Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päänahka kutiaa ja täynnä "röhnää", kuivaa karstaa tms

Vierailija
29.01.2016 |

Kampaaja sanoi joskus kun mainitsin hilseestä, että se ei ole hilsettä vaan pitäisi käyttää pesevämpää shampoota. Kuitenkin aina suihkun jälkeenkin tuosta etuosasta ihan kuiva. Nyt pesusta muutama päivä ja ihan rapsuttamalla lähtee tuo röhnä pois päästä, kutiaa ihan perkeleesti.

Mitä tälle voi tehdä, olen aivan loppu. Pesevämpää shampoota ostin eri kampaamosta eikä sillä ole mitään vaikutusta. Kampaamokäynnin jälkeen päänahka oli pari viikkoa tosi hyvä, mitä ihmettä se teki sille? Pesi ja värjäsi

Neuvoa noudatin ja pesen vain pienellä määrällä shampoota ja hieron päänahkaa huolellisesti, ei auta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tali-ihottumaa niin sitä tosiaan kannattaa päivittäin (tai ainakin joka toinen pv) pestä, vie härskiintyneen talin pois iholta.

Vierailija
22/27 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes juuri pese hiuksiani saman ongelman vuoksi, luulin että mulla on psoriaasis siirtynyt päänahkaan.

Kaikki hilsesamppoot apteekkituotteita myöten ovat vain pahentaneet ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa laulua joo tiiän, mutta vehnä ja sokeri pois ruuasta. Auttaa👍

Vierailija
24/27 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne, eikä apua ole löytynyt. Turhauttaa, sillä ei kampauksiakaan saa tehtyä kun hilse näkyy!! Kutittaa muutenkin niin paljon. Kävin läheisessä terveysasemassa ja käskivät laittaa ceridalia. Kokeilin 2-3 kertaa ja päänahasta tuli vain rasvainen sillä öljy jäi päähän. Sitä on todella vaikea pestä päästä pois. En ole sen jälkeen halunnut laittaa sitä. Ja nyt vain ärsyttää koko tilanne että mitä sitä nyt tekisi.

Vierailija
25/27 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin et joku tali-ihottuma? Käykää apteekissa kysymässä.

Vierailija
26/27 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi kukaan tietää, mikä se sinun vaiva on.

Oireet on sellaiset, että suosittelisin käymään lääkärissä.

Sieninäyte olisi hyvä otatuttaa, että sen voisi hoitaa pois. Kunnollinen sienenpoisto vie kuukausia. Tai sulkea pois ja etsiä muita syitä.

Jos sinulla on varaa, mene ihotautilääkärille. Hyvä lääkäri näkee kyllä, mistä on kysymys. Saat hoito-ohjeet ja lääkkeet ja pääset eroon vaivasta.

Jos on kiire. Ota kuva ja lähetä nettihoitajalle tai netin pikavastaanotolle.993

Vierailija
27/27 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ajoittain kutisee päänahkakin, mutta korvat on jatkuvasti karstaiset ja kutiaa! Ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi