Mitä järkeä miehen käydä töissä jos ei saa naista?
Jos mies ei ole naisille puoleensavetävä ettei saa naisilta seksiä tai parisuhdetta, niin mitä järkeä miehen silloin käydä töissä? Vai tuleeko tuollaisen miehen sitten käydä vain maksullisissa kun ei muuten saa? Miehillä seksi on perustarve, se on miehen DNA:ssa.
Kommentit (82)
Jos vaikka sen vuoksi, että mies haluaisi rahaa, jotta voisi asua ja elellä haluamallaan tavalla ja harrastaa kaikenlaista sellaista, johon rahaa tarvitaan? Valtio pitää huolen avuttomien perustarpeista ja perusoikeuksista eli siitä, että on ravintoa ja lämmin nukkumapaikka. Seksin saaminen voi olla perustarve, mutta perusoikeus se ei missään mielessä ole - itse sitä hankit tai olet hankkimatta. Ja jollet pysty hankkimaan, kirjoittelet siitä valituksia keskustelupalstalle ja olet ilman.
Maailmasi on muuten todella vinoutunut, kun kerran työssäkäynti eli elannon hankkiminen ja seksi ovat vaihtoehtoja toisilleen.
Hei älä käy töissä, sun duunillesi löytyy varmasti motivoituneempia tekijöitä. Esim. naisia.
Hyvä että elämän prioriteetit on tässä kunnossa. Ei naista = ei mitään väliä millään?
T. työssäkäyvä mies, jolla ei naista
1. Käydään töissä rahan takia ja sitten voi mennä maksullisiin
2. Käydään töissä, koska työ on mielekästä ja naisettomana on liikaa vapaa-aikaa
Mitenkähän nuo asiat liittyvät toisiinsa? :-o
Sen takia, koska rahalla saa pillua.
Naisten mies
Menemällä töihin mies voi saada rahaa, jolla sitten kustantaa itsellensä mukavia harrastuksia ja kaikkea kivaa, ihan niinkuin suuri osa parisuhteessakin olevista miehistä tekee. Lisäksi sillä tavoin saadaan ammattitaito, työkavereita, arvostusta ja mielekästä tekemistä. Ei kai koko elämää tarvitse laittaa katkolle, jos kohdalle sattuu sinkkuus?
Voi reppanaa, vali vali. Itse olen mies asun yksin ja käyn töissä. Seksiä saa, kun näkee vähän vaivaa. Eikä se ainakaan minulle ole ykkösasia elämässä. Aina voi pitää omaa kivaa, jos ei viitsi etsiä panoseuraa.
AP, mikset vie ajatustasi pidemmälle ja ripusta itseäsi kuuseen? Turhahan miehen on elää jos ei saa pillua, sellaisen kuvan ainakin annat.
Vierailija kirjoitti:
Voi reppanaa, vali vali. Itse olen mies asun yksin ja käyn töissä. Seksiä saa, kun näkee vähän vaivaa. Eikä se ainakaan minulle ole ykkösasia elämässä. Aina voi pitää omaa kivaa, jos ei viitsi etsiä panoseuraa.
"Vähän vaivaa". Siinä on kyllä vuosisadan vähättely :D kaikenlaista oon saavuttanut opiskelun, työn ja urheilun saralla, mutta kaikki nämä ovat hoituneet pienemmällä vaivalla kuin seksin saaminen
Ymmärrän tietyllä tavalla ap:n ajatusmaailmaa. Itselle tuli ero ja jouduin muuttamaan alueelle josta en oikein ole innostunut (tietty kiitollinen että sain asunnon). *tuttaa maksella elareita, yhteisestä elämästä jääneitä velkoja ja laskuja. En ole mikään urheilunarkkari tai pelejä yökaudet pelaileva, joten tuntuu ettei elämässä ole juuri mitään sisältöä. Ja kuka nyt jaksaisi kiinnostua tällaisesta parhaat vuotensa hukanneesta pelastusrenkaan keränneestä viikonloppuisästä.
Täytyy vaan kiristellä hampaita, olla kiitollinen töistä, hoitaa velvollisuudet ja ajatella, että ehkä tulevaisuudessa on vielä jotain odottamisen arvoista. Voisi varmaan yrittää hommata jonkun edullisen itselle sopivan harrastuksen jos virtaa riittää.
Emmää muista tiedä, mutta mulle viimeistään täydellinen turn off on mies, joka käy maksullisissa. Ei herätä hirveesti luottamusta, eikä varsinkaan ihailua.
Suurin syy miksi miehet haluaa menestyä on suosio naisrintamalla. Kun ei saa enää naisia niin ei kiinnosta niin menestyäkkään. Kelpaa se perusduuni jolla elättää itsensä. Katoaa kaikki innovaatio, yrittäjyys ja muu ajaen suomen talouden kuralle ja hyvinvointiyhteiskunta tulee romahtamaan. En usko, että naiset ovat halukkaita ottamaan vastuuta yrittäjyydestä ja johtamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tietyllä tavalla ap:n ajatusmaailmaa. Itselle tuli ero ja jouduin muuttamaan alueelle josta en oikein ole innostunut (tietty kiitollinen että sain asunnon). *tuttaa maksella elareita, yhteisestä elämästä jääneitä velkoja ja laskuja. En ole mikään urheilunarkkari tai pelejä yökaudet pelaileva, joten tuntuu ettei elämässä ole juuri mitään sisältöä. Ja kuka nyt jaksaisi kiinnostua tällaisesta parhaat vuotensa hukanneesta pelastusrenkaan keränneestä viikonloppuisästä.
Täytyy vaan kiristellä hampaita, olla kiitollinen töistä, hoitaa velvollisuudet ja ajatella, että ehkä tulevaisuudessa on vielä jotain odottamisen arvoista. Voisi varmaan yrittää hommata jonkun edullisen itselle sopivan harrastuksen jos virtaa riittää.
Suosittelen sinulle liikuntaa, koska mielikin virkistyy liikkuessa. Kävelemällä voi nauttia luonnosta ja monilla paikkakunnilla on edullisia kuntosaleja. Vointisi paranee. Suosittelen lukemista. koska kirjoihin uppoutuminen kannattaa. Tv-sarjat, elokuvat jne. Tietenkin sinulla on mahdollisuus löytää vielä elämääsi kumppani. :)
No jos sitä naista haluaa, niin silloinhan siellä töissä just kannattaa käydä. Työssäkäyviä miehiä naiset ennemmin haluaa kuin työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä meillä esittäytyy oikea lapsiaan rakastava isä.
Töissä käydään eläkkeen takia. Vanhana ei jaksa edes sitä naista, vaikka sellaisen sattuisi nuoruuden päivillään saamaankin.
Miten nää asiat liittyy toisiinsa? Et halua menestyä työelämässä kun et saa naista? Oikeesti mitä vittua.
Vierailija kirjoitti:
No jos sitä naista haluaa, niin silloinhan siellä töissä just kannattaa käydä. Työssäkäyviä miehiä naiset ennemmin haluaa kuin työttömiä.
Mutta kuitenkin vähemmän kuin aiemmin. Nykyään ei riitä, että on siivooja tai rakennusmies pitää olla mielellään korkeakoulutettu ja hyväpalkkainen. Yhä suurempi osa miehistä jää ilman naista vaikka kävisikin töissä.
Vastenmielisintä miehessä on just toiettä etsitään naisesta jotain pelastajaa. Mitäpä jos hankkisit siis elämän? Se on viehättävää.