi sinua häiritä, jos sinulle täysin tuntematon ihminen syö ja käyttää siihen esim 25 euroa?

Vierailija
542/548 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään sitten istuimme alas puhumaan ruokamenoista. Meillä jää kiinteiden asumiskulujen jälkeen 1600e käyttöön. Harrastukseni vie siitä muutaman satasen kuulaudessa (en lähde avaamaan tarkemmin) ja mieheltä meneen jonkinverran internet yhteyteen sillä hän pelaa jotain pelejä. Hän sanoi ettei pidä syömisestä yksin työpaikan taukohuoneessa mutta sanoin että olisi iloinen että on edes työ! Minun työpaikallani olisin ollut iloinen jos olisin saanut syödä yksin! Hän sanoi myös että kuntosaliharrastus vaatii energiaa joten ei jaksa laittaa ruokaa joka päivä niin isoja määriä. Minä en ymmärrä?!??!?! Eikö salille mennä laihtumaan eikä lihomaan. En jaksanut enää kuunnella häntä vaan keskustelu tyssäsi siihen. Miksei miehet ymmärrä naisia yhtään. -aloittaja

Trollihan se sieltä paljastui. :D Internet ei maksa juuri mitään, jos on oikealle palvelutarjoajalle tehty sopimus, salilla käydään pitämässä kuntoa yllä tai kasvattamassa lihaksia ja moni tasapainoinen nainen kuuntelee miestään oikein mielellään ja etsii kompromisseja ongelmatilanteille. t. pelejä pelaava nainen, joka tykkää syödä työpaikkaruokalassa lounaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/548 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että syö. Miten hän töitä jaksaisi tehdä joillakin hikisillä eväillä. Lopeta eväitten tekeminen ja käske käydä ulkona lounasravintolassa syömässä. Käikki voittavat.

Vierailija
544/548 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari mikä kyttääjä ap on. Uhriutuminen omasta makaronilaatikosta on kyllä sellainen asia, että olisi erittäin vakavan keskustelun paikka. Mihin tämä maailma oikein on menossa.

Vierailija
545/548 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä käyn kaupassa ja ostan kunnon tarvikkeet että saan tehtyä kotona hyvää lounasta. Sitä samaa vanhaa makaroonilaatikkoa syödään sitten illalla yhdessä puolison kanssa.

Vierailija
546/548 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2016

Vierailija
547/548 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään sitten istuimme alas puhumaan ruokamenoista. Meillä jää kiinteiden asumiskulujen jälkeen 1600e käyttöön. Harrastukseni vie siitä muutaman satasen kuulaudessa (en lähde avaamaan tarkemmin) ja mieheltä meneen jonkinverran internet yhteyteen sillä hän pelaa jotain pelejä. Hän sanoi ettei pidä syömisestä yksin työpaikan taukohuoneessa mutta sanoin että olisi iloinen että on edes työ! Minun työpaikallani olisin ollut iloinen jos olisin saanut syödä yksin! Hän sanoi myös että kuntosaliharrastus vaatii energiaa joten ei jaksa laittaa ruokaa joka päivä niin isoja määriä. Minä en ymmärrä?!??!?! Eikö salille mennä laihtumaan eikä lihomaan. En jaksanut enää kuunnella häntä vaan keskustelu tyssäsi siihen. Miksei miehet ymmärrä naisia yhtään. -aloittaja

Ymmärrätkö itseäsi? Määrittelet mitä miehen tulisi syödä, miksi hän käy salilla, ja että hänenkin tulisi tykätä samoista asioista kuin sinä. Sitten ihmettelet miksi sinua ei ymmärretä. Aloita sinä miehesi ymmärtäminen sillä, että alat käymään salilla samoista syistä kuin miehesi käy, kehota miestä olla kuuntelematta sinua kun keskustelette, lopetat tietenkin harrastuksesi ja alat inhota yksin syömistä. Kun olet täyttänyt omat kriteerisi, niin sitten voi miettiä minkä helkatin takia se mies jaksaa katsella ja kuunnella sinua.

Vierailija
548/548 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olemme keskustelleet asiasta! Mieheni mukaan hänellä on siihen oikeus ja hänen mielestään kyseessä on pikkusumma. Minun mielestäni ei todellakaan ole kyse mistään pikkusummista. Kun olin itse töissä, niin meidän työpaikalla kaikki söivät kotoa tuotuja eväitä: yleensä eilistä ruokaa tai sitten esim. leipä ja hedelmä. Sellainen eväs maksaa suunnilleen euron. Mieheni ruokailu maksaa n. 10 euroa PÄIVÄSSÄ! -aloittaja

Vain naiset syö eväitä. Mistä saa kympillä lounaan? Täällä 12-16€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi