Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon käytät aamulla aikaa itsesi laittamiseen?

Vierailija
28.01.2016 |

Pitääkö työssäsi olla edustava vai onko laittautuminen oma valintasi?

Kuinka kauan laittautumisessa menee?

Mitä se pitää sisällään?

Normaalisti en laittaudu töihin. Tietysti huolehdin perusasioista kuten käyn suihkussa ja harjaan hiukset. Joskus jos työpäivä sisältää asiointia kaupungilla, pyyhkäisen vähän meikkivoidetta ja tummennan melkein näkymättömän vaaleat kulmakarvani.

Mites te?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen 15 min. Naaman pesu, rasvaus, meikkivoide, ripsari ja poskipuna. Tai, no pesen myös kainalot ja alapään. Ja puen vaatteet. Ehkä kaiken kaikkiaan 20 min. En jaksa käydä kuitenkaan suihkussa saakka, vaikka käviski varmaa nopsammin kun erikseen pesu.

Vierailija
2/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa koiralenkin jälkeen. Parasta naamalle tekee reipas puolen tunnin ulkoilu. Suihku viitisen minuuttia. 

En meikkaa ollenkaan. Enkä laita hiuksia sen kummemmin kuin yleensä ponnarille. Luonnonlapsi olen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työelämässä. Aamuisin pesen hampaani ja langotan hammasvälit. Hiukset harjaan ja huulet rasvaan. Jos olen johonkin lähdössä, suihkaisen yleensä hajuvettä.

Vierailija
4/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellon soimisesta menee 30 minuuttia siihen, että astun ovesta ulos. Ei tarvitse laittautua töihin, laitan melko kevyen meikin ja toki pesen hampaat, pukeudun ja harjaan ja suoristan hiukset.

Vierailija
5/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellon soimisesta menee 30 minuuttia siihen, että astun ovesta ulos. Ei tarvitse laittautua töihin, laitan melko kevyen meikin ja toki pesen hampaat, pukeudun ja harjaan ja suoristan hiukset.

Olen kateellinen ajanhallintakyvystäsi ;D

Itse en paljoa aamulla tee, mutta se vähä kestää. Siis ihan muuhunkin kuin laittautumiseen liittyen.

-Ap

Vierailija
6/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minuuttia. Suihku, hiusten pesu, föönaus ja ilmakihartimella latvojen kääntäminen. Joskus puuteria ja kulmiin väriä.

Vierailija
7/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5-3 tuntia. Aivan vakio aika. Teen "kaiken", käyn suihkussa, pesen tukan, meikkaan, laitan tukan, yms.

Vierailija
8/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min. Käyn suihkussa illalla ja pesen hiukset illalla.

Aamulla pesen hampaat ja naaman, jonka myös rasvaan. Sitten perusmeikki ripsiväri, meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri, highlighter (miten se kirjoitetaan :D), kulmakynä, perusrajaus silmiin ja joskus huulipunaa. Hiukset yleensä vaan harjaan, olen kihartanut ne aiemmin. Korviin (helmi)korvikset ja vähän hajuvettä.

Meikkaamiseen menee n. 5 min itsessään. Kuitenkin aina tulee heräämisen jälkeen hetki jumitettua, niin 30 min että olen kokonaisuudessaan pukenut ja ovesta ulkona :D

Vierailija
9/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa, pesen myös hiukset. Puen, meikkaan, kuivaan ja laitan tukan. 20-30 minuuttia kuluu.

Vierailija
10/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2.5-3 tuntia. Aivan vakio aika. Teen "kaiken", käyn suihkussa, pesen tukan, meikkaan, laitan tukan, yms.

Ei voi olla vakava vastaus :O

Eihän tuota aikaa saa mitenkään tuhlattua itseensä aamulla...

-Ap

Vierailija
11/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3h, riippuen siitä olenko käynyt edellisenä iltana suihkussa.

Vierailija
12/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija eli työpaikka ei velvoita mihinkään tiettyyn ulkonäköön. Aamuisin käyn suihkussa, meikkaan ja laitan hiukset. Herään 1,5 tuntia ennen lähtöä.

Vierailija
13/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää olla vain siisti ja puhdas, joten aamulla menee n. 10-5 min, riippuu siitä käynkö suihkussa vai en. Inhoan föönaamista, joten en koskaan pese hiuksia aamulla, muuten menisi paljon kauemmin tätä reuhkaa kuivattaessa.

Vierailija
14/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän BB-voidetta, luomari ja ripsari. Menee 10 min. Harjaan hiukset, pidän auki ku ei näille paljoa voi tehdä, pitää mennä kampaajalle.

En ihan aina meikkaa, mutta yleensä etten näytä superväsyneeltä, mulla on pahat silmäpussitkii.

Vierailija
15/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan menee...

- Harjaus ja suolasuihke

- meikkivoide ja aurinkopuuteria

- silmien pohjustusvoide

- luomiväri yhtä väriä

- rajaus

-ripsari

5-6 minuuttia.

Vierailija
16/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla vakava vastaus :O

Eihän tuota aikaa saa mitenkään tuhlattua itseensä aamulla...

-Ap

Tietäisitpä vaan kuinka vakava vastaus. Ja ton 2.5-3 tunnin aikana todella teen jotain koko ajan saadakseni itseni valmiiks. Olen reumaatikko ja kaikkeen menee enemmän aikaa kuin muilla.

Mites kauan itselläsi menee ja mitä siihen sisältyy?

Vierailija
17/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun ihan omaksi ilokseni ja osittain tottumuksesta. Herään aina n. tuntia ennen töihin lähtöä, silloin ehdin tehdä kaiken ja syödä aamupalan rauhassa.

Pesen hampaat ja kasvot, meikkaan (meikkivoide, puuteri, poskipuna, kulmakynä, ripsari, jos jaksan niin vähän varjostuksia ja korostuksia), hiukset harjaan mutta harvoin jaksan mitään muuta niille tehdä.

Vierailija
18/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija, n.tunti menee aamulla laittautumiseen.. käyn iltaisin suihkussa ja valitsen seuraavalle päivälle vaatteet, aamulla puen ja yleensä ekana laitan hiukset, sitten juon kahvia, syön ja meikkailen siinä samalla loppuajan; pohjustus, varjostukset/poskipuna, kulmat, luomiväri, ripsari :)

Vierailija
19/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa.

Toki myös puen ja laitan korut. kyllä minä 20 minuutissa ovesta ulos pääsen lähtemään. Jos en aamiaista söisi.

Vierailija
20/74 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotkut ootte ihailtavan nopeita! Mä meikkaan jotain 30-40 min (meikkivoide,peiteaine, kulmat, ripsari, varjostu ja korostus) +naamanpesu, rasvaus ja tukan harjaus. Oon kyllä aamusin niin älyttömän jumittava ja hidas..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi