27-32-vuotias, luettele kauppoja mistä ostat vaatteesi!
Haluan vaan tietää ostaako muut ikäiseni naiset vielä "teinivaateketjuilta" vaatteita vai olenko jämähtänyt teinivuosiini.
Itse täytin juuri 29 ja ostan vaatteeni mm. New Yorker, HM, Cubus, BikBok, VeroModa, Vila, Only.
Kommentit (35)
Boozt, Zalando, Bubbleroom, Yoox, Esprit, Odd Molly. Kun taas Bikbokista, Ginasta ja Cubuksesta en ole ikinä löytänyt mitään.
Mango, H&M, Esprit nyt ainakin. Ikää 32 ja noista samoista kaupoista ostanu ainaki viimeiset 5v. Onlysta oon ostanu jotain viimeks teininä :D Cubuksesta en oo koskaan ostanu mitään. Ap, sä kyllä todella käyt teiniliikkeissä :D
Vierailija kirjoitti:
Mango, H&M, Esprit nyt ainakin. Ikää 32 ja noista samoista kaupoista ostanu ainaki viimeiset 5v. Onlysta oon ostanu jotain viimeks teininä :D Cubuksesta en oo koskaan ostanu mitään. Ap, sä kyllä todella käyt teiniliikkeissä :D
Niin joo ja Gina Tricotissa en oo käyny ees sisällä, ku ovelta jo näkee, että ne on huonolaatuisia halpoja riepuja.
Fere, Solo, Stockmann. Niistä ostettu varmaan 80 % kengistä ja vaatteista.
Mulla on itseasiassa kaapissa aika montakin Gina Tricotin vaatetta, jotka on kestäneet jo useita vuosia. Ei ne niin huonoja ole kuin moni kuvittelee. Ainakin neuleet ja perustrikoot ja alusvaatteet on kestäneet hyvin käyttöä.
Gina Tricot'n perustopit on hyviä, muuten kauppa on lähinnä täynnä omituisia teinirytkyjä.
Mulla on myös vähän hakusessa, että mistä kolmikymppisen pitäis ostaa vaatteita. Ja millaisia vaatteita. Asun lähellä isoa kaupunkia, joten on liikaa valinnan varaa. Netistä en tykkää tilata, kun ovat aina väärän mallisia tai väärää kokoa.
Tällä hetkellä olen ostanut vaatteita Espritistä, Vero Modasta, Seppälästä ja Lindexiltä. Jotain myös H&M:ltä, Budget Sportista, Citymarketista. Cubukselta ja New Yorkersilta. Vilasta en tykkää päällekäyvien myyjien vuoksi. En ole vuosiin uskaltanut astua Vilaan.
Tokmanni, prisma, jne.
Siinä samalla kun muutakin hakee. Erikseen en yleensä vaateostoksille vaivaudu.
Tokmanni, Prisma, Sokos, H&M, Gina Tricot, Citymarket, Anttila.
Lähinnä tilaan netistä, yleensä Asos tai New Look.
Hm, zara, quiksilver, vans, mango. Ainakin. 32v.
Outnet, zalando, boozt, Lindex,HM. Tuolta löydän parhaiten minulle sopivia vaatteita. HMltä ostan lähinnä perustoppeja ym, lindexiltä alusvaatteita. Alennusmyynneistä ostelen yleensä merkkivaatteita ja ihan ajatonta , mahdollisimman simppeleitä vaatteita.
Itse olen mies, ja useimmiten vaate on ostettu sellaisista kaupoista kuten Tokmanni tai Löytötavaratalo. Niistäkin olen ostanut vain halvimpia alennusmyynnissä olevia vaatteita. Yleensä pidän vaatteita niin kauan kun ne on joten kuten ehjiä, joten vaateostoksilla ei tarvitse olla usein. Useimmiten ostoksen motiivina on hinta, kuten esimerkiksi farkut parilla eurolla yms.
Vila, mango, tommy, noista noin 80% vaatteista.
Bikbokissa,hm:lla tai gina tricotissa en käy ikinä. Vero modasta voin hakea perustoppeja.